Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 spørg og svar legen :3

Go down 
+10
Sadie
Raphael
Jayden
Aniya
Kat
Natsu
Anna Rose
Tinsley
Jack
Matthew
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 11:36 pm

H2o

Har du glat eller krøllet hår?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 11:37 pm

tja.. jeg har kort hår.. så vil sige glat ^^


hvilken farve har dine øjne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeTors Sep 27, 2012 11:45 pm

Grå grønne ( med gul i) inden for og i dags lys er de mere grønlige med strejf af gult..altsår på en helt almindelig måde...det lyder underligt når man beskriver dem?!


Størrelse sko ?
Tilbage til toppen Go down
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 2:55 am

47-49 =_=


mix selv(pulver + mælk) eller færdiglavet kakoa ?


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeFre Sep 28, 2012 3:50 am

Uh,....det der Oh boy pulver smager fråderen!!


Paraply i regnvejr et hit eller noget shit?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 7:54 am

Im sorry, i do not listen to people farting into a microphone

Hvad slagt genstand er mest brugbar?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 7:57 am

Gaffatape ? * ser trodsigt på Thomas*

Bør forskellige racer få børn sammen ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:03 am

Man kan sikkert få nogle meget sjove kryds blandinger, har selv mødt en hel del. Vil dog sætte et par grændser. fx Elver + Menneske = helt ok. Elver + Sortelver = Allerede lige på grænsen. Elver + Enhjørning = Afliv resultatet og forældrene

Du går ind i et Wallmart, og skal købe tre og KUN tre ting, for at mindfucke kassedamen mest muligt. Hvad køber du?

For øvrigt er ting som glidecreme og kondomer udsolgt, så dem kan du ikke købe til dette formål
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:15 am

Hmmm... CD med Miley Cyrus.. Dvd med Helmut Lotti og en full size poster med David Hasselhof...så er der stor risiko for at hun oplever en fæl akut opstået kvalme ,der udmunder i opkast over hendes DKNY taske.

Kan du lide at danse?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:20 am

Alle kan lide at bevæge sig rytmisk til musik, men det kommer mest and på hvor meget alkohol jeg har drukket.

Hvad er det mest ulovlige du har gjort?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:23 am

Hmm... Stjålet en jakke
ó.ò
første og eneste gang jeg har gjort den slags !

Har du røget hash eller taget andre euforiserende stoffer ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:31 am

Har leget med tanken om at prøve lidt hash, men jeg den mest random og underlige person på jorden når jeg ikke har taget den slags, så enten har det ingen effekt eller også sker der noget forfærdeligt med alle andre i nærheden der er nødt til at lytte til hvad jeg siger.

Skal der ost på en burger?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:32 am

Nej...men på en cheese burger hører den klart til...og det smager herligt Smile


Nævn en du beundrer eller finder meget interessant f.eks fra tv/ medier
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:41 am

Henry fra Tv serien Eureka. Han har en tilpas afbalanceret personlighed, blandet med en handlekraft og vilje til at bryde reglerne, når det er nødvendigt.

Spiller du Minecraft.

Hvis ja, Hvad syns du om spillet? Og bruger du Mod's?

Hvis nej, kender du det? Og kunne du finde på at spille det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 8:46 am

Desværre...jeg er meget kedelig når det kommer til spil.
Spiller wordfeud og ellers wee.
Mine favorit til wee, udover wee dance, er Starwars og Crash Bandicoot.

Kender det kun af omtale Smile


Ser du mange film?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 11:27 am

Ser mest serier, men der går som regel ikke en dag uden at jeg har set en. Men ja jeg ser mange film.

Har du en ynglings serie, og hvad hedder den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 5:38 pm

Hmm... Jeg har et par stykker, jeg umuligt ville kunne vælge mellem...

24 timer, med Kiefer Sutherland som Agent Jack Bauer.
True blood
Vampire diaries

Og to mere der også holdte mig fast til skærmen var ..
4400 ( scifi)
Prison Break, særligt den første omgang.

Jo...og så elsker jeg den sorte dyster humor i House.

( undskyld...det var mere end en.... Men...jeg ser så mange så det var umuligt at plukke en ud)



En yndet skuespiller og skuespillerinde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeLør Sep 29, 2012 10:52 pm

Det gør ikke noget, jeg ved det er svært. Jeg har selv set første sæson af 4400, og lidt af anden sæson. Men kom aldrig rigtig ind i den.

Jeg ligger ikke rigtig mærke til skuespilleren, kun de karakterer de spiller. Desuden er jeg utroligt dårlig til at huske navne og ansigter på kendte mennesker Men jeg kan godt lide den skuespiller der spille Holly i Tv serien Eureka (Jeg ved jeg nævner den meget, men jeg er helt vild med den... jeg er så ked af at de har afsluttet den.). Hendes navn er Felicia Day, så vidt jeg husker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 1:28 am

Eureka var også en fed serie Surprised!

Lykketal?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 6:24 am

Syv!

Lykke måned?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 6:25 am

Ingen... Jeg tror slet ikke på den slags. Smile


Favorit sten ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 7:15 am

Blodsten
- det er så fint :3

Noget specielt bilmærke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 7:18 am

Rolls Royce!

Ko eller gris?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 7:22 am

Grisling

Hvad vil du være når du bliver stor ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitimeMan Okt 01, 2012 7:31 am

Øhm, det ved jeg ikke, bare jeg kan tjene nogle penge Wink

Lykke før penge eller penge før lykke?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





spørg og svar legen :3 - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: spørg og svar legen :3   spørg og svar legen :3 - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
spørg og svar legen :3
Tilbage til toppen 
Side 7 af 16Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Næste
 Lignende emner
-
» spørgsmål legen ver 2 ((ingame svar))
» SVAR TIL ALLE JER DER HAR PROBLEMMER MED AT INDSÆTTE MUSIK!! :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: