Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Shadow Play ~ Fuyu

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 5:37 am

Sted: En mindre Te butik.
Tid: 23:05
Vejr: Regnvejre, med mulighed for at se Luna. (månen)
Omgivelser: Mennesker og røgen af de forskellige teen-e's dufte fyldte rummet, til hver og enkelte smags sanser. Mennesker hovedsageligt kom der ind for at få varmen og men også komme i læ fra regnen.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Fenryl gik ind i butikken, mens han lidt fik slået paraplyen sammen, for ikke at være fuld kommen våd inde i en ny butik, lugten af de forskellige dufte fik ham til at overveje om butikken mon havde æble te, som nogle af de klassiske tyrkiske forretninger han havde krydset omkring sig.

Han lagde øjnene på sit ur, for at se om han havde kommet det kvarter tidligere for at kunne mødes med en af Viktor's sende bud, da forretninger trods alt skulle drøftes. Hvorfor dette sted havde han ingen anelser om, men muligheden for forretning. Fenryl startede ud med at lukke sin paraply sammen og fik lagt den i hans indkøbs pose han havde med, hvor efter den blev lagt i inderlommen.

Han trådte et par skridt ind i butikken og kiggede rundt, de forskellige folk som sad og nød deres te fik ham til at tænke over Anna Rose, en spøjs elver tøz som altid ville nyde en kop te. Eller den underlige men fornøjelige elver ved navn Gabriel. spøjs fyr i følge Fenryl.

Han gik over til det nærmeste bord og satte sig kort og lagde sit blik på menuen, da han gættede på at de forskellige folder som stod på bordene ville forklare på de forskellige drinks der var.

Judas kom ud fra hans taske, da den med den ene klo lod sig åbne tasken op og stak hovedet ud for at få et overblik rundt, samt også at lugten af de mange dufte fra dampende vand virkede interesserende for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 5:42 am

Fuyu gik rundt ude på det lille lager som ligger bagerst i hendes butik, det havde været nogle travle uger, fordi hun skulle få hendes butik op og køre, men det gik godt nu. Hun havde fået nogle mennesker til at arbejde for hende om dagen og hun hjalp ofte selv til i løbet af natten, når hun stod op.

Fuyu gik derefter ind i butikken med en kasse af noget nyt te i hænderne, den duftede dejligt at æble te og mint. Hun smilede varmt og gik rundt og satte det på plads i forskellige glas beholdere, derefter gik hun tilbage ud på lageret og smed kassen ud.
Hun gik tilbage til butikken og fik øje på en mørk håret mand som sad alene ved et bord, hun tænkte at hendes folk nok ikke havde set ham, så hun kunne lige så godt tage imod ham, så hun gik stille hen til ham.
”Go’aften den herre, hvad kan jeg gøre for dem? ” spurgte hun med en venlig stemme og et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 5:52 am

Fenryl drejede blikket og fik øje på en ung kvinde. '' Hvis der er mulighed for dette, vil jeg gerne bede om noget æble te. Og hvis jeg må spørge, er dette en ny forretning?''

han kiggede lidt rundt i butikken '' må jeg høre om ejeren af butikken er tilstede, da jeg gerne ønsker at tale med direktøren'' hans blik lod lidt rundt i lokalet, halv søgen efter ejeren af butikken da hans blik syntes at alle medarbejderne har det samme tøj.

hans blik lod tilbage til den 'tjener' som stod foran Fenryl.
Judas lagde sig op på Fenryl's skød og kiggede på den unge kvinde foran Fenryl, med et halv interesseret blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 5:58 am

Hun smilede varmt og nikkede til ham, da hun skulle til at vende sig om efter teen hørte hun ham stillede nogle spørgsmål.
Hun bukkede halvt til ham, og smilede lidt mere. ”Ja, det er en forholdsvis ny butik og ja, ejeren står lige her foran dig. Jeg vil lige hente din te Hr.”
Hun vendte rundt på hælen og gik ud mod køkkenet, hendes lange hår blev trukket hen af gulvet efter hende og gik kort rundt på hendes folk, lige for at tjekke at de gjorde deres arbejde godt. Da hun kom ud i køkkenet fandt hun den varme vand, hældte det op i en kop, hvorefter hun fandt noget af æble teen, og lavede hans te.
Fuyu kom tilbage efter ca. 5 minutter med en bakke i hænderne hvor hans kop stod på, og en lille skål med vand.
Hun satte koppen foran ham og skålen foran hans kæledyr. ”Og her er også lidt vand til dit kæledyr.”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 6:20 am

Fenryl så på hende og smilede kort '' tak skal de havde '' han lod blikket på judas og nussede ham under kæben '' så der vand hvis du vil havde. '' Judas kiggede kort på vandet og drak stille af det, mens blikket på Ejeren forblev.

Fenryl selv lod sig en tår af den varme æble te, og lagde der efter koppen på bordet '' det er fordi jeg vil høre dem om de eventuelt skulle havde et lokale som er lidt mere privat, da jeg venter en hvis herre, ang. forretnings intentioner, så derfor vil jeg høre om de har lokale ledigt til at sidde lidt privat og drikke deres fantastiske gode te. '' hans blik forblev på hende, mens han lagde teen op til munden og tog endnu en tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeMan Jan 27, 2014 6:25 am

Hun stod og holdte bakken foran sig og tænkte lidt. ”Hm… Jo, vi har et lokale ude bagved, som jeg godt kan rydde lidt op i, så kan i sidde derude. ” Hun nikkede og satte sig ned på en stol lagde bakken på bordet.

”Hvornår kommer dette møde til at forgå? ” Hun kiggede lidt nysgerrigt på ham med hendes dybe og blå øjne. Hendes slanke fingre lod hun glide igennem de utrolig lange og blonde lokker af hår. Hun trak alt hendes hår over højre skulder og begyndte at flette det i en lang og tyk fletning, derefter trak hun en hvid silke snor af hendes håndled, hvor den havde været bundet rundt om. Hun flettede håret færdig og bandt båndet rundt om enden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 9:25 am

'' mig og den herre jeg venter, ville nok holde mødet her ved en tolv tiden, hvis dette er okay med dem frue. '' hans blik lod omkring, ''Må jeg stille dem et kort spørgsmål? tror det på magi? '' hans blik lod tilbage på kvinden og ventede på en overraskende reaktion fra hende.

han sad lidt og trippede med fødderne, mens Judas stille sad og drak vandet. Hvor endnu en slurk fra Fenryl da den varme te landet i hans mund og blev videre ført ind i hans krops organer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 9:28 am

"Det er helt iorden, jeg skal nok få nogen til at sætte det i stand til Dem." Hun smilede og kiggede ned i hendes skød. Da hun hørte spørgsmålet hun svagt og kiggede op på ham. "Hm.. Jeg tror rimelig meget på, at der er mere mellem himmel og jord, end vi lige regner med."

Hun kaldte på en af hendes ansatte. "Hey Yuuki, sæt lige baglokalet i stand til kl. 23.30 til denne Herre og hans kollega." Den unge pige bukkede og gik hurtigt igang med at rydde op ude bagved. Fuyu kiggede tilbage på manden overfor hende.

"Ahh, undskyld min uhøflighed." Hun rakte hendes lille og meget blege hånd frem. "Jeg hedder Fuyu Mori. Og Dem?" Hun smilede høfligt imens hendes krystal blå øjne glimtede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 11:13 pm

Fenryl fulgte blikket rundt og prøvede at huske de forskellige navne, i tilfælde af at Viktor ønskede at blive serviceret. Da Fuyu høfligt præsenterede sig selv, forblev Fenryl's blik fast på hendes ansigt, mens hendes hånd modtog kysset på overfladen, han der efter sagde kort '' Fenryl Nefris '' han der efter trådte et få skridt tilbage og lod en høflig gestus mod judas '' og dette er Judas ''

Hvis Judas havde en hat ville den løfte den kort af ren høflighed, men den lod blot den ene pote vinke til hende, og der efter kravlede op på skuldrene af Fenryl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeTirs Jan 28, 2014 11:19 pm

Fuyu's hånd var utrolig kølig, selvom den ikke burde være det, på grund af hendes arbejde. Hun smilte høfligt til ham, "Rart at møde dem, Hr. Nefris." Hun nikkede med et smil til Judas og rakte over bordet for at nusse dens kort venligt. "Hvor er han sød." Hun tog derefter et skridt tilbage og smilte derefter tilbage til Fenryl.

"Hvad skal jeg servere til jeres møde? Mere te? Nogle kager? Eller andet?" Hun holdte hendes hænder foran sig, dækket af de lange ærmer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeOns Jan 29, 2014 7:02 am

En fyr stormede ind i te butikken, han var næsten gennemblødt og så ud til at fryse rimelig meget. "Ahh..." Han trak en hånd igennem hans våde hår og rystede sig lidt for at få størstedelen af vandet af hans tøj og hård.
Hans lange rødbrune hår sat klistret fast til hans hals og ansigt på grund af regnen. Han kiggede rundt og smilte svagt. En medarbejder kom hen til ham og førte ham hen til et bord, hvor han satte sig ned og bad om noget jordbær te. Hun nikkede og gik hurtigt ud i køkkenet.
Drengen tog hans jakke af og hængte den bag på stolen. Han sukkede dybt og satte sig tungt i stolen imens han kiggede lidt rundt med hans dybe og brune øjne.
"Hvorfor glemte jeg den dumme parably.." Hviskede han irreteret til sig selv imens han kiggede i en folder som lå på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeTors Jan 30, 2014 10:51 am

Fenryl så undrende på hendes hænder, hvor efter hans ansigt forblev normalt, som var det en kort stund af forundrelse. Det blev dog forstyrrede, da en knægt kom stormende ind i butikken, hvor efter han kiggede tilbage på Fuyu. ’’ tror nok nogle kager vil være fantastisk og jeg tænker om der ville være mulighed for at man kunne få mulighed for at vælge forskellige. Da dette ville være en mere interessant oplevelse. Men også noget mere, eksotisk. ’’ hans blik forblev på hende og lod blikket rundt for at se hvilke former for personer der skulle være i nærheden hvor efter han hviskede kort ’’og hvis der er mulighed for det, vil jeg høre muligheden for noget mere, eksotisk som en Rød te. ’’ hans blik forblev på hende, for at se hendes reaktion.

Judas så på drengen som var driv våd, hans blik var interesseret, da dette var en usevanlig ung knægt, men der var et eller andet over ham, som virkede bekendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeOns Feb 19, 2014 7:36 pm

Jonathan nynnede svagt og hans ene ben bevægede sig op og ned. Han havde ikke registret manden ved bordet bag ham, sad og studerede hans ryg. Han nynnede lidt og nussede hans hænder, hvor der var hvide læder handsker på. Han gyste svagt, som om hans frøs virkelig, men det gjorde han faktisk ikke rigtigt. Jonathan havde lige for nyligt lært hvordan han brugte hans kræfter med is og sne. Så det var nu muligt for ham at komme ud lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitimeOns Feb 19, 2014 7:40 pm

Fuyu nikkede til ham med et smil. ”Rød te? Mener de jordbær te eller andet lignende?” En svag tich bevægede sig under hendes ene øje. Hun havde ikke spist i lang tid, faktisk virkelig lang tid, hun nægtede det simpelthen. Fuyu så undrende på den her mand. Vidste han noget til deres verden? Var han en del af deres verden? Det vidste hun ikke, men det kunne være en mulighed..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shadow Play ~ Fuyu Empty
IndlægEmne: Sv: Shadow Play ~ Fuyu   Shadow Play ~ Fuyu Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shadow Play ~ Fuyu
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wanna play? Let's play (søgning)
» Have you seen the dark man? - Fuyu
» Et indbrud - Shadow
» Your best friend, is your shadow //James
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Chinatown-
Gå til: