Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 hunting//Bradley//

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 2:29 am

Det var nat, månelyset stod mildt og lyste skoven op. imens grenene gav et mønster i månelysets skær.
En smule vind fik bladende i skovbunden til at bevæge sig og sige lyde. De nøgne grene bevægede sig i takt til vinden.
Angela listede sig diskret igennem skoven, imens grenene knækkede under hendes høje sorte lædder støvler.
Hun var iført nogen sorte jeans, og en sort stram hættetrøje med lynlås i, som var lynet ned. Omme ved hendes ryg hang et sværd i en skede.
Og ved hendes lår hang en pistol. Hun lagde ikke skjul på sit arbejde. det var tydeligt at hun levede af at slå varmpyre ihjel.
Hendes lange sorte hår hang halvfugtigt og skødeløs ned af hendes ryg.
Hendes hårde blik flakkede lidt rundt, hun havde fået øje på en skikkelse, og det hele sagde hende at det ikke var et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 2:44 am

han gik og hun fulgte lydigt efter, som en lille hund, der kun ønskede hans opmærksomhed, som kun ønskede hans kærlighed, men han kunne ikke give hende den, for hun var ikke den rette, alt sagde at det var hun ikke, hun var fuldkommen forkert og havde masser af fejl.
han trak hende ind mod skoven og pressede hende ind mod et tilfældigt træ, hvorefter han kyssede hende og kyssede hende ned langs halsen, nussede hende op langs benet, og idet han var ved at bide hende, blev han opmærksom på at der var en, et menneske, så med en yndefuld bevægelse, slap han en fortumlede pige og vendte sig mod den anden. med hugtænderne væk, smilede han blidt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:03 am

Angela havde trådt frem fra sit skjul da hun havde set at varmpyren havde set sit snit til at bide denne stakkels pige. Pigen så nærmest helt hypnotiseret ud.. Stakkels tøs tænkte Angela.
Angela greb hurtig sin pistol, som var special lavet med kugler til at dræbe varmpyre, Hun kiggede hårdt og koldt, men dog også meget direkte på varmpyren "bliv der" sagde hun hårdt til ham, og lagde ikke skjul på at hun ville dræbe ham hvornår det kunne være. "smut med dig" sagde hun til pigen, hun havde jo trosalt varmpyren på sigtekornet. Angelas kolde grønne øjne stirrede direkte ind i varmpyrens.
Hendes vejrtrækninger var knap så kontrolleret, hun havde holdt vejret i lang tid, da hun vidste at varmpyrende havde nogen skarpe sanser der kunne høre, lugte og se næsten alt, også på lang afstand. Vinden blæste i Angelas sorte hår og fik kort noget at håret til at ligge sig over hendes ene øje, hun svang med en fornem bevægelse håret væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:09 am

han bøjede sig ned og smilede ondt "åhh det skulle du ikke havde gjort lille tøs, slet ikke, har du ikke hørt det før, aldrig forstyr en vampyr midt i sin mad" han skævede kort til pigen og smilede "jeg ringer" han grinede og rettede igen sin fulde opmærksomhed mod pigen med pistolen "uhh der er intet så dejligt som et par skud huller" hvislede han og hurtigere end øjet kunne opfange var han væk, der stod intet tilbage der hvor han selv lige havde stået, ikke andet end støv og vind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:16 am

Angela kiggede rundt omkring sig, han var væk helt forsvundet, bladende havde lettede sig en smule der hvor han stod. Men han var væk.
Angela vendte rundt men hun kunne slet ikke opfange hvor han var blevet af.
Hun trådte nogen få skridt tilbage og en gren knækkede under hendes høje sko. Hun vendte rundt igen men ingenting var der at se.
Hun blev en smule irreteret, det kunne da ikke passe at hun endnu engang skulle misse et offer, og hun igen skulle leve af dåsemad fordi at hun ikke havde pengene til andet end husleje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:19 am

han klukkede og hans latter var til at høre som et ekko i hele skoven. I et træ i nærheden af hende, begyndte en af grenene at bevæge sig og hans smukke ansigt kom til syne "jamen goddag" han snakkede med en hæs stemme, som kunne blive betegnet som sexet, dog var den meget fin på grund af den brittiske accent "hvad lever en køn pige som dig dog her ude" hviskede han og forsvandt igen. dukkede op bag hende "helt alene" han hviskede ørene ned i hendes hår, hvorefter han igen forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:25 am

"Leger gemmeleg åbenbart" sagde Angela, hun skød efter ham med pistolen, dog røg kuglen bare videre igennem den fri luft hvor han havde siddet i træet.
Hun stod et kort sekund stille, og lyttede til han, ellers rimelige forførende stemme. Men hun blev nød til at fokusere.
Hun vendte sig om og rettede pistolen imod det sted han havde stået, men hvor han igen var væk.
Hun sukkede vredt og havde stadig pistolen i strakt arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:28 am

han klukkede og stod bag et træ "er det sjovt" spurte han forførende, han gik frem mod hende og forsvandt igen "tænk at du skal dræbe, bliver du så aldrig nogensinde elsket, eller har du nogensinde prøvet at ligge inde med en vampyr, det skulle været ret fantastisk har jeg hørt fra de tøser, jeg er sammen med, og nogen af dem overlever da også til dagen efter" hviskede han og sad igen op ved træet, lidt efter forsvandt han og man kunne høre ham sukke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:34 am

Angela satte pistolen tilbage i hylstred, hun gjorde det ikke fordi hun havde smidt tanken væk om at slå ham ihjel, mere for at give ham en trykhedsføelse som hun hurtig kunne tage fra ham igen. Faktisk på et split sekund.
Hun kiggede sig lidt omkring og se grønne øjne flakkede kort. det lange sorte hår fløj efter hendes bevægelser på en yndefuld måde.
"jeg er desværre ikke villig til at tage den chance" sagde hun spydigt. Hun smilede kort på de halvrøde læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:40 am

han smilede og var hurtigt omme bag hende, kun for at lægge armene om hende og snubbe pistolen "det var da synd, for jeg er sikker på at det ikke er alle vampyrende der vil dræbe dig, måske er der et par stykke som vil nyde at være sammen med dig, gøre dig til deres" hviskede han i hendes øre, han holdte godt fast om hende, dog ikke så hun fik nogen skader af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:47 am

"hvad nu hvis jeg ikke er intresseret" hvislede hun vredt. Hun spændte i alle muskler for at komme fri. Hun forsøgte at få fat på sin pistol i hylstret men den var væk.
Hun vred sig for at komme fri "hvis du slipper, vil jeg måske lade dig leve lidt endnu"
sagde hun og forsøgte at finde på en løsning så hun kunne komme ud af hans greb.
Hun skulle dræbe ham, hun vidste det var hendes job, og hvis hun ikke gjorde det ville det også gå ud over hendes rygte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:51 am

han smilede og snusede til hendes hals "mhh du dufter da vidunderligt, og anderledes..." hviskede han forunderligt, stille trak han på skulderne og lod sin hånd glide ned af hendes lår "åhh du vil lade mig leve, hvor er det kært, mn fortæl mig, er der aldrig nogen mand som har begæret dig, nogen som har behandlet dig med respekt eller frygter de dig alle sammen" spurte han og åndede hende med sin kolde blomster ånde i øret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 5:55 am

"du skulle tage at spørge dem, men så skal du desværre også dø" sagde hun spydigt. Hun gjorde intet ved hans en smule perverse hensigter.
"Ja hvis du slipper mig får du lov til at være på denne her jord lidt endnu" sagde hun vredt. Men stivnede så kort da hendes mobil begyndte at ringe, det var dem der gav hende penge for at slå varmpyrene ihjel, dem der ringede ville høre om jobbet var færdigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 6:00 am

han smilede og trak hendes telefon op "nu siger du at jeg er død også slår jeg ikke dig ihjel" hviskede han og snusede til hendes hals "er det forstået" spurte han og hans hugtænder kom frem, selvom han ikke ligefrem ønskede det "hvis du så meget som en eneste gang siger noget som helst om at blive holdt fanget eller noget om at jeg er i live, så vil jeg flå halsen op på dig" hvæsede han og holdte telefonen ind mod hendes øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 6:51 am

Angela nikkede, hun sank kort en klump i halsen, og rømmede sig lidt "det var da på tide" lød en hård mandestemme i den anden ende af røret "du plejer for det meste ikke at være så længe om det, er varmpyren elemineret ?" spurgte han.
Angela bed sig kort i læben men sagde ikke noget "er der noget galt?" spurgte manden så. "Jeg står i lort til halsen. han holder mig fanget og har min pistol" sagde angela hurtigt. og forsøgte at vride sig fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 6:53 am

han hvæsede og trykkede hende ind mod sin krop "åndsvage menneske tøs" hvæsede han og knuste hendes telefon, han greb hende om halsen og trykkede hende hårdt ind mod stammen "og tænk jeg havde tænkt mig at lade dig gå, men nu kan jeg ikke tillade at det sker" hvæsede han og glemte om hendes hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:00 am

Angela nåede ikke at trække vejret ind før han tog kvælertag på hende.
Hun greb hurtig omkring hans håndled og mærkede tydeligt hvordan luften forlod hendes lunger, hun kunne mærke de sorte prikker brede sig foran hendes øjne.
Hun nægtede at miste bevistheden, det var hun alt for stolt til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:02 am

han snerrede og hamrede hende ind i træet "nåhh nu er vi i lidt af en situation her, jeg kan så let som ingenting dræbe dig, torturere dig, eller hvad jeg nu har lyst til, men jeg kunne også smage på dig, måske tage dig" hviskede han og slap grebet om hendes hals, dog ikke så mege at hun ville kunne slippe løs, det var vampyren lidt for stærk til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:15 am

angela trak vejret ind da grebet løsnede sig, hun hostede en smule. "Du spilder din tid!" vrissede hun vredt. før et håneligt smil bredte sig hendes læber "men af en varmpyr af være har du ikke tænkt på særlig meget" grinede hun og greb hurtig sværdet som sad i en skede bagved hendes ryg, den havde han desværre ikke tænk på at tage. Hun svang sværdet ud efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:18 am

han snerrede og trak hånden til sig "fint lad dansen begynde" hviskede han og hans hugtænder kom frem i lyset, og måden månen stod ned over hans ansigt og på trods af at det var fortrukket i en rovdyrs maske, var han næsten helt hypnotiserende at se på "aha" hviskede han og rettede sig op igen, han lagde armene over kors og smilede forførende til hende "tænk hvis du kunne være, men nej, det ville være umuligt" hviskede han og så kort på sin bevægende tatovering på armen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:43 am

Angela svang sværdet imellem fingerne sådan at lavede en cirkel i luften. Hun kiggede på ham med et håndeligt smill. Hun kiggede ham direkte i øjnene.
Hendes sorte hår indrammede hendes ansigt.
sværdet stoppede og hun pegede kort sværdet imod ham "det er mit job, ikke tag det personligt" sagde hun hårdt. hendes facade var altid hård, kold og kynisk, man kunne nogengange komme i nærheden af nogen varmpyre som faktisk ikke var så farlige for omverden, men pengene gjorde det nemmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:49 am

han trak på skulderne "sådan er det jo, livet går videre, men så håber jeg du forstår at hvis jeg dræber dem er det heller ikke personligt, men fordi sådan er det bare, ikke at jeg nyder det, men sådan er livet jo bare" han trak på skulderne og rørte sin nakke "ligesom jeg selv engang måtte lægge hals for en sulten vampyr, det er hårdt, men efter noget tid vænner man sig til tanken" hviskede han og lagde hovede på skrå, det var ingen frygt i hans øjne, de var tomme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 11:15 am

Angela kiggede på ham, hun havde en smule ondt af ham, tænk engang at miste sit liv på den måde. hun ville vælge at dø istedet for.
"Nogen sidste ord?" spurgte hun næsten helt flinkt, hun gik nogen skridt tættere på ham, det var tydeligt at det var hendes job, og at hun ikke forbandt noget personligt i det.
Hun havde sværdet i hånden og havde ladet det falde ned af hendes slanke side.
De grønne øjne studerede kort fyrens tatovering, hun havde altid tænkt at varmpyre var nogen underlige væsner men nok ikke så underlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 11:19 am

han så på hende og tra på skulderne "ville du selv være klar til at dø hvis der var nogen der spurte dig om det" spurte han og greb fat om hendes hånd med sværdet i et blidt tag, han trak hende hen mod sig og vred sværdet væk, hvorefter han smed det afsted ligesom hendes pistol, blidt lagde han hendes hånd mod sit hjerte "jeg var engang som dig, med et hjerte der slog, men at jeg døde var ikke min skyld" hviskede han og lagde sin frie hånd på sin kind "jeg vil måske ikke dræbe dig, for hvis jeg havde det i tankerne var du allerede død" hviskede han og strø hende over kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 9:48 am

"Jeg er ked af det, men det er mit job, og jeg kan ikke bare smide mit job til side fordi du prøver at overtale mig" sagde Angela, hun gik væk fra ham og stod nu et godt stykke væk fra ham.
"Jeg lader dig slippe for nu, men vi kommer til at mødes igen, det kan du godt forberede dig på. Sagde hun med et undskyldende blik. Hun svang det lange glansfulde hår tilbage og satte det op i en høj hestehale før hun samlede sine våben op.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hunting//Bradley// Empty
IndlægEmne: Sv: hunting//Bradley//   hunting//Bradley// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hunting//Bradley//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: