Hej Chris, det er altid dejligt at få kritik på ens ideer
vi synes bestemt ikke du lyder som et svin, og du skal altid være mere end velkommen til at udtrykke din mening.
Jeg vil forklare hvorfor vi har valgt at varulve skal være sådan her:
Vi kunne godt tænkte os at lave nogle naturlige fjender til vampyren. Et andet overnaturligt væsen der matchede dem i styrke og hurtighed, og da varulven allerede har den rolle i mange fantasi universer blev det den. Problemet med varulve kun forvandler sig en gang om måneden, er at de aldrig kan blive rigtige rivaler eller fjender til vampyren. På denne her måde kan vampyrer og varulve kæmpe mere end en enkelt nat om måneden (og en smart vampyr nok ville vente til næste dag, og knække halsen på den svage menneskeform).
Med hensyn til at de er putte-nutte væsner, så kommer det jo an på ens syn om selve ulven. Vores varulve er ikke mere nuttede end rigtige ulve. Sæt det sammen med at de er på størrelse med bjørne der mister kontrol af deres menneskelige jeg ved fuldmåne, står vi tilbage med et væsen jeg personligt er glad for ikke vandre rundt i vores verden xD
Selvom varulvene også er inspireret af Twilight (mest af alt med udseendet) har vi mange andre varulvemyter med. Ufrivillig forvandling ved fuldmåne, svaghed overfor sølv og smittet ved bid.
Vi ved der er folk på siden der er utilfredse med de friheder vi har taget os omkring begrebet varulv, det samme gælder både engle og dæmoner. Vi har forsøgt at komme nogle af vores egne tanker og ideer ind i de fleste racer, og jeg er personligt stolt af de steder hvor det er lykkedes os at lave noget hvor folk siger: Hov, sådan er det da ikke helt?
Håber du kunne bruge vores svar til noget, venlige hilsner team Admin
Til Anna Rose: Varulve bliver ikke ældre end almindelige mennesker, og deres aldringsproces fungere også som almindelige menneskers.