Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 A new elf in town - emne søgning

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 3:33 am

Heeej ^^
Jeg er ny her på siden, og vil gerne have et eller to hurtige emner, for at få lidt fornemmelse af min karakter.
hvis nogen er friske på at vise mig sidens emne miljø, så kom frit frem!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 4:52 am

Jeg vil gerne emne med dig, hvis du kan håndtere en der ikke altid er i særlig godt humør for tiden Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 4:55 am

Så kan vi kaste bamser og beskidte køkkenklude i vrede efter hinanden x3 så det skal jeg nok kunne klare ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 4:59 am

Super, skal vi være kreative og finde på et plot eller blot gå i gang med et emne?? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 5:00 am

Har et hurtigt spørgsmål, hvor tit er admins på? ^^ har sendt en pm til deres admin profil.

Skal vi ikke bare tage det som vi går derud af ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 5:02 am

Uh har faktisk ikke tjek på det, men der plejer ikke at gå mere end en dag eller to Wink
Jo lad os - laver du?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 5:04 am

Super, tark :-D

Jeg ville være rigtig glad hvis du lavet det :3 og ps, kan kun være på en time mere i dag, så lover ikke vi kan emne det store i dag ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 5:06 am

Så må du komme med et sted Wink Det går nu nok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 5:12 am

Skoven ^^
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 5:22 am

Jeg er også frisk på at emne, hvis du tør lege med Helevedes ild i denne sprængfarlige karakter Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeMan Maj 05, 2014 5:28 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeTirs Maj 06, 2014 3:07 am

Sounds fearsome Deartháir! Så jeg er klart frisk! :-D
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeTirs Maj 06, 2014 3:30 am

hvilken form for tilknytning skulle vi vælge til dette umage bekendtskab så?
og ville du kunne have mulighed for at oprette emne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeTirs Maj 06, 2014 3:38 am

Det ved jeg ik ^^.
Kan jeg godt, men ville sætte pris på hvis du gjorde :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeTirs Maj 06, 2014 4:17 am

Ville i hvert fald være rart hvis du lavet x3
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitimeSøn Maj 11, 2014 6:31 am

hvor vil du have det?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A new elf in town - emne søgning Empty
IndlægEmne: Sv: A new elf in town - emne søgning   A new elf in town - emne søgning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A new elf in town - emne søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New vampire in town - Emne søgning
» Emne søgning
» Emne Søgning
» Emne søgning! :D
» Emne søgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: