Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Ons Sep 26, 2012 10:40 pm
Til at parkere er mænd ofte bedst, men det er også os der mest køre os ihjel i trafikken, så det kommer an på hvilke del man kigger på.
... det er seks stykker frugt om dagen xD
Kan du lide smagen af ren sukker?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Ons Sep 26, 2012 10:48 pm
Nej, ikke sukker alene.
Hvad er det interessante ved at have mange karakterer?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Ons Sep 26, 2012 11:01 pm
Forskellige personer man kan spille på. Man kan afprøve hvad man er god til og ekstremer. Man kan udfolde sin fantasi inden for flere grene hvis man vil det.
Speedbåd eller robåd?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Ons Sep 26, 2012 11:04 pm
Ingen båd. Er ikke vild med vand.
At have begrænsninger vs. At gøre hvad man vil
Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Tors Sep 27, 2012 7:38 am
at have begrensninger ^^
vandre ferie vs. badeferie?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Tors Sep 27, 2012 8:05 am
Badeferie - har været ude at vandre, men det ville jeg ikke bruge min ferie på... - jeg får bare tusinde af vabler 3:
Teknisk anlagt, eller mere "gammeldags"?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Tors Sep 27, 2012 8:09 am
Hahaha..øh.... Teknisk snilde på et kompliceret og udfordrende lavt niveau, mest fordi al teknik jeg får i mine hænder synes at være dysfunktionelt ; )
Drikker du meget til fester?
Tinsley
Race : Menneske Bosted : I Uptown Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 18/03/12 Antal indlæg : 4562
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Tors Sep 27, 2012 8:10 am
nej ^^
ryger du?^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Tors Sep 27, 2012 8:12 am
Nej
Bruger du tid på dit hår?
Tinsley
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Tors Sep 27, 2012 8:14 am
ikke rigtigt, et par sekunder til lige at børste det igennem hver morgen, men ellers ikke ^^
bruger du make-up?
Gæst Gæst
Emne: Sv: spørg og svar legen :3 Tors Sep 27, 2012 8:28 am
Ja, men mest de helt lyse pudder / jord farver, bryder mig ikke om at se 'sminket ud'.
Hvad synes du om kunstigt påsat hår?
Jack
Race : varulv Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown Offgame Alder : 37 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 2410
Kunst...er så meget... Jeg har ikke meget begreb på det, men ved helt klart hvilke malerier jeg kan lide og ikke lide.Mange f.eks gustav klint( mener jeg han hedder) gør mig nærmest depressiv at se på. Jeg kan godt lide hvis kunst får mig til at føle noge....bare ikke al for trist.
Noget jeg elsker og gerne vil se, når vi er på ferie er ruiner af templer og søjler og den slags. Elsker mytologien...om Olympen med Zeus...osv osv