Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 11:55 am

Tid: 18:06
Sted: Havnen
Vejr: totalt nederen
Omgivelser: æh..

Ace så lidt på døren og overvejede om han burde gå ind. Havde han overhovedet tid til at være med i et band? Han tænkte.. der lød som om der blev spillet der inde.. "hmmm.." han sukkede og åbnede så beslutsomt døren.. så på Aniya med et forbløffet ansigtsudtryk og overvejede at stikke af!
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 12:30 pm

Aniya sad bag trommerne og spillede stille og så mod døren og stoppede så "jamen dog er det ikke Ace" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeFre Nov 07, 2014 10:43 pm

"Heeeey.." sagde Ace og smilede skævt "Aniya.. yeah hey" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 1:48 am

"havde ikke regnet med at se dig" sagde Aniya og grinte sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 5:21 am

"Nej..." Ace smilede tøvende "havde ikke regnet med at se dig her.. nå så det er dig der leder efter medlemmer?"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 12:14 am

"jeps det er det, jeg har fundet en meget god trommeslager" sagde Aniya med et blidt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 12:38 am

"Cool.. cool.." Ace smilede tøvende og overvejede om han burde gå igen
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeSøn Nov 09, 2014 2:51 am

"sååå regner med du er kommet for at spille guitar eller synge?" spurte hun og så spørgerne på ham "er du ok?2 spurte aniya
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:38 pm

"Hrm, tanken var guitar" sagde Ace "men jeg ville ikke have noget imod også at være noget backup singer, eller hvis der nogle gange er nogle duetter eller noget"
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:43 pm

"hmm det ville nok passe helt fint, jeg behøver vil enelig ikke lade dig spille for jeg ved du kan spille men gør det anyway" sagde Aniya go grinte lavt og kastede en guitar hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:44 pm

Ace greb den og smilede svagt "nogle sangønsker?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:56 pm

Aniya så tænkende ud "smoke on the water fire in the sky" sagde aniya med et blidt grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 9:58 pm

Ace grinede lidt og nikkede.. "ok så" sagde han og begyndte at spille.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:08 pm

anita smillede blidt og rykkede hovedet for side til side til rytmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:09 pm

Ace lukkede øjnene og spillede.. sang også lidt da den del kom.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:17 pm

Aniya smillede blev større og så på ace
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:23 pm

Ace var væk i musikken, spillede og sang uden at lægge mærke til verden omkring ham.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:28 pm

aniya så på ham og smillede kækt og rejste sig lydløst op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:29 pm

Ace lagde ikke mærke til noget, spillede og sang.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:33 pm

aniya gik hen til ham og betraktede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:35 pm

Aces fingre gled let og elegant over guitaren imens han bare sang og tydeligvis var dybt inde i musikken.
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:40 pm

Aniya gik lydløst rundt om ham og så lidt på hans røv da hun kom bag ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:41 pm

Ace blev færdig med at spille. Han åbnede øjnene og så sig lidt forvirret omkring.. "huh?" mumlede han *er hun gået?*
Tilbage til toppen Go down
Aniya

Aniya


Race : Drage
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 20/06/12
Antal indlæg : 1545

JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:42 pm

aniya lagde armene om ham bagfra "velkommen på holdet" sagde hun drillende "vi manglede også en fyr på holdet som pigerne kan skrive over" fniste hun og slap ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitimeTirs Nov 11, 2014 10:43 pm

Ace så om på hende og kom til at grine, han havde slet ikke opdaget hun havde rykket sig. "Huh?" han smilede lidt "skal gøre mit bedste.. vil du have mig i sexy tøj?" spurgte han, dog for sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Empty
IndlægEmne: Sv: JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya   JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
JEG KAN SPILLE GUITAR!!!!!!!! - Aniya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» babysitting - Aniya
» Familie flytter ind - Aniya
» Ny pige i byen? - Aniya
» Music in a dragons heart - Ariel, Aniya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: