| Hmm hopefully just more that one? //hope// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Kat
Race : Blandning race mellem menneske og Elver Bosted : En lejlighed i Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1683
| Emne: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:18 am | |
| klokken 22:00 vejr: små koldt stemming højt
Gruppen blev lukket ind på Black bird og musikken var høj og fest var så småt begyndt og de fleste gik mod baren | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:19 am | |
| Hope fulgte med gruppen og gik forholdsvis tæt på kokken, fordi det virkede som om Jinx ikke var så vild med ham. |
|
| |
Kat
Race : Blandning race mellem menneske og Elver Bosted : En lejlighed i Centrum Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1683
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:23 am | |
| Jinx så efter Hope og tænkte hun måske var listet af | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:26 am | |
| Hope gik hen til baren og satte sig. |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:31 am | |
| Jinx fik øje på Hope og satte sig ved siden af hende og smillede blidt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:31 am | |
| Hope så på Jinx og smilede tøvende igen. "En cola" sagde hun til bartenderen |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:32 am | |
| "en turpilla sunrise" sagde Jinx til tjereen og smillede til Hope "noget galt?" spurte hun | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:32 am | |
| "Hvad? Nej jeg.. jeg har det fint, jeg er bare ikke van til den slags steder her" sagde hun og smilede tøvende. Hun tog hurtigt en tår af sin cola. |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:34 am | |
| jinx drink var flot farvet som en sol opgang og hun tog en tår | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:34 am | |
| Hope så lidt på Jinx drink "den er pæn" sagde hun "smager den også godt? Eller bedrager skinnet" |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:35 am | |
| "jeg kan godt lide den du må godt smage hvis du vil?" spurte jinx og smillede blidt | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:35 am | |
| ".. mh, ok, men kun en lille tår.." sagde hun tøvende |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:36 am | |
| Jinx smillede og rakte drinken mod Hope | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:37 am | |
| Hope tog imod den og tog en lille tår. Hun blev lidt overrasket og så på den "den er sød.. den smager godt, er der overhovedet alkohol i?" spurgte hun |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:38 am | |
| Jinx nikkede "ja det er der" sagde jinx "du må godt få min så bestiller jeg bare en ny?" spurte jinx og smillede kært | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:38 am | |
| "Er der meget alkohol i?" spurgte hun tøvende og så på den |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:41 am | |
| "ikke ret meget nej" sagde Jinx | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:41 am | |
| Hope nikkede lidt og drak den. Hun smilede til Jinx "så kan du lide at være her? Altså jobbet" |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:42 am | |
| Jinx nikkede "ja det er en hyggelig flok" sagde jinx og så kort mod flokken hvor nogle af dem var begyndt at danse og bestilte en en til sig selv | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:43 am | |
| Hope så også lidt mod dem "ja, jeg kan også godt lide folk.. selvom jeg ikke tror Magnus" hun nikkede mod kokken "er så vild med mig" |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:44 am | |
| "nej det virkede lidt sådan" sagde Jinx og så mod ham | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:44 am | |
| "undskyld.. det er rart at du taler pænt til mig, min religiøse overbevisning må gå dig på.." sagde hun tøvende |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:49 am | |
| "hvad? nej nej?" sagde jinx og smillede meget sødt til Hope og tog en tår | |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:50 am | |
| Hope så undrende på hende og nikkede lidt. "Det er jeg glad for.." sagde hun tøvende. |
|
| |
Kat
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// Man Sep 29, 2014 5:51 am | |
| Jinx smillede sødt "lyst til at tage en dans?" spurte jinx | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hmm hopefully just more that one? //hope// | |
| |
|
| |
| Hmm hopefully just more that one? //hope// | |
|