Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Let's start over!

Go down 
ForfatterBesked
Dante

Dante


Race : Vampyr
Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen.
Tilmeldings dato : 08/03/13
Antal indlæg : 34

Let's start over! Empty
IndlægEmne: Let's start over!   Let's start over! Icon_minitimeTirs Okt 14, 2014 4:15 am

Greetings stanger

Jeg syns at min karakter døde hen i min hjerne, derfor skiftede jeg ham ud med min mest elskede karakter fra Vie La Mort. Så her er han, Dante tag Semiazas plads som min karakter, jeg vil forsat bruge mit tidligere avatar, men der vil være sket store ændringer i selve profilen. Blandt andet er Dante en tusind år gammel vampyr, han ønskede aldrig at ende som dette men han er hvad han er, et væsen af natten. 


Dante kommer fra en helt anden verden, han blev født i Sverige i år 903, dengang hed han Viktor, navnet Dante skiftede han overtil efter at han var blev vampyr. Han var voksede op i blandt de sidste vikinger i Sverige, som en af de få der hold ved den gamle tro, han var aldrig kristen. Da han blev 25 år mødt han for første gang kvinden Beatrice, som var den kvinde der forvandlede ham til vampyr. Beatrice vandt Viktors hjerte ved fylde ham med løgn om hvordan at hun var forelsket i ham, derved blev de gift. Beatrice havde aldrig haft tanken om at lad Viktor leve efter at hun næsten havde tømt ham for blod, men i sidste øjeblik bestemt hun sig for gøre ham til vampyr, derved blev Viktor vampyr.


Igennem tiden har Dante levet sammen med Beatrice, men i 1403 fik han nok, de mange løgne og det evige liv fik Dante til dræbe Beatrice, han halshuggede hende på brutal vis i en magt kamp mellem dem, derved blev han fri til at leve alene. Dante har siden at han blev forvandlet leve i Rusland, han har haft mange identiteter og personligheder, han har haft mange job. Men han mest kendt for sit service i det russiske militær, selvom militæret også næsten kostede ham livet for anden gang. 


I 1986 blev han taget til fange af amerikanske soldater, han var den eneste der overlevede et massemord på de russiske militær leder, dette betød at han blev bortført til USA hvor at der blev startet et hemmelige forskningsprogram som gik ud på benytte Dante til skabe en udødelige hær, dette gik dog gruelige galt. Ingen af de ny skabet vampyrer overlevede særlige længe, til sidste blev programmet lukket ned, men før at det kunne lykkes at dræbe Dante fik han drabet alle der var en del af programmet. Siden 1990 har Dante været på en større flygt i USA, han holder sig aldrig til det samme sted i særlig lang tid, han nu kommet til Aterswell hvor at han håber på kunne bo mere permanentet.  


Jeg tænker umiddelbart på lidt større plot med store svar, jeg ikke en spiller der skriver små indlæg, der er længde og indhold i mine emner, så være minimum klar på et emne der over 200 ord lang. I bør helst kunne sæt komma og punktum, ikke at det skal være perfekt men heller for mange end for lidt, skriv læselig. Jeg hader og skulle gætte mig frem til hvad folk skriver, fejl sker og jeg laver dem selv, men bare gør det bedste ud af dit indlæg.


Jeg har ikke frem tænkte så mange mulige plot i nu, men jeg tag gerne imod forslag og ideer, jeg spiller helst ikke emner der meningsløse så være sød og komme med en ide.


Ellers har jeg ikke mere at sige, sige til hvis du vil emne eller skriv til mig privat.
Tilbage til toppen Go down
 
Let's start over!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lets have some fun, safety not guaranteed
» Lets get a littel awey~ //Jayden//
» Lets talk to the Mirror //James, Maria//
» Ny by, ny start~~Jake
» Skyggernes Verden (den nye start)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: