Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Den nye person

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 6:34 am

Hejsa alle sammen som en af de nye bruger tænkte jeg det ville være et godt sted at starte lige netop her med og søge nogen der gerne vil RPge med mig og så kan vi altid finde et plot eller en historie hen ad vejen men skriv til mig. Jeg bider ikke kun vis du spørg om det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:13 am

Frisk hvis det er ;3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:39 am

Lyder Nice så er jeg også frisk. XD

Skal bare havde fundet et sted og starte i rpg?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:44 am

Tja hvor har du lyst?
Lust kan gå over alt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 7:57 am

Thes er ved centrum der kan hun sikkert nemt findes. Glæder mig til og møde lust
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 8:01 am

fair nok, laver du eller skal jeg lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 8:03 am

har lavet jeg kom dig lige i forkøbet Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 8:37 am

okay :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:01 am

Du må endelig sige vis der er for lidt og bygge på så kan jeg da lige skrive en bagrund story på min profil eller bygge mere på det indlæg jeg skrev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:31 am

det måske en smule for lidt til min smag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 3:04 pm

så blev den lidt længer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 12:31 am

hey, jeg er med på den værste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 5:44 am

Lyder super du kan skrive på den jeg har lavet i centrumet med mindre du gerne vil lave en ny
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:42 am

har du nogen ideer til plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 6:48 am

Thes skal vel nok lærrenogen nye personer og kende til og starte med. Evt. Finde ud af hvordan hendes onkel døde og hvordan hun var den eneste det ville eje hans lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitimeOns Dec 26, 2012 5:56 am

Hvis du stadig søger nogen melder jeg mig gerne Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye person Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye person   Den nye person Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye person
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» one person one book ~ Thrandu
» "Life was never a thing for a person like me... Will you understand that?"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: