Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Varulve

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Varulve Empty
IndlægEmne: Varulve   Varulve Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 3:52 am

Vi har været inde og ændre størrelsen på varulvene, da vores "kæmpeulve" vidst vidste sig ikke at være meget større end en normal ulv. Så nu er det fixet, de er på højde med en fuldvoksen mand fra hovedet og ned efter (1,70 - 1,90 cm)

For at give folk et visuelt syn: Varulve 2woastx

Det var svært at finde gode billeder af kæmpeulve ved siden af mennesker. Ulven i dette her billede er nok lidt højere end gennemsnittet (eller også er pigen bare lav).
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Varulve Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve   Varulve Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 3:59 am

*banker hoved ned i bordet foran mig*

Igen mister jeg min syn for varulve...
Jeg ved hvorfor men jeg altså særlig meget til det der begreb hvor varulve ser ud som normal ulve, det siger twilight på alt for stor plan i min hjerne, hos mig en varulve stor brutale væsner der kan gå på to ben ligesom mennesker kan så hvorfor skal enden med blive små pusse nusse væsner som han forvandle sige når de har lyst? Jeg synes ligesom at i misse pointen på en eller anden plan, men det måske bare mig der ser varulve som væsner der ikke har nogle form for kontrol over deres forvandlig for i twilight er en varulve alt ikke en varulve men en formskifter som har fri kontrol over sin forvandlig og derfor kan de blive til kæmpe ulve..

Sorry det ikke fordi jeg vil være kritisk svin eller noget men jeg bare igang med tab alt respekt for varulve..
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Varulve Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve   Varulve Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 4:12 am

Jeg tro ikke Admin har taget vareulvene direkte fra twilight, de har måske fet nogen ider, men twilight er ikke det første sted hvor vareulve bare har lignet store ulve, og omkring billedt tro jeg bare det det bedste man kan.
Jeg syndes ikke det fair at sige der en "Rigtig" vareulv, når virkelig, det op til en selv hvad man ser som vareulv, hvis din karakter ikke tro på en vareulv ser ud som den gør i dette univers skal han vel være velkommen til at kalde den noget andet.
Men jeg mener bare det Admin der bestemer, og jeg er rigtig glad for ulve designet da jeg bedre kan lide iden om et meneske der bliver til en ulv, end et meneske der bliver til en halv ulv halv meneske figur og at de har mere kontrol over deres forvandling end andre mener de skal havde.
Det selvfølig bare min mening ^^ Ville bare sige jeg godt kan lide vareulve designet og er glad for det nye billed så man kan få lidt mere størrelse på det.

Jeg har dog et spørgsmål, hvordan ældeles ulve og hvor gamle kan de blive.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Varulve Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve   Varulve Icon_minitimeMan Maj 20, 2013 7:40 am

Hej Chris, det er altid dejligt at få kritik på ens ideer Smile vi synes bestemt ikke du lyder som et svin, og du skal altid være mere end velkommen til at udtrykke din mening.

Jeg vil forklare hvorfor vi har valgt at varulve skal være sådan her:

Vi kunne godt tænkte os at lave nogle naturlige fjender til vampyren. Et andet overnaturligt væsen der matchede dem i styrke og hurtighed, og da varulven allerede har den rolle i mange fantasi universer blev det den. Problemet med varulve kun forvandler sig en gang om måneden, er at de aldrig kan blive rigtige rivaler eller fjender til vampyren. På denne her måde kan vampyrer og varulve kæmpe mere end en enkelt nat om måneden (og en smart vampyr nok ville vente til næste dag, og knække halsen på den svage menneskeform).

Med hensyn til at de er putte-nutte væsner, så kommer det jo an på ens syn om selve ulven. Vores varulve er ikke mere nuttede end rigtige ulve. Sæt det sammen med at de er på størrelse med bjørne der mister kontrol af deres menneskelige jeg ved fuldmåne, står vi tilbage med et væsen jeg personligt er glad for ikke vandre rundt i vores verden xD

Selvom varulvene også er inspireret af Twilight (mest af alt med udseendet) har vi mange andre varulvemyter med. Ufrivillig forvandling ved fuldmåne, svaghed overfor sølv og smittet ved bid.

Vi ved der er folk på siden der er utilfredse med de friheder vi har taget os omkring begrebet varulv, det samme gælder både engle og dæmoner. Vi har forsøgt at komme nogle af vores egne tanker og ideer ind i de fleste racer, og jeg er personligt stolt af de steder hvor det er lykkedes os at lave noget hvor folk siger: Hov, sådan er det da ikke helt?

Håber du kunne bruge vores svar til noget, venlige hilsner team Admin

Til Anna Rose: Varulve bliver ikke ældre end almindelige mennesker, og deres aldringsproces fungere også som almindelige menneskers.



Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Varulve Empty
IndlægEmne: Sv: Varulve   Varulve Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Varulve
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Varulve
» Varulve side
» Regler om varulve er utydelige

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Nyheder-
Gå til: