Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

I need some action

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I need some action Empty
IndlægEmne: I need some action   I need some action Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:39 am

Hey alle

Jeg syns jeg er ved at falde ind i en kedelig cirkel af en kedelig kombination af emne-lyst og mangel på ideer og jeg vil meget gerne skrive. Jeg har nogle få ting der kan bruges, jeg har en temmelig heftig bounty på mit hovede, jeg ejer en hel del magiske artefakter der er meget værd fx. et sværd jeg har stjålet fra Vatikanets vampyrjægere fornyligt, og som de meget gerne vil ha tilbage. Jeg er også trænet assassin, hvis det er noget i kan bruge.

Hvis nogle af jer har lyst til at emne over disse eller andre temaer så bare skriv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

I need some action Empty
IndlægEmne: I need some action    I need some action Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:41 am

hey.

vil gerne emne med dig. brænder godt nok ikke inde med nogle gode ider ^^ men keder mig meget. Smile
Gæst
Gæst

I need some action Empty
IndlægEmne: Sv: I need some action   I need some action Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:50 am

Great

Jeg opholder mig ikke ret meget i skoven, hvad plejer du at lave hvad skal der ske for at vi møder hinanden. Der skal være nogle problemer det giver det bedste RP.
Gæst
Gæst

I need some action Empty
IndlægEmne: Re: I need some action    I need some action Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:52 am

inde i byen. jeg går rundt og keder mig. er ikke så tit i byen. og så løber vi ind i hinanden deal?
Gæst
Gæst

I need some action Empty
IndlægEmne: Sv: I need some action   I need some action Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 8:19 am

ok, gider du lave?
Gæst
Gæst

I need some action Empty
IndlægEmne: Re: I need some action    I need some action Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:00 am

jeg kan gøre mit bedste Wink
Gæst
Gæst

I need some action Empty
IndlægEmne: Re: i need some action   I need some action Icon_minitimeOns Sep 12, 2012 6:03 am

Sponsoreret inhold

I need some action Empty
IndlægEmne: Sv: I need some action   I need some action Icon_minitime

I need some action
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» I need some action!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum