Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Wanna have fun?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeFre Jun 06, 2014 6:17 am

Helloow Gæst

Søger nogen der er friske på at emne. Jeg søger lidt af det hele, familie... venner... kærlighed... fjender... you name it! Jeg er med på selv den værste geniale idé til et plot. Det skal da også siges at jeg ikke har noget imod, at skrive uden plot, hvor vi bare ser hvad der sker efter hånden som emnet udvikler sig.

Jeg er i gang med eksamener og vil være det i endnu fire uger, så er jeg ikke så meget på er det eksamenerne I skal give skylden!!

Men kom frisk og hav lidt sjov med mig


xoxo, Elenora
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 5:55 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeMan Jun 09, 2014 7:57 am

Hejsa Smile jeg vil gerne emne, hvis du kunne se dig selv spille med mig Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeOns Jun 11, 2014 11:08 pm

Fantastisk Smile Skal vi finde på et plot eller bare se hvordan det går?
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 3:25 am

jeg vil også gerne emne :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:01 am

Jeg er frisk på begge dele Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:18 am

Altid plads til flere Viktoria, skal det være med eller uden plot?

Er der en bestemt kategori hvor Caitlyn og Elenora ville passe sammen i?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:20 am

Det ved jeg ikke ^^ det kommer vel lidt an på din karakter? Er der noget du har mere lyst til at spille end andet??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:28 am

Nææh Elenora fungere til lidt af hvert. Søger du noget specielt for din karakter?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:29 am

Jeg søger det meste, jeg er også forholdsvis ny her inde ^^ så.. ja xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:37 am

Kan se at de er næsten samme alder, måske en barndomsven? Noget fra fortiden?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:42 am

Det kan vi sagtens Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:51 am

Skal det så være fra skolen? Fra stedet de boede eller at de bare mødtes en enkelt gang men er i stand til at genkende hinanden efter nogle år?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:51 am

Uh altså det kunne godt have været noget skole? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:54 am

De kan have gået i skole sammen i de små klasser og så i de ældste flyttede den ene eller begge?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 5:56 am

Det kan vi sagtens Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 6:01 am

Du kunne måske springe på det emne jeg har lavet, eller skal det være mere stille? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 6:06 am

Jeg kan sagtens hoppe ind i emnet Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeTors Jun 12, 2014 7:35 pm

Super Wink
Tilbage til toppen Go down
Viktoria

Viktoria


Race : Menneske
Bosted : ingen
Tilmeldings dato : 04/06/14
Antal indlæg : 1575

Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 2:10 am

jeg er frisk på bege :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitimeFre Jun 13, 2014 2:39 am

Måske de kunne blive gode veninder?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wanna have fun? Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna have fun?   Wanna have fun? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wanna have fun?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» What a pretty doll, Wanna Dance?
» Wanna play? Let's play (søgning)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: