Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hey alle der har lsyt til at emne

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 11:18 am

Jeg søger nogle at emne med, venner eller fjender. Er der nogle der har lyst skriv til mig, eller bare opret et emne.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 8:37 pm

hejsa ^^ hvis du ikke har noget imod emner med flere end to i, vil mig og Ea godt emne med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 8:41 pm

Nemlig xD vi er altid friske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 8:52 pm

Det har jeg intet imod, i må være fem hvis i har lyst, hvis i har nogle forslag, så sig til. Ellers kan jeg godt finde på noget hvis det er.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 8:56 pm

Har ikke rigtigt nogen forslag xD ville være rat, hvis du gad^^
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 10, 2012 8:59 pm

Ja xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 6:56 am

Jeg er frisk hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 7:03 am

jeg er klare på at emne vis det skulle være
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 7:22 am

Awsome, er i til plot relateret eller bare til random møder? Jeg er interassret i magiske genstande, hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 7:28 am

Altså Pamdora har sin egen butik men jeg ved ikke om vi kan bruge det til så meget
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 7:30 am

jeg har også min egen butik i centrum. og jeg er lidt ligger galde om det er plot eller random møde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 7:32 am

Jeg opretter et emne med det samme Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 8:03 am

Har oprettet et emne til os, i centrum, Ulrik.

Pandora, jeg laver en til os når du skriver tilbage, hvad du helst vil, det er muligt siden vi begge er vampyrer, at vi allerede kender noget til hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 7:36 am

tja det jo altid et tilbud hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 8:33 am

Ifølge din bg ser det ud til at vores karakter kunne komme godt ud af det med hinanden. Skal jeg bare oprette noget?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 11:01 am

Jeg er frisk hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 11:25 am

Cool, har du har nogle ideer til plot, så sig til, eller bare lav et emne, og skriv hvor du har lavet det. Ellers laver jeg et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 9:34 pm

Jeg ikke særligt idefuld i dag da jeg har bruget det mest af natten på og rp med en veninde over skype så skal vi ikke bare se hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 1:30 am

Sure, ide til location?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 1:50 am

nej ikke lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 5:21 am

allright
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey alle der har lsyt til at emne Empty
IndlægEmne: Sv: Hey alle der har lsyt til at emne   Hey alle der har lsyt til at emne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey alle der har lsyt til at emne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» alle kik her (emne søgning)
» hej alle sammen :P
» Hejsa alle, jeg søger emne
» hejsa med jer alle sammen //emne søgning//
» hey alle sammen SE HER

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: