Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 In flames - Crusader

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 7:20 am

Tid - 17:33
Sted - The Bloody Moon
Vejr - Lummert, stadig lyst.
Omgivelser - En masse folk rundt omkring, danser og synger
Påklædning - http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ad/51/ff/ad51ff2a2dd50308c6eb2981e410845c.jpg

Kenadee holdte sig mest fra dansegulvet. Hun var ikke særlig god til at danse, hun var virkelig dårlig til at danse, og hun havde helst ikke lyst til at vise hvor dårlig hun var, offentligt.
Hun sad oppe ved baren, med et glas vand foran hende, hun havde allerede drukket en smule, så nu ville hun bare holde sig til vand, for hun havde ingen planer om at blive fuld denne dag.
Hun kiggede på de forskellige folk, som gik rundt og dansede sammen, eller dansede alene, der var nogen der sang med på sangene, og nogen som bare sad og drikkede, lidt ligesom hende.
Hun sad lidt og rettede på hendes hvide kjole, tjekkede om den sad fint nok på hende, hun rettede den ret tit, for hun ville være sikker på at den sad pænt, hun var meget pylrende omkring hvordan hendes tøj sad på hende, hun kunne ikke lide hvis det krøllede, det skulle side helt lige, og det gjorde det nu også, men nogen gange kunne den godt krølle en smule.
Af og til kunne man også godt fange hende i at rette lidt på sit hår, hvis det lige blev svunget forkert over skulderen, eller hvis hendes pande hår faldt ned i hendes øjne, det kunne godt være irriterende hvis det gjorde det.
Hun kiggede på de forskellige folk, de så ud til at have det rigtig sjovt og hyggeligt, med deres drinks i hånden, og fjolle rundt med deres venner og veninder. Det så rigtig hyggeligt ud faktisk, men nu var Kenadee ikke den mest sociale type, ærgerligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 7:39 am

Raile stod lidt og tjekkede dansegulvet ud, hans sorte solbriller lå let på næsen så øjnene kunne lige se over dem og vandre fra pige til pige til deres fyrer. Han havde et let smøret smil over læberne og håret sad som det skulle. Kort rettede han på sin jakke før han lod fødderne bære ham selvsikkert hen af gulvet og op til baren for at få sig en cocktail drink. Han var ikke så meget til de store fadøl ved mindre det var begravelse eller andre seriøse fester. Han havde trukket i det fine fest tøj, for i aften skulle der bare ske noget, han skulle på damerov for han var dame lystende. Med lidt små nip til sin drink gik han hen til en af de nærmere borde som var nær dansegulvet for at stå og spotte hvem der var på dansegulvet, og hvem der måske kunne bruge en alpha-han til at svinge dem lidt rundt. Synet af dansegulvet dræbte lidt lysten i ham for han syntes ikke meget om hvad der var på menu-kortet, så han endte med at dreje rundt og tjekke baren ud i stedet for, selvom han ikke var den store score i samtaler.
En enkel pige fangede hans blik på en måde der gjorde ham lidt utilfreds, for hun så nydelig ud, men så også meget ud som en pige der ville ha det hele skulle være stift. Han kunne mærke dansegulvets hede begynde at ramme hans nerver og tænkte *jeg må et andet sted hen før at jeg begynder at svede af kedsomhed*. Han tog en hurtig beslutning og gik hen til den irriterende pige. Han var dog ikke helt op ad hende men stod en lille halv meter fra hende, "Hey, er det ikke lidt tyndt med vand på sådan en varm aften?" spurgte han hende som det aller første som kom ud af hans mund. Han måtte dog hæve stemmen lidt for musikken pumpede stadigvæk i baggrunden og overdøvede mange samtaler der foregik i klubben.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 7:58 am

Hun vende sin opmærksomhed mod denne mand, som åbenbart havde valgt lige at opsøge hende, hvorfor ville han dog det. Hun vende sig mod ham, og betragtede ham lidt. "Hvad ville du da ellers forslå?" spurgte hun, og kiggede undrende på ham.
Hun sukkede tungt, vende blikket ud mod dem som stod og dansede, hun smilede lidt af en der gik fuldstændig amok på det dansegulv, en lidt ung herre, som så ud til at have det hyle morsomt ude på det dansegulv.
Hvis hun kunne havde danset, havde hun sgu nok også været derude, og fyre den af sammen med de andre, men hun havde pænt tøj på idag, og hun kunne ikke danse, så hun holdt sig bare i skindet.
Hun kiggede tilbage på manden igen. Han så lidt ældre ud end hende, men ellers ikke dårlig ud.
Hun tog en tår af sin vand, hun ville ikke drikke mere alkohol, hun havde drukket lidt, og det gik ellers imod regler for hendes mor og far, men nu skulle der også være tid til at nyde livet, men alt med måde, sagde hun altid til sig selv, for hun skulle jo ikke gå helt amok, hun skulle ikke ende med at gøre noget dumt hun ville fortryde, så hun forholde sig rolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 8:14 am

Han kunne ikke lade være med at smile stort og med masser af selvtillid. Med en let rømmelse lod han sin ryg læne sig ind mod baren "for en kvinde som dig der er ude og ser ud som du skal more dig lidt, men stadigvæk holde dig i skindet vil jeg forslå en cocktail af vodka, appelsin juice, med lidt rød saft i og et lille bær i ved siden af paraplyen, den vil også stå godt til din hvide gjorde og de flotte røde læber du har" sagde han og viftede bartænderen over så han kunne lave drinken. Med en let overlegent bevægelse lagde han mønterne på bordet og skubbede let og elegant drinken over til hende.
Han havde stadigvæk sin egen cocktail med sig i sin hånd og nippede kun lidt til den. Han så kort ud på dansegulvet og så tilbage på pigen med et let suk og smil "nogen har taget for mange dansetimer til at det kan blive bardans" sagde han og lo let og kort af manden som gik helt amok på dansegulvet med spjættende arme og ben og krop.
Han gav hende et varmt blik men stadigvæk med styrke i, "Jeg er selv mest til lidt tæt dans, kroppens naturlige bevægelser" sagde han og inhalerede igennem næsen på en lidt dramatisk måde og pustede let ud med munden, "men det jo ikke altid man kan komme til for michael jackson der ude" sagde han og fnøs let.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 8:27 am

Hun kiggede på ham med et let løftet bryn, og et skævt smil på læben, som han begyndte at snakke og beskrive den cocktail han ville anbefale hende, hun havde dog ikke regnet med at han ville købe en til hende. Det kom lidt som en overraskelse for hende. Hun havde sagt til sig selv at hun ikke skulle drikke mere, lige meget hvad for noget alkohol det var.
"Øhm... Tak" sagde hun, og kiggede på cocktailen han skubbede hen mod hende. Hun tog den roligt op til sine læber, og sippede lidt til den, inden hun satte den ned igen. Den smagte nu ikke dårligt, slet ikke, men drikke med måde, hun måtte huske det, hun havde ingen planer om at blive fuld... Ikke at hun overhovedet var tæt på det, men hun kendte sig selv, når hun fik smag for det, gik hun fuldstændig amok.
Hun nikkede lidt til hans kommentar om manden, hun grinede let. "Jaer, nogen må have puttet nogle lykkepiller i hans drink." sagde hun og kiggede tilbage på manden igen, som gav hende et varmt blik, hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, så hun smilede bare blidt til ham.
Tæt dans, ja klart, hun var nu mere til... Intet dans, men sådan var man jo så forskellig, hun var meget god til at holde sig i skindet når hun var i offentligheden, men når hun var sammen med veninder eller hjemme, så var hun alt andet end rolig, og så kunne hun godt danse lidt der, men ellers aldrig.
Hun begyndte at grine af hans anden kommentar om manden. Hun nikkede og smilede stort. "Ja, det kan godt være lidt svært" sagde hun.
"Navnet er Kenadee" sagde hun med et blidt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 8:48 am

Han kunne mærke sin irritation stige en smule da hun smilede blidt til ham, for hun havde faktisk et ret pæn smil med hendes læber, hun så ret køn ud nu hvor han var tæt på hende, og måden hun nippede til drinken var i hans øjne et godt tegn på at hun var en som ikke gik efter fuldskaben i alkohol men smagen i drinksene.
Han blev noget overrasket da hun pludselig, som en listende pil, skød ham med sit navn oven i endnu et blidt smil. Det kom lidt bag på ham at hun ville opgive sit navn. De fleste gange han var i byen fandt han først ud af pigens navn om morgen dagen efter. Han måtte rømme sig lidt og gengive hende et blidt smil "mit navn er Raile, Raile Crusader" sagde han og bukkede elegant og kort til hende. Det slog ham kort at han nok ikke skulle havde brugt sit helt rigtige navn, men et dæk navn, for han havde jo ingen anelse om hvem hun egentlig var ud over hendes udseende og navn. "Kenadee.... meget yndigt navn må jeg sige til en så smuk dame" kommenterede ham til hende og nikkede erkendende.
"Må jeg så spørge, hvad er anledningen til klub-besøget i aften med sådan en sød kjole på?" spurgte han hende sandligt undrende men med en blid varm stemme. Han ville ikke lyde arrogant eller bedømmende, det vidste han var et 'no go' når man skulle charmere damer.
Han gav et let nip til sin drink og med en let afslutning af et tilfreds suk, han kunne mærke at han var begyndt at lukke klubben ude af sit sind, og koncerterede sig pludseligt næsten kun på Kenadee. Det var en rar følelse, for musikken var virkelig pumpende nu og det fik nerverne i hans krop til at reagere lidt engang imellem i små nervøse træk i hans hjerterytme. Han rettede kort på sit slips og sin jakke, så det igen sad hvor det skulle og så cool ud på hans veltrænede krop.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 9:10 am

Raile Crusader, hun vidste ikke helt om hun nu også skulle sige hendes efternavn, men det gjorde hun nu ikke. Han kunne få det senere, hvis det var fordi de fik lyst til at være mere sammen, en bare at tale lidt på et diskotek.
Hun rødmede lidt af det han sagde, en så smuk dame, det var ret så sødt sagt synes hun, men han havde sikkert sagt det til mande andre damer, han var jo ikke så gammel endnu, han havde sikkert haft mange på krogen.
Hun smilede lidt og grinede blidt. Hun trak lidt på skulderne, og kiggede på ham med et roligt blik.
"Jeg havde brug for frisk luft..." hun kiggede lidt på ham, han var nu heller ikke for ringe klædt til diskoteket, men man havde da også lidt pænt tøj på til diskotek, det ville hun da tro.
Hun smilede blidt til ham. "Hvad med dig selv... Du er da heller ikke lige frem klædt i hverdags tøj..." sagde hun og kiggede lidt op og ned af ham, med et blidt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 9:22 am

Han gav et kort blik ned af sig selv før han vendte øjnene mod hende og fnes let "jah der er i hvert fald en masse luft her" sagde han og blinkede til hende, dog med lidt sarkastisk undertone i at det nok ikke var helt friskt luft der var her. Men han forstod godt hendes behov. "Men ja, jeg skulle faktisk havde mødtes med en af mine venner, men som jeg var kommet her ned, afslog han så jeg besluttede mig for det her skulle være en uplanlagt bytur med overraskelser" sagde han og hentyde lidt til at de jo pludseligt stod her og snakkede og udvekslede navne.
Han rømmede sig let og lavede en fin gestus med hånden som han ville holde hendes hånd på den meget fornemme og ridderlige måde "men jeg vil sige, det første gang jeg nogen sinde har været så heldig at finde en kvinde der virkelig har fanget mit blik som de gjorde". Han smørrede det lidt ekstra ved at udtale hende som 'de', som hun var royal eller i hvert fald meget tæt på.
Han tog en lille slurk af sin drink igen før han så rettede lidt på slipset og hev det lidt ud, der var begyndt at blive ret så varmt nu. "Kunne det tænkes at du ville have lyst til at gå ud sammen med mig og få noget rigtigt frisk luft?" spurgte han hende så spørgende men med en varm undertone for at stadigvæk være gelandt selvom han virkelig gerne ville ud lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 9:40 am

Hun grinede lidt og trak på skulderne. "Tjah, frisk luft som væk fra min lejlighed" sagde hun og smilede blidt til ham.
Hun kiggede på ham, imens hun lyttede til det han sagde selvfølgelig, for at være høflig, hun var altid meget høflig over for folk hun ikke lige kendte, men når man så kendte hende mere og mere, kunne hun godt være lidt streng, men sødt ment.
"Åh, det var da nederen" sagde hun blidt og lagde hovedet på skrå. Hun ville da synes det var ærgerligt hvis hendes veninde sagde at hun ikke kunne komme, men sådan var det vel bare nogle gange.
Men så var det da godt at hun kunne holde ham ved selvskab.
Hun smilede blidt og så på hans hånd, som hun blidt lagde sin egen hånd i. Hun lagde hovedet let på skrå. Et stort smil kom frem på hendes læber, eftersom det han sagde ramte lige plet. Hun rødmede lidt og slog blikket kort ned i jorden, men kiggede hurtigt op på ham igen.
"Jeg er da meget glad for at kunne fange dit blik" sagde hun med en blid stemme.
Hun tænkte lidt over det han forslog, det kunne nu være ret rart med lidt frisk luft. Hun nikkede. "Ja, det kunne jeg faktisk godt tænke mig" sagde hun med et blidt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 10:00 am

Hendes blide stemme i det noget charmerende svar hun kom med, kom meget bag på Raile's forventninger og fik hjertet i brystet til at give et dobbeltslag fra sig. *hun rammer bedre end amor har gjort hele mit liv* tænkte han og havde fået let farve i kinderne over det.
Raile var rigtig glad for hendes svar, for det fik ham ikke til at føle sig som en tumpe ved at direkte spørge hende på sådan en galant måde.
Han gik hen til hendes side som en rigtig gentelmand og holdte hendes hånd op med både styrke, galant og samtidig fint.
Han førte hende så igennem klubbens mange mennesker og med sin store trænede krop banede han vej så hun ikke skulle føle sig klemt eller trådt på af nogen som helst. Først udenfor vendte han sig mod hende og gik lidt baglæns så han nu kunne få et godt blik på hende. Han stor smilede over hele ansigtet "du ser endnu smukkere ud nu hvor jeg kan se det hele" sagde han med en lidt stille men meget varm og charmerende stemme. "Det er en kjole der virkelig sidder godt på dig, skræddersyet?" spurgte han hende så og blinkede let til hende imens han trådte et skridt ind mod hende igen for at komme ind i snakke og charme radiusen af hende igen. Han kunne godt mærke at det her ville blive en meget særlig aften, en aften som nok ikke ville ende som nogen anden han havde haft i sit liv, og i hvert fald ikke med de samme følelser i kroppen.
Han så pludseligt lidt koncentreret ud på hendes pande og med en blid pegefinger og et kærligt strøg, lade han hendes pandehår lidt til siden igen, han syntes det ikke sad helt rigtigt, og sendte hende så et varmt smil bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 10:24 am

Hun smilede bare til ham det meste af tiden, et blidt smil rettet mod ham. Han var rigtig charmerende, men hun vidste ikke rigtig med ham, gav vide om dette bare var en maske hos ham, som han gemte sig bagved, hun vidste ikke rigtig hvordan hun skulle forholde ham, men lige nu virkede han meget charmende, men også troværdig.
Hun gik roligt med ham, med hendes hånd i hans, uden rigtig at klage gik hun bare med ham gennem folkemængden, der var godt nok mange når nu hun rigtig kom igennem hele mængden, men heldigvis var de søde nok til at vige lidt væk, når de kom gående og ville ud.
Hun kiggede undrende på ham da de kom ud, og han gik lidt baglæns. Hun stod bare der hvor hun var og stor rødmede da han sagde at hun var smuk. "Tak, du ser nu heller ikke særlig skidt ud" sagde hun og blinkede til ham, stadig bevarede hun sit blide smil.
Hun kiggede ned af sin kjole og trak på skulderne. "Det skulle man tro, men jeg har nu bare købt den i en tilfældig butik" sagde hun og smilede blidt til ham. "Men tak" sagde hun, hun var glad for at han syntes at hun var så smuk, og at han også godt kunne lide hendes kjole.
Hun kiggede på ham som han gik tættere på hende, hun smilede bare lidt til ham, og gik et skridt tættere på ham også.
Hun lagde hovedet let på skrå, som han fokuseret på et sted i hendes ansigt. Hun grinede blidt da han strøg hendes pande hår væk fra hendes øjne, som det igen var begyndt at falde ned i. Det var godt nok noget tid siden hun havde haft sådan en boblende følelse i maven, men det havde hun sammen med ham, hun vidste ikke rigtig om hun kunne sige endnu, at hun var ved at få følelser for ham, men hun kunne i hvert fald godt lide ham, han virkede sød, i hvert fald mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeTors Jun 05, 2014 4:31 pm

Han holdte stadigvæk hendes hånd, og mærkede at de kom endnu tættere sammen end hvad han havde tænkt sig, da hun også tog et skridt fremad. Det overraskede ham lidt og slog ham lidt ud af kurs om hvad han skulle gøre med hende, de stod nemlig ret tæt på hinanden nu.
Han kom så til at tænke på noget, for klokken var egentlig ikke så mange og derfor stadigvæk tid til at kunne spise aftensmad. Han holdte hendes hånd oppe let imens han sendte hende sit varme smil "kan jeg invitere dig ud på lidt vin og det der høre til?" spurgte han hende og mærkede næsten hvordan han kunne havde åndet det i ansigtet på hende. "jeg har en god Domaine Reméjeanne 91 der endnu ikke er blevet taget hul på." sagde han varmt og en smule lokkende, han boede ikke så langt væk, dog stadigvæk forbi nogle gyder og lidt, men han tænkte de nok sagtens kunne klare gåturen uden de store problemer, også ville hun jo så være i hans lejlighed allerede hvor vinen nok ville gøre dem lidt fulde og løse i tøjlerne. Men det var kun en tanke, han vidste han skulle kæmpe for at nå så langt med hende her, for hun var noget virkelig særligt.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeFre Jun 06, 2014 3:54 am

Hun kunne egentlig godt lide at stå så tæt på ham, hendes øjne så bare direkte op i hans, med et blidt glimt, der passede til hendes personlighed.
Hun kiggede lidt tænkende på ham. Vin? Hun havde jo besluttet sig for ikke at drikke mere. Hun sukkede og smilede blidt. "Jeg er ikke så meget til vinen, men jeg kunne da godt tænke mig det der hørte med til det, og så et glas vand" sagde hun og kiggede spørgende på ham, sådan for at spørger om det var muligt for hende. Hun havde ikke tænkt sig at drikke mere, det havde hun besluttet sig for.
Hun kunne godt høre på ham at han faktisk var lidt lokkende, men det var nu okay med hende, han behøvede dog ikke at være så lokkende, for det bed ikke rigtig på hende, og hun havde nu allerede lysten til at lære ham lidt mere at kende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeFre Jun 06, 2014 5:22 am

Han blev lidt forlegent over hendes svar og sank en let klump imens han forsøgte ikke at se så overrasket ud over hendes ord. Han tog stille sin frie hånd rundt om hendes liv og trykkede let hende ind til sig før han slap hendes liv igen og begyndte at gå ned af gaden med hende i hånden.
Han bed sig lidt i læben og åbnede nu munden for at spørge om noget meget mere simpelt og nemmere at svare på.
"Hvad laver de så i hverdagen når de ikke er i byen og se alt for tiltrækkende ud så mænd ikke kan tage blikket fra dig igen?" spurgte han hende roligt og med en blid og varm stemme, og prøvede så godt han kunne for at gemme hans spændthed og lyst til at vise hende mere af sig selv, både psykisk men også fysisk, som han havde tænkt sig at gøre denne aften.
Nogle små stemmer kom inde fra en side-gyde, det lød som om nogle skændes, og det ville ikke ende med en god afslutning. Raile spidsede ørerne lidt som de kom nærmere og nærmere, "hvis der sker noget... så løb og se dig ikke tilbage" sagde han kort og fattet, dog med en blid undertone til.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeFre Jun 06, 2014 10:02 am

Hun kiggede overrasket på ham, som han lagde sin arm om hendes liv, og trak hende ind til sig. Hun kiggede på ham med et mildt blik efterfølgende, og holde sig bare ind til ham. Indtil han så slap hende, og tog hendes hånd i stedet, hvilket hun intet havde imod, tværtimod.
Hun smilede og grinede blidt. Hendes kinder fik sin bedrageriske røde farve, grundet hans spørgsmål. "Øhm, jeg maler for det meste, jeg kan rigtig godt lide at male." sagde hun og nikkede roligt. Hun kiggede roligt op på ham, med et smil på sine læber.
Hendes blik ændrede sig dog lidt til undren. Hvad skulle der dog ske? Hvad så eller hørte han, som hun ikke lige gjorde...
Hun holdte godt fast om hans hånd, og så bekymret op på ham. "Hvad sker der?" spurgte hun nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeFre Jun 06, 2014 4:13 pm

Raile trak hende lidt tættere ind til sig og sank en klump, han havde virkelig ikke lyst til at opleve problemer når han var sammen med en dame, for han følte at de altid blev lidt bange for han hvis han kom op og slås.
Da de kom hen til gyden så Raile forsigtigt ind, man kunne se et par der var blevet slået ned og manden var ved at blive forhørt i hvad hans bankinformationer var og hvor han boede plus at de også lige ville have nøglen til hans hjem. Men han nægtede hele tiden, så de var begyndt at bruge damen til at afpresse ham ved at skade hende med slag og kniv mod struben, det eneste positive var at de kun var 2 personer, så der var ikke meget at slås imod.
Raile så mod Kenadee og lavede lidt kringlet tegnesprog for hun skulle blive stående, og stille slap han hendes hånd, "1 minut" hviskede han meget lavt til hende før han så begyndte at liste ind bag på manden som holdte pigen *det ville i hvert vald hjælpe duden hvis hans kvinde er sikret* havde han tænkt og stille knyttede sin næve før han lagde and til at slå skurken ud i et enkelt slag for at gøre det så hurtigt som muligt.
Han så tilbage på Kenadee for at se om hun stadigvæk var der, han håbede ikke hun ville stikke af og løbe væk fra ham, når han nu skulle til at være lidt helt.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 12:57 am

Hun kiggede op på ham, som hun blev trukket ind til ham. Hun holde sig selvfølgelig ind til ham, med armene om ham, kiggende omkring.
Da de kom til en gyde som Raile kiggede ind ad, kunne hun ligesom høre hvad der skete, og det gik hurtigt op for hende, hvad der egentlig skete derinde.
Hun kiggede op på Raile, og trak lidt i ham, hun var ikke så vild med sådan noget, hun holde sig for det meste ude af et slagsmål.
Hun kiggede lidt spørgende på ham, da han bad hende om at blive, uden rigtig at sige det, men lige meget. Hun nikkede kort da han sagde et minut. Hun blev og kiggede lidt efter ham, hun var ikke så vild med at han skulle ind i den gyde.
Hun blev selvfølgelig lige der hvor hun stod, hun ville ikke rigtig gå fra ham, det kunne hun ikke være bekendt, det ville være så respektløs, og han ville nok heller ikke synes særlig meget om det.
Hun smilede svagt til ham da han vende sig om, hun nikkede sådan for at sige, at hun stadig var her, og hun havde ikke lige tænkt sig at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 1:22 am

Han blev mere rolig da han så at hun stadigvæk var der og ventede på han kom tilbage, det gjorde ham en smule stærkere også i troen på at han nok skulle klare det her. Han gav et lille lydløst suk fra sig.
Raile listede helt om bag fyren som holdte pigen, og et hurtigt hug i siden efterfulgt af et kvælertag imens han blev ved med at levere slag i siden, slap fyren pigen i et noget gisp, som så også fangede den anden fyrs opmærksomhed i nok tid til at pigens kæreste kom op på benene og endeligt fik slået igen.
Raile smed fyren han havde i armene ned på jorden og de to overfalds mænd flygtede så hurtigt de kunne videre ind i gyden, men før kæreste parret kunne nå at sige noget til Raile var han allerede på vej tilbage til kenadee. Han stalde sig foran hende og så hende dybt i øjnene "undskyld det tog så lang tid, men tak fordi du ventede på mig" sagde han med sin varmeste og blideste tone og tog hendes hænder blidt og gav hendes ene håndryg et blidt kys med hans varme læber. "jeg har det bare svært ved at acceptere sådan nogle ugerninger" sagde han og smilte stort til hende.
Han følte sig ret så varm inden i, og det meste af den varme skyldes at hun indtil videre var blevet hos ham, hun havde set ham beskytte og hun havde set ham være en fyr, han var overbevist om hun ikke bare ville flygte fra ham mere.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 3:33 am

Hun kiggede ned i jorden, imens han begyndte at hjælpe det par som var i nød. Hun havde det ikke godt med slagsmål, hun havde det i det hele taget ikke godt med nogen form for forbrydelser.
Hun sukkede tungt, da hun fik kigget op, og hun så Raile komme hen imod hende. Hun smilede blidt til ham.
Hun smilede blidt, og rystede lidt på hovedet. "Det okay" sagde hun nikkende, og smilede da han tog hendes hænder, og gav den ene af hendes hænders håndryg, et kys.
Hun nikkede, hun havde det på samme måde som ham, hun var sgu heller ikke alt for glad for sådan noget, men hun holde sig bare, for det meste, fra sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 4:19 am

Han smilte stort til hende og følte sig faktisk ret mandig sådan at være en slags 'helt' i aftenens dunkle vejr. Raile sukkede stille og gik så stille videre, han havde kriller i kroppen, og var en smule tændt på situationen.
"Oh jah forresten, fedt nok at du maler må jeg sige, hvad for en stil gå du så efter?" spurgte han hende med et varmt smil, og var egentlig lidt overrasket at han kunne huske det lige efter der var sket noget så hektisk som en slåskamp.
Han tænkte kort og så så på hende igen med et varmt blik, "forresten, du så ret cute ud faktisk som du stod og så efter mig" sagde han lidt drillende til hende og blinkede til hende.
Raile stoppede pludseligt op foran en hvid trædør med en mat rude i den øverste del. "så er vi her, mit hjem" sagde han med en varm tone og stille trak sine nøgler frem og låste op, hvorefter han svang døren ind. "Bare føl dig hjemme" sagde han blidt til hende og førte hende som en rigtig gentelman ind af døren og trak stille sin egen jakke af efter han lige havde lukket døren med foden.
Lejlighed var lidt lille, der var en entre, som så gik ud i to døre i højre side, den ene til køkkenet og den anden til stuen, der var også en mindre dør ligeud, som var til toilettet. Alle vægge var malet hvide som sne og loftet sort som kuld, fordybende. I stuen havde han et stort plasma tv på væggen og en lang sofa som kunne slåes ud til en seng, og et kaffebord, bag sofaen var der en skænk hvor han havde sit tøj. Køkkent var af okay størrelse, man kunne lave mad der og man kunne holde ud at være der ude, selv hvis man var to personer.
Raile ville være en rigtig gentelman nu og lod derfor hans hænder glide op og hjælpe Kenadee med hendes jakke, "anden dør er stuen, jeg vil lige i køkkenet og hente noget til os" sagde han varmt og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 9:46 am

Hun gik stille og roligt efter ham, lidt i hælende på ham, og kom så op på siden af ham til sidst.
Hun kiggede op på ham med et smil, og var glad for at han faktisk havde interesse i hvad hun tog sig af, i hverdagen.
"Lidt forskelligt, det mest lidt fantasi, jeg tegner når jeg har lyst til det, og så kommer der bare et mønster i mit hoved, som jeg så går efter." Sagde hun og trak lidt på skulderne.
Hun havde godt nok mange billeder derhjemme hos hende selv.
Hun kiggede rødmende ned i jorden, og skubbede lidt til ham med et grin. "Jeg var bekymret for dig.." sagde hun og kiggede op på ham.
Hun stoppede med det samme som han gjorde, foran en dør, som hun ville tro ville føre dem til hans hjem selvfølgelig, som han også sagde.
Hun kiggede op på ham med et smil, og nikkede som han sagde, at hun bare skulle føle sig hjemme, hvor han så derefter førte hende ind i huset, gennem døren.
Hun begyndte hurtigt at tage sin sko af, og satte dem pænt hvor de nu hørte til. Og da hun skulle til at tage sin jakke af, gjorde han det for hende. Hun smilede stort over sin skulder til ham.
Hun nikkede roligt da han havde fået den af, og sagde hvor stuen var.
Hun gik roligt hen til den anden dør, og åbnede den til stuen. Den så overhovedet ikke dårlig ud, lidt ligesom hende faktisk, hendes var bare lidt mere med blomster og forskellige ting og sager hist og pist, men han var jo en mand, der var en stor forskel på smagen mellem dem, bare pågrund af det.
Hun satte sig forsigtigt på sofaen, mens hun kiggede sig lidt omkring i stuen.
Hun tog lige hurtigt sin mobil op af lommen, bare for lige at tjekke om der var nogen, som havde prøvet at komme i kontakt med hende, men det var der heldigvis ikke, så hun puttede den tilbage i lommen.
Hun ventede nu bare på at Raile kom tilbage fra køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 10:44 am

Raile gik og roede lidt ude i køkkenet, men det tog ham ikke lang tid før han kom igennem døren til stuen med en lille bakke der havde to glas på den. I glassene var der farverig væsker, farvet i regnbuens farver og lignede at han havde fanget regnbuen og puttet den i glassene han havde med. Han staldte let bakken på bordet og satte sig ned, tæt på Kenadee.
Han pegede let på drinken og smilte "le drink alla Raile" sagde han med en drillende fransk accent. Dog hævede han hurtigt en pegefinger foran Kenadee's næse og gav den et lille sødt tryk "men, ingen alkohol i, det er eksotisk drink som det rigtig skal være" sagde han varmt til hende og vendte sig mod drinksene igen og rakte hende hendes drink og tog sin egen selv. Drinken var let krystalliseret som ny-smadret is, og med regnbuens farver i lag, ovenpå var der en lille paraply og et sugerør med regnbuens farver.
Han sad lidt og så på hende, og pludselig tog han sig selv i at faktisk sidde og stirre på hende, stirre på hendes læber. Han måtte hurtigt ryste hovedet lidt for at koncentrere sig men måtte se sig betaget af læberne, og små bed sig selv i underlæben *hvorfor skal de læber være så tiltrækkende* tænkte han mumlende i sit hoved før han satte sugerøret for munden og tog et godt sug. "Du ved.. har nogen nogensinde sagt at du har meget betagende læber?" spurgte han hende lige ud i et, og med lettere opblussede kinder, første gang i aften, var han faktisk lidt genert.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 10:59 am

