Race : Dæmon Bosted : downtown Tilmeldings dato : 03/10/14 Antal indlæg : 194
Emne: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 7:44 am
S: black bird T: 00.00 O: en masse folk der fester med hinanden V: stjerneklart P: en jakkesæts jakke ud over en blå skjorte og et par sorte jeans
Lynn, en dæmon der havde brugt de sidste 50 år i den kriminelle underverden, han havde rejst fra Japan til italien til new york og den anden vej rundt. han var kommet til Aterswell for godt 2 år siden men havde aldrig været på dette diskotek. han tog en tår af sin drink, der var mindst 3 piger ind til vidre der havde snydt sig ind. han så rundt og kom til at tænke tilbage, fra før han havde været en del af mafiaerne, den gang der var simple ting at lave om dagen, den gang han han kunne gøre hvad ville.
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 7:49 am
Sally gik stille ind på The Black Bird, hun havde brug for at slappe af, og det kunne hun bedst sådan nogen her steder, hun gik stille op til baren og bestille en drink, satte sig med ryggen op mod baren og lagde en lok hår bag øret.
Sally havde kun været i denne by i 2 år, men den var begyndt at vokse på hende, hun havde sammen med en menneske pige rejst verden rundt indtil hun fik sinde egne ben at stå på, som nu var her, i sorte højhæle, og var klar til hvad end verden ville smide mod hende.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:02 am
Lynn tog et glas med gin op til sine læber og var lige ved at tabe glasset da han så hvem der var på vej op i baren. det kunne ikke være hende, umuligt. han vendte sig rundt så han sad for overbøjet ind over sit glas. det var uden tvivl hende. den pige som han havde haft en meget god kariere som tyv med den gang han stadig var uden en forbindelse til underverdenen, men der var noget galt, for hun var i live. den sidste gang han havde set hende var hun død i hans arme, han så på hende med et blik slet skjult. det gav ingen mening.
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:06 am
Sally strækte sig stille og tog sin drink og sippet til den igen, ah, smagen af alkohol, det beroligede hendes nerver, hun havde på fornemmelsen en smøg også ville hjælpe, selvom hun aldrig havde røget, måske havde hun i et tidligere liv hun ikke kunne huske. Sally lagde ikke mærke til manden da sad ved baren og så bare ud på danse gulvet, et halv trist blik i øjne og strøg stille sit glas med en finger før hun drak af det igen.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:15 am
det pinte ham, han var nød til at vide det. han gik tættere på hende og satte sig ned ved siden af hende "undskyld mig, sally?" hans hjerte var klar til at hoppe ud af hans bryst. den gang havde han aldrig rigtigt været forelsket før, han var ikke helt sikker på hvad det var men hvis han skulle give et gæt var det hvad han havde følt over for Sally den gang, men det var måske ikke det rigtige ord alligevel.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:18 am
Sally lagde godt mærke til manden der gik tættere på hende, hun satte sit glas ned og ville bare ignorere ham, da han pludselig sagde hendes navn. Hendes øjne blev store og hun stirret på ham, hvor kendte han hendes navn fra, hvordan kendte han hende, og hvem var han. Hun fik ikke rigtig set på ham, hun tog en hånd ned af låret hvor han ikke ville kunne se hende fremkalde en kniv, hvis nogen kendte til Sally, var de nok ikke her bare for at snakke.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:27 am
han så hende reagere på navnet men der løb en form for schock gennem ham "men jeg så dig dø, jeg holdt din hånd da du døde. du blev skudt" han var forvirret men også glad, han ville kramme hende men noget sagde ham det var en dum ide "det er mig, Lynn, kan du ikke huske mig, vi var partnere. jeg.. jeg.. lige meget jeg er bare glad for at se dig" han smilede til hende og bundede sin drink og så sig rundt. der var mindst 3 mænd han kunne genkende fra andre bander her men ingen af dem genkendte ham.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:31 am
Sally var tæt på at trække kniven frem da han begyndte at snakke, hende, bleve skydt, dø. Sally skulle til at sige noget da han sagde sit navn og hun fik endelig set på ham, hendes pupiler blev store, hendes øjne næsten fuldstendig sorte i et øjeblik, i et sekund var hun et andet sted, det var koldt, det regnede, og nogen holde om hende, holde hendes hånd mens en smerte i brystet blev være. "... Lynn" hviskede hun stille og så på manden... var det virkelig... kunne det.. Sally rejste sig op og begyndte at bakke væk, hun var forvirret, hun havde hovedpine, og hendes hjerte slog alt for hurtigt lige pludselig.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:41 am
han så hende gå lidt tilbage, han var chokeret i et øjeblik igen, hun kunne huske ham, men det var umuligt. han var sikker på hun døde den dag, han så på hende med endnu et blik og greb om hende da hun bakkede lidt væk. hun så ikke godt ud men han hold om hende alligevel. han hjalp hende ud i den friske luft. han havde ikke tænkt sig at miste hende igen "bliv ved mig denne gang Sal" han holdt hende oppe med den ene arm og fik dem begge hen til hans gamle harley.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 8:46 am
Sally var tæt på at gå væk, forsvinde ind i skyggerne, men hun kunne ikke da Lynn's arme pluselig var om hende, igen kom minder tilbage til hende og hun blev mere svimmel, hun blackede en smugle ud og opdaget først hun rykkede på sig da hun så en Harley og opdaget hun var udenfor, og selv om armen om hendes føltes godt og neturligt, skubbede Sally aligevel Lynn fra sig og trødte tilbage "Nej.. jeg.. jeg ved ikke hvem du er... jeg... jeg" Sally tog sig til hovedt, hun begyndte at regne ud hvad der skete, dette var en fra hendes gamle liv, hun grinte indvendig ved taken om dette, havde hun næsten ikke lige haft en samtale om dette med James.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 9:01 am
han blev skubbet væk med et trist blik. han var ved at regne det ud, det var ikke den samme Sally han havde mødt den gang. han gik hen til hende og holdt hende ind til sig, han var lidt højere end hende så hun hvilede ind mod hans brystkasse "det er ok, jeg ved det heller ikke, men derfor betyder det ikke at du bare kan forsvinde ud af mit greb igen" han kunne ikke lade være med at grine til hende. han var ligeglad med om det beroligede hende så længe han kunne få lov til at holde hende lidt længere. han huskede tydeligt den dag hun døde. det var den dag han drog mod østen, et par år senere så han det land der havde holdt den eneste romance der betød noget for ham blive til en militær stat.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 9:07 am
Sally tog fat I Lynns trøje på hans ryg og gispede efter vejret, hun havde det som om hele hendes krop brændte nu og hun kunne ikke få styr på sine tanker, det eneste hun kunne tænke på var at Lynn holde hende, hun lukkede øjne og lagde sig ind mod ham, prøvet at få styr på sit hovedt, hvad var det da skete? "... Jeg blev skudt..." hun prøvede at huske, men det var svært og fik hendes hovedt til at gøre ondt.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 7:34 pm
det var som at se hende dø igen han smilede lidt mens han holdt hende "ja" han sukkede lidt før han gav slip på hende igen "jeg husker det hele. alt hvad der skete, og alt hvad der gik galt" han så lidt bedrøvet på hende før han lænede sig op af sin Harley og hans falk landede på hans skulder. den hoppede fra ham til bagsædet af motor cyklen og vessede sine klør, han sendte den et ondt blik før han så på hende igen.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Man Okt 06, 2014 9:02 pm
Sally lukkede øjne og konsentrede sig på at slappe af, og da Lyns arme forlod hendes krop åbnede hun øjne igen med et roligt ansigt udtryk "Lynn… jeg er ked af at skulle sige det her, men jeg kan ikke huske mit tidligere liv" hun så ned "Jeg ved ikke hvorfor jeg aldrig fortalte dig det, men når jeg dør forlader jeg ikke denne verden, jeg har live utallige liv, alle sammen et mysterie for mig, det eneste jeg normalt kan huske er jeg har haft et liv, og hvordan jeg døde" hun så på ham med triste øjne "Men jeg… jeg vil ikke sige jeg kan huske dig, men jeg har det kraftigt som om jeg kender dig, men jeg har ingen minder" hun så ned.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 3:07 am
da hun fortalte ham det om hendes krop kunne han ikke lade være med at smile lidt. det lød rimeligt praktisk at kunne komme tilbage, uanset hvad der skete. han smilede og løftede hende op og satte hende foran ham på sin motor cykel "hvis du ikke kan huske mig fra før så må jeg bare få nogle nye minder " han smilede stort før han tog sin hjelm på og gassede op på motor cyklen. han grinede til hende og kørte mod downtown
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 3:16 am
Sally blev overasket da Lynn pluselig løftede hende op i luften "HEY PUT MIG NED!" hun blev sat foran Lynn på morter cyklen og nået ikke at reagere før de allerade var begyndt at køre. "Lynn hvad har du gang i!" Sally tog fat i styretøjet uden at prøve at styre men mere for at holde sig fast så hun ikke røj af.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 3:32 am
de stoppede ud foran en lille sushi resturant "oh kom nu det var da sjovt" han smilede uskyldigt til hende før han steg af og satte hans hjelm på styret og gik ind. det første der mødte ham var en 40 år gammel dame i et for klæde "oh men om det ikke er Lynn" hun snakkede japansk, en af de få mennesker der kendte Lynns liv i den kriminelle underverden han slog selv over japansk "fru yamada der er ikke brug for at sige det overrasket" han bukkede dybt "tak igen for at lade mig bo over jer" han gik inden for og vinkede til Sally og sagde så på engelsk "kom nu der er snart aftens mad" fru yamada sendte ham et lyssky smil før de gik længere ind i resturanten. en lille dreng ikke større end 5 år kom løbende mod Lynn med en lille træ dolk "mester Lynn se hvad jeg har lært" han fortsatte med at lave nogle klodsede bevægelser. Lynn smilede lidt "wow, måske en dag kan du lære at blive en kriger som mig og din far" han smilede lidt og rodede i hans hår før han satte sig ved et bord.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 3:37 am
Sally stod ved bordet, hun vidste ikke om det her var den bedste ide, og følte pluselig hun vidste hvor James kom fra, men hun sukkede, hun havde stået p den anden side af det her og vidste hvordan Lynn måtte havde det, så hun satte sig ned og så bare på bordet "Lynn... jeg ved ikke hvor meget til mig du kender, ens minder gør en til den person man er og alle mine minder er forsvundet".
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 3:59 am
han tog et glas saké fra bordet og drak det hvorefter han fyldte det igen og gentog det et par gange "jeg ved det... men der er andre ting der gør dig til den person du er. menneskene omkring dig" han så på den lille dreng der legede med sin træ kniv og kvinden der var i gang med at lave lidt mad til Lynn. han rettede på si hår "lad mig forlkare hvad der skete den aften og efter det" han fik en tallerken med kød, ris og rejer. han tog et par spise pinde og begyndte roligt at spise. han så på hende og tyggede af munden " den gang var vi to tyve sammen, vi stjal fra store steder med masser af penge og godt bytte. den aften... den aften du døde havde de ventet på os, vi blev næsten fanget men du kæmpede i mod. kaptajnen skød dig, lige foran mig" han så op i loftet med et smil og hældte et glas saké mere til ham selv "jeg blev så rasende, jeg tog hans egen pistol og skød ham, hans mænd. du døde i mine hænder" han klemte en tåre væk før han så på hende igen "efter det tog jeg mod øst. jeg blev optaget i Yakuzaen og der har jeg været lige siden, jeg har gjort tjenster for dem over alt i verden" den lille dreng gik hen til Lynn og han klappede ham på hovedet
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 4:16 am
Sally lyttede til hans historier stille, så på hans mad og den tomme plads foran hende, og følte sig endnu mere uvelkommen, hun nikkede stille, så på hvor meget han drak og undrede sig over det, men lod ham ellers bare snakke. Da han var færdig så Sally ned på sine hænder "... Jeg ved ikke hvad jeg gjorder efter det Lynn, mit sidste klare minde er for 16 år siden, og det gætter jeg på ikke er tæt på det du snakkede om" hun så stille på drengen, hendes røde øjne skinnede svagt og hun rejste sig "... Jeg tro det bedst jeg går nu" hun gik mod døren uden at se sig tilbage.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 7:07 am
han så på hende og hendes blik før hun rejste sig "vent, nej. det er ikke som du tror her" han rejste sig foran hende "jeg kendte hendes mand" han pegede på fru yamada "hans far" han pegede på drengen "jeg har trænet Tobi der som et døende løfte fra hans far" han så på hende med et smil "jeg har mistet mange menneske kammerater gennem tiden Sally" han så fra Tobi til fru yamada "hver gang jeg bliver betalt giver jeg en lille smule til de familier jeg kender til" han så på hende med et smil "jeg arbejder måske i den kriminelle underverden men jeg er ikke hjerteløs" han tænkte altid på hvordan det havde føltes at miste sine kammerater på hvilken som helst måde.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 7:17 am
Sally så fovirret på ham "Hvad har det med det her at gøre?" hun var forvirret, hvorfor bragdte Lyn ligepludselig det op, hun så på knægten og så tilbage til ham, hvad, havde han troet hun troet han var faren eller noget?
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 7:31 am
han så på hende og indså hvorfor hun var forvirret over hans respons "oh, oooohhh det er min skyld jeg ville bare forsikre dig om at det ikke er min familie, eller jo det er de men ikke biologisk eller lovligt" han lagde en arm på hendes skulder "men hvad er der så galt. om at jeg ikke kender den du er, jeg er enlig ligeglad med hvem du er. for på et tidspunkt skal jeg nok have arbejdet mig frem til at jeg ikke længere er en fremmed igen" han krammede hende ind til sig "og du våger på at dø den her gang" han smilede til hende og gav slip på hende "hvis du selv vil tage hjem så gør det men hvis ikke er der et ekstra gæste værlse, de er japanske, de behandler gæster med respekt" han smilede til hende venligt.
Sally
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 7:36 am
Sally var tæt på at grine over hans forsvaring og smilte til ham "Jeg forstå... har på en måde en søster som ikke er biolgisk eller lovligt selv..." hun sukkede og trødte ud af hans arme "... Hvilket er grunden til jeg må gå, jeg har et job at gøre... men Lynn... jeg vil meget gerne snakke med dig noget mere" hun smilte til ham "Det føles... rart og naturligt at være sammen med dig" Sally tog en kuglepen og noget paiper og skrev sit nummer ned på og gav til ham "Her... ring til mig senere okay.." Sally vendte sig hurtigt om og løb, så rart som det føltes havde hun det som om hendes hoved var ved at blive splittet åben og hun havde brug for frisk luft og komme væk.
Lynn
Emne: Sv: we meeet again... Right? //sally// Tirs Okt 07, 2014 8:18 am
da hun gik tog han parpiret og lagde det i hans lomme før han gik op ovenpå. de to andre blev nedenunder. han satte sig på sengen han havde og tog trøjen af. hans overkrop var præget af mange kamp ar. han stod over for sig selv i spejlet, man kunne se hans lange ar fra når han var blevet skåret, andre hvor han var blevet stukket, han havde endda et par skud sår. han prikkede til dem men han var helt følelses løs hvor han rørte dem. han lod sine hænder løbe langs hans tatoveringer, en på hver arm, den ene var en tiger den anden var en drage. hans øjne løb ned af hans arme, disse arme havde dræbt flere mænd end nogen anden. han sukkede lidt før han fandt sin smart phone frem og ringede nummeret op.