Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ny anokkem varulv søger emner.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 4:20 am

hejsa alle medspillere.

jeg søger nogle at emne med så jeg kan få min karaker op at køre, jeg har kun et krav : dræb mig ikke. Very Happy
skriv hvis i er intreserrede

alt fra her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:15 am

Jeg vil med glæde være med! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:28 am

hey jeg er med på den værste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:51 am

Hvem ska' starte?
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 7:38 am

Jeg vil også gerne xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Re: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 5:24 am

fedt Very Happy
jeg vil meget gerne emne med jer alle sammen, jeg kan godt prøve at starte et emne op hvis ikke nogle af jer har lyst. og skal der være et plot eller skal vi bare mødes?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 5:42 am

Jeg synes bare vi ska mødes. Og jeg synes du skal starte, siden du spurgte Wink
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:05 am

Jeg er klart mest frisk på et plot xD tilgengæld er jeg meget åben for hvad det skulle omhandle. Har du nogle tanker omkring det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Re: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:19 am

fint Jake, har du nogle ideer til hvor det skulle foregå?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:24 am

Nope. Så længe det ikke er i havet eller på den anden side af jorden, er jeg frisk Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Re: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 7:26 am

fint, det regnede jeg heller ikke med xD hvad med forlystelsesparken ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 8:10 am

Hvis du endnu søger nogen at emne med, stiller jeg mig gerne til rådighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:27 am

Forlystelsesparken lyder fint med mig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Re: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 6:48 am

Isobel: det kunne være hyggeligt at emne med dig Very Happy

Jake: super, skal jeg lave eller vil du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 7:43 am

Jeg synes du skal, siden du spurgte Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeTirs Jan 22, 2013 8:11 am

Vil du have at der skal være et plot, eller ser vi bare hver der sker? (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 2:13 am

Jake:værsgo

Isobel:hvis du har et plot så bare sig frem, jeg er åben for forslag Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 3:58 am

De eneste plots jeg har på kreativiteten lige for tiden er blot veninder eller noget i den genre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Re: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 4:03 am

det lyder da også fint
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 4:20 am

Vil du lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 4:28 am

det kan jeg godt, men så mådu vælge stedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 6:09 am

jeg er frisk på et emne hvis det er. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeOns Jan 23, 2013 6:32 am

The Bloody Moon måske? Eller noget mere fredeligt? Parken?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Re: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 7:19 am

Isobel: vi kan godt tage The Bloody Moon, skal vi allerede kende hinanden eller skal vi bare mødes der?

Seungri: jeg vil gerne emne med dig Very Happy men jeg må hellere advare dig min karakter er ikke altid venlig stemt overfor din slags
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitimeTors Jan 24, 2013 7:42 am

Vi kan godt kende hinanden i forvejen, vi skal bare finde ud af hvorfra? (;
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ny anokkem varulv søger emner. Empty
IndlægEmne: Sv: ny anokkem varulv søger emner.   ny anokkem varulv søger emner. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ny anokkem varulv søger emner.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Søger emner :)
» Søger emner:)
» Søger emner
» Søger emner!
» Søger emner!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: