Hey Shawn! Efter at have læst dit indlæg har jeg desperat siddet og læst vores regler igennem med tanken:
Hov? Det synes jeg da vi har skrevet? Det er nu endelig lykkes mig at finde og citere fra blandingsracereglerne:
"Varulve: Hvis en varulv har sex med et menneske kan sygdommen risikere at gå i arv til barnet. Har du sortelver/elver/havfolk blod i årene er du immun overfor sygdommen. Engle og dæmonbørn kan heller ikke blive varulve."
Faktisk har vi i team admin snakket rigtigt meget om dette her, og har efterhånden helt styr på det selv. Men det hjælper selvfølgelig ikke hvis spillerne skal lede alle de forskellige racer igennem for at finde ud af hvilken effekt et bid har. Vi har skrevet i reglerne at det er ved bid af et menneske, men jeg forstår godt hvis folk stadig tøver og ikke er sikre på om det kun gælder mennesker. Englebørn og Dæmonbørn kan ikke blive varulve.. og så alligevel, uf, nej det er bestemt ikke beskrevet godt nok!
Mange tak for at du har gjort opmærksom på dette, jeg vil egentlig bare sige fejlen nok er opstået i at vi har haft så godt styr på det, at vi simpelthen ikke kunne forstille os det ikke var skrevet ned
jeg vil ændre det med det samme.
Hvis du stadig har spørgsmål om varulve bid efter jeg har rettet i reglerne (jeg skal med glæde sende et lille link her inde når det er gjort) så skriv endelig og spørg igen ^^
- Admin