Hun sad pænt og ventede med hænderne i skødet, kiggende rundt uden rigtig at vide hvad hun skulle stille op lige nu, men der var ikke meget andet hun kunne gøre lidt nu, hun skulle vente på Raile.
Hun kiggede lidt overrasket på ham da han kom ind med noget på en bakke, to glas med de floteste farver i, helt utroligt.
Men... Hun havde jo sagt ikke mere alkohol, prøvede han virkelig at gøre hende fuld?
Hun kiggede på ham, da han satte sig ned ved siden af hende, tæt på hende. Hun smilede blidt til ham, og kiggede lidt på drinksne.
Hun skulle til at spørger ham om der var alkohol, da han holde en pegefinger op og trykkede den mod hendes næse, og i det samme sagde at der ingen alkohol var i. Hun smilede stort til ham. "Tak" sagde hun smilende og kyssede hans kind, inden hun tog imod hendes drink, som han rakte hende. Hun tog en lille tår af den, for lige at smage, og den smage faktisk slet ikke dårligt.
"Mhh... Den smager godt" sagde hun smilende.
Hun kunne godt mærke at han sad lidt og kiggede på hende, hun kiggede også lidt på ham engang imellem, men nogen gange gjorde hun, og når hun gjorde, gav hun ham et stort smil.
Hun begyndte at drikke lidt fra sit sugerør, men fik noget lidt galt i halsen af det han sagde, men det gik hurtigt over.
Hun kiggede på ham med et undrende blik, hendes læber, tiltrækkende? Hun rystede på hovedet. "Nej, det er der aldrig nogen der har sagt" sagde hun og smilede blidt til ham. Hun kunne godt se den lidt røde farve, det var nu ret sødt at han også kunne rødme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeLør Jun 07, 2014 11:31 am

Han smilte stort og var ret stolt af sine drinks, kindkysset kom dog helt bag på ham og han fik næsten knald røde kinder af det og lidt store øjne, det var ikke noget han havde prøvet at få så frivilligt af en pige før.
Han blev dog ret glad da han så at han også kunne få hende til at blive overrasket og smilte så stort og varmt til hende før han lod en finger glide let hen over hendes læber før han med et let blink til hende, stjal et kys fra hendes læber direkte uden nogen advarsel. Han smilte lidt drillende til hende "jeg vidste det, de læber er ulovlige, de er alt for gode at kysse" sagde han og blinkede til hende, dog uden rigtig at helt fjerne hovedet sådan helt væk fra hendes, så de nærmest kunne ånde hinanden i munden. "du dufter også dejligt" hviskede han næsten og var lige ved at stjæle et kys til, før han holdte sig lidt igen, han havde faktisk ikke rigtig følt om hun selv var helt okay med det her, han havde jo bare gået ind på første base sådan pludseligt. Han satte sig lidt tilbage med hovedet og så på hende spørgende, spørgende om det var okay at han lige havde kysset hende.
Tilbage til toppen Go down
Aaron

Aaron


Race : Menneske
Bosted : En stor lejlighed
Offgame Alder : 26
Tilmeldings dato : 30/05/14
Antal indlæg : 46

In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitimeSøn Jun 08, 2014 7:24 am

Hun smilede da han rødmede af hendes kys på hans kind, men hun syntes bare at han havde fortjent det kys på kinden. Det var rigtig sødt alt det han gjorde.
Hun kiggede lidt på ham, som han lod en finger køre over hendes læber, inden hun mærkede hans læber mod hendes. Hun blev overrasket i starten, positivt, men lukkede så øjne kort, inden deres læber skiltes.
Hun rødmede vildt da han sagde det om hendes læber. Hun holde hendes ansigt lige ved hans, og kiggede bare ind i hans øjne. Hun smilede da han sagde at hun duftede dejligt. "Tak" sagde hun smilende.
Hun kiggede på ham som han lænede sig tilbage, lidt spørgende kunne hun se på ham. Hun smilede varmt til ham. Hun kravlede hurtigt og elegant op på hans skød, og som en bekræftelse på at hun synes det var okay, kyssede hun ham blidt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





In flames - Crusader  Empty
IndlægEmne: Sv: In flames - Crusader    In flames - Crusader  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
In flames - Crusader
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: