Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 love and two smoking barrels /Veronika/

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeTirs Okt 21, 2014 10:16 am

S: Jacobs 'munitions (jacobs våben butik)
T: 14.00
O: masser af forskellige våben af hver slags og ude bag ved, en afdeling af magiske våben
V: solrigt
P: en sort tshirt med et pink floyd dark side of the moon albums billede på, et par sorte jeans og nogle halv nye sneakers.

Jacob stod og pudsede en af de revolvere han selv havde udsmykket og poleret. han ventede på at den nye ansatte skulle komme. hun havde kontaktet ham om et job for nogle uger siden. han havde brug for en ektra hånd til at klare hele hans butik han var ved at få for mange kunder til at kunne styre det. han havde en halv normal kunde base der købte knive og pistoler. og så var der den anden del. Monster jægere dusør jægere , selv det magiske politi købte hos Jacob på grund af kvalitets vare.
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeOns Okt 22, 2014 12:02 am

Det var et lille stykke over middag. Ca to timer. Veronika, en ung vulp, var ved at gøre sig klar til sin første dag på hendes nye job. Hun var meget spændt på hvordan det mon ville gå på arbejdet, og om hun ville kunne lide det sted. Ham hun havde fået jobbet af, nok chefen regnede hun med han var eller noget i den stil, han havde virket utrolig flink da hun havde snakket med ham første gang. Hun var næsten klar til at tage af sted. Hun var dog en smule usikker på om hun skulle dukke op med øre og hale. Et suk undslap hende. Hun have det bedst når hun havde øre og hale, men hvad vil andre ikke tænke om hende? Endnu et suk undslap hende, og hun trak både øre og hale ind, og begav sig så mod hendes nye job.

Hun bed sig nervøst i læben da hun stod uden for butikken. Hun åbnede døren ind til den, og trådte ind. Hun så sig rundt i butikken med alle de våben som var alle vejene. Hvor skulle hun dog gøre af sig selv lige nu? Hun fik øje på ham som havde givet hende arbejdet, og gik forsigtigt hen til ham. hun havde en lyslilla bluse på og en kort nederdel. En halskæde med en lille rød pose i havde hun rundt om halsen. (Se profilbiled)
Hun gik over til ham og smilede venligt og rakte hånden frem mod ham. "Hejsa. jeg er Veronika" sagde hun venligt. Hun betragtede ham stile. Han så meget sød ud og hun elskede hans hår af en eller anden grund. Det klædte ham, også farven på det.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeOns Okt 22, 2014 2:20 am

han så op fra sin pistol rensning og kiggede på hende "oh du er hende den nye" han smilede til hende venligt og lod sine øre og hale folde ud, de havde den samme farve som hans hår. han gik om på den anden side og så på pigen. han holdt en finger under hendes hage og løftede det før han kiggede på hende "godt godt, har du nogensinde solgt noget før" han så på hende med et smil "som tøj sælger eller noget andet" han smilede til hende og gik tilbage til at rense pistolen.
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeOns Okt 22, 2014 3:00 am

Hun nikkede til det han sagde. "Yep det er jeg vist" sagde hun, og lo stille af det. Han virkede stadig til at være meget flink. Hun så på ham da han fik øre og hale. *Så han er også en vulp som mig?* hun smilede af det, og slappede mere af. Hun lod også sine øre få lov til at komme frem og et samme med sin hale. Meget mere befriende end at ha dem inde. "om jeg har solgt noget før? en enkelt gang ja." sagde hun og smilede til ham. Hun så sig om i butikken og vidste ikke helt hvad hun skulle foretage sig.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeOns Okt 22, 2014 9:24 am

han så på hende med et smil og lagde pistolen ned og vinkede til hende "lad os give dig et lyn kursus i hvad jeg gør når jeg holder mine våben ved lige" han fik hende om bag skranken og tog hendes hale mellem hans ben så han stod helt oppe bag hende og så på hendes hænder "se du tager den her børste og rengøre de små område" han tog fat om hendes hånd og revolveren og fik hende til at gnubbe de små område. han smilede "flot, så tager du pudse kluden hvis det er en krom, det vil sige hvis den skinder. dybber den i lidt fedt og gnubber det godt ind" han hjalp hende med det. da de var færdige stillede han sig helt væk "oh så snart du høre den lille dør klokke så væk med hale og øre, jeg prøver ikke skræmme nogle af mine normale kunder. det er kun hvis de viser magisk ide at du må frigive det. den magiske afdeling ligger låst bag den dør der, nøglen ligger i kassen som du får en nøgle til senere" han smilede til hende og gav sig i gang med at rense et gammelt hagl gevær.
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeOns Okt 22, 2014 9:52 pm

Hun smilede stille tilbage til ham og gik over til hende da han lagde pistolen ned som han havde haft i hånden. Hun nikkede til det han sagde. "gerne" Hun havde aldrig før haft med våben at gøre så hun vidste ikke hvad hun skulle gøre med dem. Hun kunne mærke ham da han stillede sig bag ved hende. Hun lod ham hjælpe hende med at gnubbe de små områder på revolveren så hun vidste hvor det var henne af. Hun smilede af de han sagde. Hun forstod dog ikke helt hvad han mente med en krom, men fandt ud af det hurtigt efter da han fortalte det. Hun nikkede stille da han viste hende hvordan det skulle gøres.
"oh okay skal nok trække mine øre og hale ind." lovede hun. Helst vil hun gerne beholde dem ude hele tiden, men hun forstod godt hans princip. Hun så over mod ham da han begynde at rense et gammelt hagl gevær. Hun sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeTors Okt 23, 2014 5:37 am

han hørte hende sukke efter som han havde en god hørelse "hvad er der galt?" han smilede til hende og lagde sit gevær ned. han gik hen til hende og aede hendes kind "der kommer snart en kunde, han kommer altid kl. 14.30 bare se hvordan jeg gør ok" han foldede sin hale væk og ventede måske 2 minutter før dørklokken kimede og en ældre mand kom ind "god dag Jacob, hvordan har du det" Jacob smilede bare "jeg har det nu meget godt, hvordan gik det med deres skydning efter jeg rensede deres hagl gevær" den ældre herre lyste som solen "meget bedre, de fik mig op på en perfekt runde. jeg kom bare for at købe noget af deres hjemme lavede ammunition, det er til min svigersøn" Jacob smilede til ham og fandt en kasse med hans hjemmelavede patroner "til dem sir. og fordi det er dem så kan de få 25 procent af" han smilede til den ældre mand og han smilede igen "tag det som tak for de smukke roser du kom med" han smilede. han snakkede om nogle roser som den ældre mand havde kommet med for nogle dage siden som Jacob omplantede i sin have.
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeTors Okt 23, 2014 7:29 am

Hun bed sig i læben og rystede stille på hovedet. "Der er skam intet galt" sagde hun og smilede til ham da han aede hendes kind. Hun nikkede til det han sagde, og trak sine øre og hale ind igen selvom hun mest af alt bare vil ha dem ude. Hun hørte dørklokken og så over på den ældre herre som trådte ind af døren. Han virkede som en rar mand, men så ud som om han ignorerede hendes tilstedeværelse en smule. Hun holdt dog munden lukket og fulde med i hvad Jacob lavede og sagde til manden. Hun kunne forstå at manden og Jacob kende hinanden temmelig godt på den måde de talt sammen på. Veronika rykkede usikkert på sig da hun ikke var helt klar over hvad hun skulle gøre af sig selv. Hun smilede venligt til manden.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeFre Okt 24, 2014 7:36 am

da manden var gået kiggede Jacob på Veronika med et smil "lagde du mærke til det, vi snakkede sammen, det er en af fordelene af en lille forretning, fokuser på at snakke med kunderne, spørg hvad de skal bruge det til. den mand er kommet her i 2 uger, og jeg kender ham bedre end hans egen søn" han smilede til hende og løftede en finger mens hans Hale og øre foldede sig ud "det er hemmeligheden ved en lille butik, kend din kunde, og brug hvad du ved om dem til at lave flere salg" han smilede til hende og stillede sig ved siden af hende og rensede geværet videre
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 12:58 am

Veronika smilede forsigtigt tilbage og nikkede til det Jacob sagde til hende. Hun skulle lære kunderne at kende for at sælge bedre? Hun smilede og lod sin hale og øre folde sig ud som han også gjorde. "okay, jeg skal snakke med kunderne" sagde hun indforstået og betragtede ham stille da han rensede geværet videre. Skulle hun mon også gøre det eller skulle hun finde på noget andet at foretage sig? Hun vil ikke virke dårlig til det her, for hun havde brug for pengene. "Hvilke af dem mangler at blive renset?" spurgte hun stille. Hun kunne jo lige så godt foretage sig noget.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeLør Okt 25, 2014 10:33 pm

han smilede til hende "bare den her men jeg har en anden sjov lille ting vi kan gøre i mens der ikke er nogle kunder" han smilede til hende og blinkede til hende før han færdig gjorde rensningen af det gamle hagl gevær og satte den på en stander "kom med" han tog hendes hånd først før han gav slip på den da de nåede trappen til kælderen "vælg en pistol eller gevær du gerne vil prøve at skyde med" han lod hende vælge en før han førte hende ned til en underjordisk skyde bane "på med høre værn ellers bliver du døv her nede" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 12:20 am

"Oh okay" sagde hun da han sagde at han kun manglede den ene han var i gang med. Et lille smil voksede dog frem da han sagde han havde noget andet sjovt de kunne lave i stedet. Hun rødmede svagt da han blinkede til hende. Hun vidste dog ikke helt hvorfor hun reagerede på den måde. Det var dog ikke så meget at man lige umiddelbart ville kunne se det. Hun fulgte med ham da han tog hendes hånd, og hun var nødt til at se ned i jorden for ikke at rødme mere. Hun så sig dog om da han sagde at hun skulle finde en pistol eller et gevær, så hun tog bare det nærmeste da hun ikke havde en skid forstand på skydevåben for at være ærlig. Hun havde aldrig nogle sinde brugt et skydevåben før. Hun fulgte med ham ned til en underjordisk skyde bane. Hun nikkede til det han sagde og tog høre værn på. Hun så på ham, usikker på hvordan hun skulle bære sig ad.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 6:44 am

han smilede til hende da hun tog det på og rakte en hånd forbi hendes kind og rettede på det så en lille mikrofon blev tændt inden i hendes høreværn "kan du høre mig, godt" han smilede til hende og pegede hen mod en stand mellem to skille væge "hvad der sker er at jeg sætter en skive på her og så hjælper jeg dig til at stå rigtigt" han satte en skive i og lod den køre hele vejen ned til enden inden han så på hende og den hånd pistol hun havde i hånden. han tog et magasin fra et skab bag dem og stillede det på bordet "du trykker på den her lille knap på siden af pistolen og holder en hånd under grebet, sådan her" han holdt om hendes bag fra og justerede dem så magasinet landede i hendes hånd "godt, og så tager du det her og skubber det op der hvor den anden lige er faldet ud af bare giv det et godt skub så du kan høre et klik" der blev gjort som han sagde og lod sine hænder glide op og afsikre den "nu skal du være forsigtig, den er afsikret" han tog hendes finger og lagde den ind på aftrækkeren og sin hen over hendes "kan du se målet i de grønne prikker oven på den nu" han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 8:18 am

Hun smilede stille til ham da han rakte forbi hendes kind og tænde for en mikrofon. Hun nikkede til det han sagde. Ja hun kunne godt høre ham. Hun nikkede igen til det ha sagde. "okay." Hun betragtede ham mens han gjorde klar til at hun kunne prøve. Hun var både nervøs og spændt på samme tid over det her. Hun nikkede igen og hørte efter hvad det var han fortalte hende. Hun vil gerne lære det. Hun smilede da han ligesom hjalp hende på den måde han gjorde. Hendes hale havde hun nærmest mellem hans ben, var hun nødt til da han stod som han gjorde. Hun førte det nye magasin ind i den og hørte klikket som han sagde hun skulle føre. Hun kunne næsten ikke tænke da han stod som han gjorde, og hun var ikke sikker på hvorfor hun havde det sådan her. Hun nikkede stift da han sagde at den nu var afsikret, og bed tænderne sammen. Hun så ned mod målet. "Øm tror jeg nok" sagde hun stille. Hun var dog ikke helt sikker på hvad han mente med det.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 10:38 am

da han var sikker på at hun havde rettet pistolen rigtig, uden rigtig at lade hende gøre det men også uden hun selv vidste det, gjorde han klar til at skyde "spred dine ben lidt mere og læn dig lidt frem" han fik en duft af hendes hår og modstod sine lyster, han trykkede på aftrækkeren og i stedet fik lugten af brændt krudt ramt hans næse bor. "godt så, skal vi se hvordan du ramte" han smilede til hende og gav slip igen. han rullede skyde skiven ind og den viste hun havde ramt lige inden den inderste cirkel "meget godt skudt for en der aldrig har skudt før" han smilede og klappede hendes kind blidt "senere skal jeg vise dig hvordan jeg skyder, men det bliver efter lukke tid "han blinkede til hende igen og lagde høre værnet og foldede sin hale og øre ind før han vinkede til Veronika at hun skulle gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeSøn Okt 26, 2014 10:11 pm

Hun lod ham hjælpe hende med hvordan hun skulle gøre, og hun spredte benene en smule da han bedte hende om det, og hun lænede sig lidt forover. *Der her kan se forkert ud for andre, vil det ikke det?* tænkte hun, og rødmede en smule. Han fik hende til at trykke på aftrækkeren og hun stod lidt og bare stirrede inden han sagde noget. Hun så på ham, og nikkede stille. "Ja lad os det" Hun så stille på ham mens han rullede skiven ind igen og så på den. Hun var tilfreds nok med sin præstation. "Tak" sagde hun og fniste lavt da han klappede hende på kinden. Hun nikkede "okay så siger vi det". Hendes hale og øre foldede hun ind som han havde sagt hun skulle.
Tilbage til toppen Go down
Jacob

Jacob


Race : Vulp
Bosted : centrum
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 10

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 10:04 am

han smilede da han kom op i butikken igen "så Veronika, har du så en kæreste eller husbond eller noget" han smilede til hende og så sig rundt i butikken før han så en mand i en lang trench coat. han gik hen til manden "kan jeg hjælpe dem hr." han vendte sig rundt da Jacob spurgte "jeg er her på officiel gerning, genopfyldning du ved" Jacob smilede før han gik hen til døren og vendte skiltet til "tilbage om 5 minutter" og lod sin hale og øre folde ud "denne vej hr. betjent" han gik ned af en lang gang indtil de ramte en stor dør med adgang forbudt skilte på den. han skubbede den åben og de blev mødt af et mindre lager af overnaturlige våben og så vidre "jeg sætter det på regningen bare fyld op" han smilede før han vendte sig omog så på Veronika med et smil
Tilbage til toppen Go down
Veronika

Veronika


Race : Vulp
Bosted : lidt over alt pt
Tilmeldings dato : 21/10/14
Antal indlæg : 14

love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitimeTors Nov 06, 2014 8:51 am

Hun smilede venligt tilbage til ham da hun kom op efter ham. Hun rystede på hovedet af det han spurgte om og svarede hurtigt "Nej" inden Jacob fik øje på manden. Hun fulgte stille efter ham, og da Jacob lod sin hale og øre komme frem, lod hun også sine komme frem. Hun gik med bag ved de to andre til den store dør som hun ikke vidste hvad der var bag ved. Hun så ind i rummet med alle tingene og så så på Jacob da han så på hende, og smilede tilbage til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





love and two smoking barrels /Veronika/ Empty
IndlægEmne: Sv: love and two smoking barrels /Veronika/   love and two smoking barrels /Veronika/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
love and two smoking barrels /Veronika/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En dejlig gå tur i parken //Veronika//
» two dragons in the seek of love and jobs //ace//
» Time to love
» seeking love
» Love never dies galla

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: