Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 alle kik her (emne søgning)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




alle kik her (emne søgning) Empty
IndlægEmne: alle kik her (emne søgning)   alle kik her (emne søgning) Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 8:41 am

hey alle sammenjeg søger nogen at emne med, og så er den ikke længere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alle kik her (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alle kik her (emne søgning)   alle kik her (emne søgning) Icon_minitimeFre Jun 14, 2013 4:07 am

Jeg vil gerne emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alle kik her (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alle kik her (emne søgning)   alle kik her (emne søgning) Icon_minitimeLør Jun 15, 2013 1:47 am

awesome har du nogen ideer til plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




alle kik her (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alle kik her (emne søgning)   alle kik her (emne søgning) Icon_minitimeSøn Jun 16, 2013 8:06 am

Hvis du er frisk på noget blood gore vil jeg da gerne slip Echo løs hos dig for hun er koldblodig og nådesløs kvinde, som kun har en tanke og det hvornår hun kan finde hendes næste måltid blod. Hvordan hun har overlevet med den tankegang i de sidste 2200 år er uvist men jeg kan sige at hun kommer fra de vilde vinter landskaber i rusland hvor hun blev forvandlet og hun har så fundet sig en vej til Aterswell hvor hun igen af gået igang med brutal nedslagtning af de mennesker som hun møder i natten, så hvis der noget som kan tiltale så må du gerne skrive tilbage til mig c:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





alle kik her (emne søgning) Empty
IndlægEmne: Sv: alle kik her (emne søgning)   alle kik her (emne søgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
alle kik her (emne søgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» hejsa med jer alle sammen //emne søgning//
» Emne søgning
» Emne Søgning
» Emne søgning
» Emne søgning! :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: