Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørg og svar legen :3

Go down 
+10
Sadie
Raphael
Jayden
Aniya
Kat
Natsu
Anna Rose
Tinsley
Jack
Matthew
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 2:06 am

Tidlig fri

Nattøj eller ...?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 2:11 am

Nattøj

Sommerferie eller juleferie??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 2:12 am

Juleferie. Det er mere hyggeligt og man skal ikke i sommerhus uden internet Razz

Computer eller en mobil?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 2:14 am

Computer, tror jeg Wink


Salat eller cheesburger??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 3:02 am

Cheeseburger


Storm og regn eller lyn og torden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 3:21 am

Lyn og torden.

Blå eller grøn?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 3:22 am

Blå

Olie eller cream ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 4:04 am

Sæbe

Fransk eller tysk?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 4:07 am

Tysk

Favorit måltid på dagen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 4:16 am

aftensmad! Very Happy

når du går i byen hvad drik starter du ud med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 4:21 am

Tequila, med salt og citron...hvis der er rigtig fest! Elsker den!!

Ellers bare en øl....alle de der sukker kulørte med paraplyer,den napper jeg syd på...ikke herhjeme XD


Favorit bluse ? - eller måske stykke tøj bare ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 4:27 am

En kjole/top jeg fik for at stå model, dejlig dyr med flot beige silke


farvorit serie ? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 4:40 am

Lige i øjeblikket er det The Walking Dead... eller Southpark

Er altrenativ medicin brugbart?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 8:06 am

Øøhm det ved jeg ikke Wink

Twilight. Love it or hate it?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 8:19 am

hmm... both..

Love it cues: storyline og at de har kæmpe 'ulve' med i filmen som gør den super nice, samt intrigern om et menneske som falder for et rovdyr lyder spændene, udfordrende men også enormt besværligt...

Hate it cues:
edward som glimtre i lys.....
basical rule : VAMPIRE = EVIL!!

også at 'ulve' som skulle være varulve ikke er det, men er animator... filmen
burde følge mere bogen istedet for at sige animators er varulve o.o


At vælge mellem at rede et liv men dermed miste sit eget, eller redet sit eget skind.

Eksemple: dig og en fremmede sidder i en elevator, en af jer kan lige precis slippe igennem, men det betyder at en af jer bliver nød til at holde døren så den anden slipper igennem, du er i en alder af 14 og den fremmede er i en alder af 13 år, begge to ved at en af jer vil ikke overleve, men hvem vil ofre sig, vil du eller vil du bede den anden om at holde døren så du kan komme igennem?

PS. behøves ikke at svare spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:02 am

Det var faktisk et skræmmende spørgsmål. Jeg må indrømme at jeg ikke aner det, jeg vil først kunne svarer når jeg har stået i sådan en situation.


Men nu må vi hellere få lettet stemningen igen Wink
Kage eller is? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:17 am

Der er meget forskellige slags kager i verdenen, men is er oftest en sikker vinder hvis ikke det er en eller anden meget mærkelig smagsvariant Smile

Foretrukne transportmiddel? (eksempelvis: bil, ben, cykel? uddyb gerne hvorfor)

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:22 am

Bil, jeg har siden jeg var helt lille elsket at sove i bilen når vi skulle køre langt og så måske også fordi jeg kan være forfærdelig doven Razz


Kampsport eller fodbold??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:36 am

Well jeg regner med at kamp i computerspil ikke tæller så jeg må foretrække fodbold, for det er sjovt selvom jeg er elendig til det Smile

Skiferie eller badeferie?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 10:22 am

I dunno i like both... men jeg tror jeg tager bade ferie, for en uges skiferie for mig er 3 dage på ski og 4 dage med varm kakao og lidt ski. Men mig på bade ferie er mig 7 dage i en swimmingpool 24-7.

hvepse eller myg?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 8:36 pm

myg

dansk eller engelsk fag?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:20 pm

Engelsk selvfølgelig ^^
det er det mest nationale sprog som bliver brugt ((udover tysk))

At more sig for en kort stun, eller arbejde og der efter nyde goderne man har i længere parioder?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 12:19 am

Jeg kan bedre lide at arbejde lidt for det, og tror faktisk på at de ting der kræver en indsats er mere værd i længden, end når det er for nemt...uanset hvad i livet man taler om Smile


Indendørshygge eller på med vanterne og gå en dejlig tur??

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 1:03 am

Indenfor, jeg er ikke et naturmenneske, selvom der dog er nogle undtagelser.

For hurtig eller for langsom?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 1:05 am

DET er godt nok meget afhænig of hvad vi taler om Stephen Razz
Generelt er..hurtigt vel godt....eller, nej...vent langsomt er nu også meget....argh...den er Al for svær!


Iron man eller spiderman?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørg og svar legen :3 - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 10 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørg og svar legen :3
Tilbage til toppen 
Side 10 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: