Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Fushizen

Fushizen


Race : Menneske
Bosted : En lille lejlighed i Centrum
Tilmeldings dato : 30/03/15
Antal indlæg : 17

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 16, 2015 3:16 am

Fushizen fandt hurtigt et stort tæppe og pakkede hende forsigtigt ind. Det var et varme tæppe og han tænte for det så hun kunne få varmen hurtiger. Han gav hende koppen med den varme væske. "Så, må jeg høre dit navn, eller skal jeg bare finde på et selv?" spurgte han og begyndte at rode sin taske igennem for at finde programmet over næste uges stævne.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Race : Elver
Bosted : Jeg flygtede fra min gamle bopæl, jeg syntes, den blev for kedelig. Men nu kan jeg ikke finde hjem igen, og menneskeverdenen er så stor og uhyggelig! Midlertidigt bor jeg i et lille værelse, jeg tror nok det hedder "Et Hærbjerg" eller noget...
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 21/03/15
Antal indlæg : 42

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 18, 2015 7:17 am

Morgana lo lidt. Hun holdt sig forskrækket for munden. Hun kunne ikke huske, hvornår hun sidst havde gjort det. Hun smilede bredt.
”Morgana,” sagde hun sødt. Hun nippede til den varme drik, fór sammen. ”AV!” Hun holdt sig for munden, hendes tunge føltes underlig.
Tilbage til toppen Go down
Fushizen

Fushizen


Race : Menneske
Bosted : En lille lejlighed i Centrum
Tilmeldings dato : 30/03/15
Antal indlæg : 17

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 19, 2015 10:06 am

Fushizen fik et chok da Morgana råbte, han satte hurtigt, men forsigtigt sit krus på bordet. "Hvad er der galt?" spurgte han. Da hun slog hånden for munden regnede han det hurtigt ud "Er den for varm?" spurgte han roligt og tog blidt hendes kop fra hende så han kunne sætte den på bordet. "Skal jeg hente noget is?"
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Race : Elver
Bosted : Jeg flygtede fra min gamle bopæl, jeg syntes, den blev for kedelig. Men nu kan jeg ikke finde hjem igen, og menneskeverdenen er så stor og uhyggelig! Midlertidigt bor jeg i et lille værelse, jeg tror nok det hedder "Et Hærbjerg" eller noget...
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 21/03/15
Antal indlæg : 42

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 12:32 am

"I-is?" Morgana gøs. Is var det, der holdt hendes familie inde i hytten hele vinteren! Hun så på koppen på bordet. Gned sine arme og prøvede ar få det klistrede, våde hår til ikke at klistre fast på kroppen og den blå sommerkjole.
Tilbage til toppen Go down
Fushizen

Fushizen


Race : Menneske
Bosted : En lille lejlighed i Centrum
Tilmeldings dato : 30/03/15
Antal indlæg : 17

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 10:31 am

"Ved du hvad, måske ville det være bedre hvis du fik noget tørt tøj på. Men måske skulle du tage et varmt bad først" sagde han og rejste han, mens han trak hende med op. Han guidede hende hen til badeværelset. Han fandt hurtigt en stor T-shrit og et par jokingbukser som hun kunne skifte til når hun var færdig
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Race : Elver
Bosted : Jeg flygtede fra min gamle bopæl, jeg syntes, den blev for kedelig. Men nu kan jeg ikke finde hjem igen, og menneskeverdenen er så stor og uhyggelig! Midlertidigt bor jeg i et lille værelse, jeg tror nok det hedder "Et Hærbjerg" eller noget...
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 21/03/15
Antal indlæg : 42

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 17, 2015 9:32 pm

Badet var én af de ting, Morgana havde lært at bruge i menneskenes verden. Hun så tøvende på Fushizen. Begyndte at tage tøjet af.
Tilbage til toppen Go down
Fushizen

Fushizen


Race : Menneske
Bosted : En lille lejlighed i Centrum
Tilmeldings dato : 30/03/15
Antal indlæg : 17

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 5:22 am

"WOW, Vent lige til jeg er gået" sagde han, ja pigen var smuk, men der var noget 'forkert' over at se hende klæde sig af, måske hun var så lille-pige agtig. Han lagde tøjet på en af hylderne og gik ud. Han lukkede døren efter sig og gik mod sit soveværelse: Han havde brug for en lur.
Tilbage til toppen Go down
Morgana

Morgana


Race : Elver
Bosted : Jeg flygtede fra min gamle bopæl, jeg syntes, den blev for kedelig. Men nu kan jeg ikke finde hjem igen, og menneskeverdenen er så stor og uhyggelig! Midlertidigt bor jeg i et lille værelse, jeg tror nok det hedder "Et Hærbjerg" eller noget...
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 21/03/15
Antal indlæg : 42

Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 09, 2015 3:24 am

Morgana så efter Fushizen. Hun krummede tæer. Var han blevet sur på hende? Hun så hen på vinduerne, de trængte til at blive vaskede... Det regnede stadig. Hun tog tøjet af, nabodamen havde lånt hende undertøj. Hun tog tøjet op. Så på det. Rynkede panden og bed sig i læben. Det var ikke en af de dejlige, løse sommerkjoler, hun foretrak at gå i. Det var en skjorte og et par løse bukser. Hun knappede skjorten, det så ikke helt rigtigt ud. Bukserne passede ikke, så hun lod dem ligge.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)   Alene i en alt for stor storby... (åben for alle) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene i en alt for stor storby... (åben for alle)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» Safre's systue /åben for alle/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: