Race : Menneske Bosted : Lige Flyttet til Aterswel fra London, bor i Centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 06/06/15 Antal indlæg : 14
Emne: Søger emner :) Tirs Jun 09, 2015 3:46 am
Hey, jeg søger et par emner højest 3.
Info: Jake er et menneske, som har elverrådet efter sig, da han er et menneske som kender til det overnaturlige, selv om han ikke har en magisk sjæl, pm mig for detaljer, hvis i vil vide, hvordan han kender til dem. Han er næsten lige flyttet til byen, han prøver som sagt at skjule sig så godt han kan, han leder os efter de væsner som dræbte, hans forældre. Andet så spørg, har ikke så mange krav, andet end personer jeg emne med, skal gerne skrive mindste 5 linjer, da det gør det letter for mig at svare på.
Aia
Race : Vulp blandet med elver Bosted : Skoven og i vinterhalvåret hos Josh Offgame Alder : 23 Tilmeldings dato : 31/03/15 Antal indlæg : 396
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Jun 09, 2015 3:56 am
Jeg er klar på at emne Undskyld jeg spøger, men jeg har kigget lidt på nogle af dine indlæg med Rose, er du ordblind? Har ikke noget imod ordblinde, det er bare rart at vide
Jake
Race : Menneske Bosted : Lige Flyttet til Aterswel fra London, bor i Centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 06/06/15 Antal indlæg : 14
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Jun 09, 2015 3:58 am
nope, er ikke ordblind, har bare ikke gået i en normal klasse, fordi jeg havde behov for ekstra hjælp. , stavefejl er nemlig ikke nået der sker for mig så tit normalt.
Men nice, ide til plot.
Aia
Race : Vulp blandet med elver Bosted : Skoven og i vinterhalvåret hos Josh Offgame Alder : 23 Tilmeldings dato : 31/03/15 Antal indlæg : 396
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Jun 09, 2015 4:32 am
Okay, godt at vide Aia kunne være en kontaktperson, der kunne forklare ham, hvordan man undgår elverrådet (både hende og hendes kæreste har haft lidt problemer med dem) eller hun kunne bare være en, han tilfældigt stødte ind i og så kunne man tage den derfra?
Jake
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Jun 09, 2015 5:01 am
Kontaktperson, kan det sikkert godt blive, men han er nok ikke så glad for det dog, men yeah okay kan du lave emnet.
Aia
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Jun 09, 2015 5:07 am
Jo, hvis det ikke kommer i aften kommer det i morgen Skal nok skrive til dig, når det er.
Jake
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Jun 09, 2015 5:08 am
ok, bare gi dig god tid. Andre.
Deartháir
Race : Dæmon Bosted : Intet fast Offgame Alder : 31 Tilmeldings dato : 13/11/13 Antal indlæg : 361
Emne: Sv: Søger emner :) Ons Jun 10, 2015 6:05 am
Højlands Dæmonen Deartháir her, Som sagt... Dæmon, frisk på at hjælpe dig med rådet der, ved ikke lige hvilken relation de skulle have, men er frisk på at blive proppet ind et sted
Jake
Emne: Sv: Søger emner :) Ons Jun 10, 2015 6:16 am
Nice, kan du fortælle lidt om deart, første. :p
Aia
Race : Dæmon Bosted : Intet fast Offgame Alder : 31 Tilmeldings dato : 13/11/13 Antal indlæg : 361
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Jun 16, 2015 4:11 am
Som sagt, han er Dæmon, 400 år gammel, han har kæmpet i flere store, og mindre krige, alt fra WWI, WWII, Vietnam, været med til at vælte diktatorer og andre former for styrer, for tiden arbejder han som lejesvend, han behersker magier (hvilke kan vi komme ind på senere) han går meget op i ære og respekt, er der mere du vil vide?
Emmali
Race : Menneske Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 25/06/14 Antal indlæg : 47
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Aug 11, 2015 5:08 am
jeg ville også gerne stille Emmali til rådighed
Jake
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Aug 11, 2015 8:35 am
Nce ide, til plot eller relation.
Emmali
Race : Menneske Bosted : hun bor i en lille lejlighed i down town Offgame Alder : 27 Tilmeldings dato : 25/06/14 Antal indlæg : 47
Emne: Sv: Søger emner :) Tirs Aug 11, 2015 9:21 am
det kunne være at Emmali kunne hjælpe ham med at flygte fra elverrådet? Hun kender også til den magiske verden, selv om hun ikke ved at hun har en magisk sjæl så kan vi se hvor det før hen
de kunne også være barndoms venner eller i familie på en måde