Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et emne til den trængende?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 10:53 am

Godaften



Jeg vil gerne i gang med min karakter, selvom jeg muligvis ikke kommer til at være videre aktiv resten af ugen og næste uge. Jeg har nemlig læseferie og skal til eksamnen i næste uge. Jeg skal jo helst bruge min tid på at læse op.


Men i hvert fald så ville jeg meget gerne starte nogle emner op, og meget gerne nogle plots. Plotsene kan være alt fra kærlighed til fjender, jeg er ikke så sart.
Hvis nogen kunne tænke sig et arbejde, ejer Aurora en lille butik som sælger lidt vintage tøj og smykker, intet stort så der er nok kun plads til en medarbejder. Og hvis det samtidig er, kan man flytte ind hos Aurora samtidig, som bor i et baglokale som er blevet indrettet som en lejlighed.

Lad mig endelig hører fra jer, Aurora Lily Winter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 11:55 am

Hej.

Jeg er vampyrdrengen der vandre Aterswells gader om natten. Har du brug for magiske genstande, har du brug for at få noget stjålet fra en anden, har du brug for infomation om nogle, er du involveret med Vatikanets vampyrjægere eller er har du en anden grund til at møde mig? Så bare skriv en besked.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 9:00 pm

Hej Thomas

Mmhm altså eftersom Aurora er i stand til at velsingne genstande, altså f.eks. velsigne et smykke og hvis ejere skulle dø, ville smykket genoplive ejere(men ville kun virke engang, hvorefter man skal have det velsignet igen) mens velsignelsler som held, virker flere gange. Så magiske genstande har hun nok ikke så meget brug for Wink

Meen, måske kunne en bryde ind i hendes butik, hun bor jo i et baglokale til butikken, så du kunne jo prøve at spille helt? Selvom hun sikkert godt kunne forsvare sig selv ^^
Har du en anden ide så lad mig hører Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 10:42 pm

jeg vil også gæene emne med dig Smile
jeg ved ikke om jeg kan komme på et plot, men jeg kan prøve
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 10:48 pm

Hvis du kan finde på noget til et plot ville det være fantastisk, ellers har jeg intet imod at vi bare ser hvad der sker Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 12:50 am

Tja, nu er Thomas ikke helte typen, men han kan finde meget sjov med at smadre mennesker der irritere ham, eller fordi de bare er i vejen. Det kan sagtens lade sig gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 12:53 am

Så vi kører med indbryd? Måske en du kender, som du ikke kan lide og så får en grund til at give ham tæsk??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 12:58 am

Ja sure, det kan godt bruges.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 1:00 am

Hvem laver emnet??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 5:55 am

Jeg kan godt hvis det er?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:12 am

Vil du lave emnet, eller skal jeg?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 8:13 am

Du må gerne, bare husk at butikken ligger i udkanten af centrum Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 3:54 am

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et emne til den trængende? Empty
IndlægEmne: Sv: Et emne til den trængende?   Et emne til den trængende? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et emne til den trængende?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» new guy emne???
» Emne
» Emne? Don't be shy
» Emne?
» Emne tid

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: