Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:48 am
Jaiden rødmede svagt og sank en klump "woah" mumlede han og smilede stort ned til hende
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:49 am
Sally så op på katte fyren og smilede skævt.
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:51 am
Anna Rose rødmede mere og smilede stort op til ham.
Mentoren rømmede sig og smilede "Jeg har tænkt mig at holde det meget kort, jeg vil helst ikke havde jer ude i kulden for længe, der er lejet et lille fest lokale på land som vi kan varme os op på"
Jayden
Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:52 am
Jaiden havde sådan en lyst til at kysse Anna lige nu og her, men han vidste godt at han blev nød til at vente. "Elsker dig" mimede han med læberne, for ikke at forstyrre
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:54 am
Sally ventede tålmodigt.
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:55 am
"Elsker også dig" mimede hun igen og så på sin mentor, holde Jaiden's hånd.
Mentoren smilede blidt "Så" hun åbnede boen "Det er første gang jeg gør sådan noget her, så undskyld hvis jeg glemmer noget"
Jayden
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:56 am
Jaiden grinede lidt og nussede blidt Annas fingre
Sally
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 7:57 am
Sally smilede og så på dem, de skulle nok klare sig.
Anna Rose
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:04 am
Mentoren smilede "Jaiden, Anna Rose, Normalt undgås jeg ikke folk, og jeg tro ikke på et sammen hold, men i to har fået mig til at tænke det om igen, for jeg har aldrig set en stærkere kærlighed end jeres"
Jayden
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:08 am
Jaiden hævede et øjenbryn og smilede lidt til hende
Sally
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:10 am
Sally fik tåre i øjne.
Anna Rose
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:16 am
"Anna Rose" Mentoren nikkede til hende.
Anna Rose vendte sig mod Jaiden og smilede, holde en sølv ring oppe "Jaiden, hele mit liv har jeg løbet væk fra alt, aldrig kunne føle mig tryg et eneste sted, men jeg har endelig fået et sted at slå mig ned, og det er sammen med dig, der intet sted jeg føler mig mere tryg ved, end dine arme" hun fik tåre i øjne "Så med denne ring, lover jeg at elske dig, beskytte sig, og være med dig, til evigtid" hun tog ringen på hans finger.
Mentoren nikkede "Jaiden" hun nikkede til ham.
Jayden
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:24 am
.. undskyld det blev lidt langt... //
”Anna Rose.. jeg kan stadig huske den første dag jeg mødte dig. Ung og uskyldig, med en kurv fuld af jordbær og et nysgerrigt hjerte. Jeg var ikke van til at omgås mennesker og jeg var ikke sikker på at jeg skulle fortælle dig at jeg var dæmon” han grinede lidt ”men jeg havde ikke behøvet være bekymret.. jeg tog dig med på en flyvetur den dag. Du var slet ikke bang for mig. Dine kinder var lige så røde som jordbærende, og lige så friske og søde.. kan du huske hvad vi snakkede om? For jeg glemmer det ikke. Du fortalte mig at jeg nok skulle finde kærlighed. Jeg troede ikke på dig dengang, men jeg skal love for at du havde ret. Man er jo mistænkelig for om du også dengang vidste at du skulle blive kilden til alt min lykke og glæde. Jeg har altid regnet med at skulle dø alene inden jeg var 30… og dø det gjorde jeg da også. Men så kom jeg tilbage” han grinede og rystede på hovedet ”sikke en tur vi har haft, og sikke et helved jeg har sendt dig igennem. Du ved ikke hvor ondt det gør når du ikke kan sove om natten.. og vide det er mig der har bragt dig den smerte. Du har givet mig alt. Jeg har altid gerne ville være far, men vidst det ikke kunne blive til noget. Og nu står jeg her, med kvinden jeg elsker og to små babybørn der snart vil joine os. Jeg havde ikke forældre, men på en eller anden måde var du nøglen til at jeg mødte min mor. Du har givet mig alt.. familie, kærlighed og venskab. Jeg ved at jeg har gjort ting der har såret dig mere end noget menneske kan bærer… og jeg kan ikke gøre andet end nu at love dig, at jeg vil bruge resten af mit liv på at gøre det godt igen. Jeg bruger mange ord og måske lyder de klodsede eller som klicher.. i virkeligheden er der kun en ting at sige som virkelig betyder noget. Jeg elsker dig Anna Rose. Fra denne dag, til min sidste dag.” han så hende i øjnene under hele talen, forblændet af hendes skønhed. Han kom ringen på hendes finger ”så længe vi begge lever, skal jeg være hos dig og altid støtte dig og elske dig.”
Sally
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:28 am
Sally tørrede stille sine øjne.
Anna Rose
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:30 am
Anna Rose så ham i øjne så godt hun kunne, hans tale bragte tåre til hendes øjne som trillede ned af hendes kinder, hun smilede lykkeligt og så ned på den nye ring på hendes finger og hviskede "Elsker dig så højt"
Jayden
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:30 am
"Jeg elsker også dig" svarede Jaiden og smilede lykkeligt til hende
Sally
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:33 am
Sally smilede stort.
Anna Rose
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:34 am
Mentoren smilede "Ved de krafter jeg har fået af staten Aterswell, angiver jeg jer nu, mand og kone" hun så på Jaiden "Du må nu kysse bruden"
Anna Rose smilede lykkeligt til Jaiden.
Jayden
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:37 am
Jaiden greb hende og kyssede hende dybt
Sally
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:38 am
Sally klappede.
Anna Rose
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:40 am
Anna Rose svang armene om ham og kyssede ham dybt, tårene trillede ned af hendes kinder.
Jayden
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:43 am
Jaiden holdt kysset noget tid og brød det så langsomt.. han så hende i øjnene
Sally
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:44 am
Sally smilede glad og kastede ris over dem.
Anna Rose
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:46 am
Anna Rose smilede lykkeligt og så ham i øjne, grinte da risene ramte dem.
Mentoren nikkede "Lad os se at få jer ind i varmen"
Jayden
Emne: Sv: I do //Jaiden, Sally Fre Dec 26, 2014 8:54 am
Jaiden fik ris i håret og grinede lidt. Han tog armen om Anna og fulgte med hendes mentor