Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søgen

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:56 pm

”Hey Nikodemus, godt at se dig igen” sagde Jayden og sendte ham et smil. Så rettede han blikket imod vampyren og pustede langsomt røgen ud i små røgringe.. ”Hvorfor? Jeg er da ligeglad med kriminalitet?” sagde han forvirret. Så tænkte han lidt ”det kommer selvfølgelig an på, hvad sælger de?” spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:26 pm

"I lige måde" svarede han og besvarede smilet, "har du fri fortiden eller ...?" spurgte han nysgerrigt, James lignede ikke en, som var i gang med at myrde nogen, men man kunne aldrig vide, forhåbentligt havde han fri, eller i hvert fald ikke noget med ham at gøre. Han vendte sig mod vampyren, "er du alligevel så kendt i byen, at du kan finde torvet og afgøre hvad der er ulovligt?" spurgte han nysgerrigt, "og så kunne jeg da også være interesseret i at høre, hvad de sælger, især hvis det er billigt" sagde han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 11:01 pm

Thomas sendte de to et ligegyldigt blik, smilede så og sagde. "Hvis de solgte noget jeg var interesseret i så havde jeg, nok købt det. Men de fleste sælger bare magiske genstande, der enten ikke virker, eller som gør noget helt andet end der er hensigten." Thomas så fra den ene til den anden, og tilbage igen. "For at være ærlig ved jeg ikke om svindel er ulovligt, men det antager jeg det er, eftersom alt andet her nede lader til at være det." Det var en stor overdrivelse, det viste Thomas godt. Sortelverne havde mange regler, og noglegange om de mest opskrue ting, men mange regler som mennesker og andre overflade væsner tog forgivet, var ikke altid en selvfølge for. Dog viste han at sortelver havde regler for handel med magi og magiske genstande, fordi det var en af de ting Thomas brugte meget af sin tid på at handle med.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 04, 2012 8:52 am

Jayden smilede svagt ”så du siger.. at jeg skulle bruge min tid på at straffe sortelvere som solgte ikke fungerende magiske genstande.. til ikke magikere.. ja for en magiker ville vel fornemme den magiske kraft på forhånd.. i stedet for at kigge lidt nærmere på den lille vampyr dreng der tydeligvis er i byen uden tilladelse?.. aaah det tror jeg nu ikke” sagde han og sendte ham et stort smil ”jeg bliver bare hængende lidt her, hvis det bliver for skræmmende skriger jeg bare som en lille pige og kalder på vagterne”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 04, 2012 9:19 am

Nikodemus lo svagt, "jeg går ud fra, at det betyder du ikke har vigtigere ting at tage dig til?" spurgte han James, "eller du ledte måske efter et nyt job, endelig fundet et sted der mangler en barnepige?" spurgte han med et grin. Han kiggede på vampyren, "det er det vel ..." sagde han og trak på skuldrene, "der er desværre sjældent noget af værdi sådan steder ... desuden gider vagterne næppe tage sig af den slags" sagde han med et grin, "medmindre selvfølgelig de selv var dumme nok til at blive snydt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 04, 2012 9:50 am

Thomas himlede med øjnene. "Som om jeg ikke har hørt den før" sagde han små irreterret. "Og nej, jeg havde ikke regnet med at du gik nogle steder." Thomas havde vendt sig mod den ny ankommende igen. "Men hvad får dig til at tro at jeg ikke har tilladelse til at være i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 05, 2012 12:30 am

”Måden du taler om dem på” sagde Jayden og smilede svagt ”desuden har jeg.. forbindelser” han grinede svagt og skævede imod Niko ”jeg tror måske jeg er i gang med lige præcis den form for arbejde..” hans øjne søgte kort Thomas da han sagde det ”se efter ham, sørg for han ikke laver ballade..” han rystede på hovedet ”og min timeløn er ikke ret god”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 7:34 am

Nikodemus lyttede interesseret til det James sagde ... knægten havde altså ikke lov til at være der .. eller også løj han og spillede et yderst farligt spil. "Godt du endelig fandt noget, og med sådan en bedårende dreng" sagde han med et drillende smil. Han besluttede sig for at blive hængende, det her så interessant ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 7:59 am

Thomas blev en smugle småfustreret, hvis de valgte at forsøge at smide ham ud, kunne det gå hen at blive farligt, det var dag udenfor, hvilket betød at hen ville brænde op hvis han gik ud. "Hvad er det så du vil, vil du bare smide mig ud?" Thomas så på sit ur, og tappede i jordren med sin fod.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 8:05 am

Jayden smilede svagt ned til den lille dreng, det så ud som om hans ord havde gjort indtryk. "Nu er sortelverne jo ikke kendt for bare at smide folk ud.. selvfølgelig er det da lidt besværligt at du ikke har gået den.. officielle vej" han lagde hoved på skrå og studerede ham "men nej, dronningen har vidst nogle planer med dig.. så indtil videre holder jeg bare øje med hvad du laver"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 8:09 am

Nikodemus lænede sig op ad den nærmeste mur og smilede svagt, det var ikke altid man havde pladser på første række når vigtige politiske beslutninger blev taget og udført.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 08, 2012 12:15 pm

Thomas kiggede op på manden, på taget. "Hvad vil dronning, sort og mystisk med mig..? Nej vent, det ved du squ nok ikke, hun har ikke fortalt dig sine planer har hun vel?" Hvad kunne, den gamle edderkoppe-dronning dog have af planer med ham. Det var selvfølgelig muligt at han bluffede, men hvorfor, skulle han dog det og endnu mere underligt, hvorfor fortælle det til ham. "Du bringer bare nyheder og udspionere, som en god lille... hvad du så end er?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 7:45 am

”Dæmon” sagde Jayden og lagde hovedet let på skrå. ”Dronningen har planer med dig men..” han smilede svagt ”jeg er sikker på du snart finder ud af hvad det er” hans øjne glimtede hemmelighedsfuld.. og lidt forventningsfuldt i lyset for smøgen. ”Jeg bringer faktisk kun nyheder når hun spørg mig pænt.. og jeg spionere endnu mere sjældent.. mit job er langt mindre interessant”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:22 am

Nikodemus lo svagt, "ja ... det her må være langt mere spænende ..." sagde han sarkastisk, "en behalig afveksling fra en kedelig hverdag ...". Han rullede med øjnene ad James, dæmonen var den sidste der burde klage over at have et kedeligt job. "Jeg tror ikke du får noget ud af at provokere ham ..." sagde han med et skævt smil til vampyren, "så vidt jeg husker tager han intet personligt?" det sidste blev sagt svagt spørgende til James.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:43 am

Thomas, så over på Sortelveren. "Nå, så dæmonen kan ikke fornærmes." Sagde han "Er hun ude efter en af mine magiske sager, eller en af mine opfindelser?" Thomas fandt sin telefon frem igen, og begyndte at undersøgte det kort han havde kigget på før, selvom han stadig holdt et halvt øje med de to andre.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:46 am

Jayden smilede svagt, og betragtede vampyren lidt. ”Det ville ikke være pænt af mig at tale på dronningens vegne.. især ikke nu hvor hun allerede har..” han grinede og lænede sig op af muren. Han tog et sug af smøgen og lod til at være i egne tanker.. han nynnede en lille melodi, og selvom det var sagte lød det underligt højt i den stille by.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:51 am

"Jeg ved nu ikke med andre dæmoner ... og jeg kunne tage fejl med ham her" sagde han med et lille smil. han betragtede dem begge nysgerrigt, han undrede sig også over, hvorfor James var blevet sat til at holde øje med knægten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:06 am

Thomas så op fra sin telefon. "Hvad har hun gjort, andet end at sende dig ud?" Hans øjne var blevet smalle, og telefonen dumbede tilbage i lommen. "Du kan lige så godt fortælle det, for jeg finder ud af det under alle omstændigheder, problemet er bare at hvis jeg skal finde ud af ting selv, har folk det med at forsvinde". Han så over på sortelveren "arbejder du også for dronningen?"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:13 am

"..." Jayden sad og så vurderende på Thomas "nej, jeg kan desværre ikke fortælle dig det.. men du behøver ikke 'få folk til at forsvinde' min lille ven.. hun vil bare gerne snakke med dig om det.. personligt. Du skal ikke vente længe, men det er ikke mit job" han grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:23 am

Niko overvejede vampyrens spørgsmål, "hun er min dronning, så på en måde arbejder jeg vel for hende ... men nej, jeg er ikke ansat under hende" han smilede svagt, "det er jeg slet ikke dygtig nok til" sagde han og trak på skuldrene. det ville ellers være en ære at arbejde direkte for dronningen ... måske når han engang fik styr på sin illusionsmagi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:34 am

Thomas, var mere end irreterret på Dæmonen, og hvis sortelveren ikke arbejdede for dronningen, hvad skulle han så med ham? "Hvis du kan give mig en time, til at ordne mit erne, har jeg tid lige bagefter, der alligevel skal slås ihjel" Sagde Thomas en smule mere arrogant and det var meningen. "Ellers er jeg sikke på hun ved hvor jeg bor, hvis hun går og holder øje med mig."
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:37 am

"Det gør hun bestemt" sagde Jayden med et lille smil "du behøver slet ikke tage dig er mig, jeg er faktisk en venlig sjæl.. gør aldrig en kat fortræd..." han holdt øjnene lukkede og nød bare den underjordiske by i alt sit.. mørke.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 9:43 am

Niko fnøs, "sikkert" mumlede han, ikke rigtigt overbevist. "Men måske jeg skulle til at komme videre, jeg har også ting jeg skal nå" sagde han med et grin, "måske ses vi igen James" sagde han til dæmonen og begyndte at gå væk fra gyden, han løftede kort hånden til hilsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 10:11 am

"Udemærket" Sagde Thomas og begyndte at gå hen mod gydens udgang, der måtte jo være en anden vej til manden han skulle besøge. Han drejede om hjørnet og fortsatte ned af gade, ligeglad med om de to valgte at følge efter han, for han var ved at komme for sent. Han så på sin telefon, for at konsultere kortet. Der var en anden vej, men den var lidt længere end den hans telefon havde udregnet til ham, så han begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 10:13 am

Jayden åbnede den ene hånd og så lidt efter dem begge "ses Nikodemus.. og Thomas" han lavede en lille gestud med hånden, rejste sig og forsvandt hen over husmurene.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søgen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen   Søgen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søgen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: