Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Slikbutik - Mizore

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Mizore

Mizore

Race : Menneske
Tilmeldings dato : 04/07/13
Antal indlæg : 185

Slikbutik - Mizore - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:09 pm

"jeg spiser ca imellem 50-75 om dagen" sagde hun og gik ind i slagter butikken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:10 pm

Alexander fulgte efter hende og så ikke overbevidst ud "så burde du jo være død" sagde han skeptisk "er det noget du bilder mig ind? For jeg forstår godt hvis du synes jeg kommer lidt for tæt på, jeg mener vi kender jo ikke hinanden and stuff, men du behøver da ikke lyve"
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:13 pm

"hvorfor hver slikkepind indeholder ca 25 kj plus du ved ikke hvilket slags motion og hvor længe jeg dyrker det om dagen" sagde hun og bestilte nogle svinekoltter
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:15 pm

"... men 75 om dagen?" sagde Alexander og var tydeligvis ikke overbevidst. Så blev han distraheret af kødet og overvejede selv at købe noget.. men alting så dyrt ud og han havde ikke mange penge. Han sukkede.
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:17 pm

Mizore så på ham "noget galt?" spurte hun og fik sit kød i en pose
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:26 pm

".. nej nej" sagde Alexander og sendte hende et kort smil. Hans mave begyndte at rumle og han sendte den et ondt blik.
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:27 pm

Mizore kom med et sødt lille grin "du kunne bare ha sagt hvis du var sulten?" spurte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:30 pm

Alexander kløede sig lidt i håret "tjo, tænkte ikke det var værd at nævne" han smilede skævt.
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:31 pm

Mizore fik et udsikolæret smill på læberne "du kan komme med mig hjem og spise?" spurte hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:32 pm

"Øh?" Alexander så overrasket på hende. Han rynkede brynene.. overrasket over invitationen. *På den ene side kan det være hun er skør og vil dræbe mig.. på den anden er jeg varulv, så jeg ville nok overleve.. og hun har kød* tænkte han. Så nikkede han lidt "ok, hvis du er sikker?"
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:33 pm

"ja så længe du laver maden!" sagde hun og gik ud af butikken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:35 pm

"Huh?" Alexander så lidt overrasket ud og fulgte efter "øh, jeg er ikke en særligt god kok" advarede han
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:38 pm

"jeg overlever de skal bare steges på panden 5 min på hver side" sagde hun og gik hjem af mod chinatovn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:39 pm

"Det er da lidt meget, må min få mindre?" spurgte Alexander der godt kunne lide rødt kød. Han fulgte efter hende. Han havde ikke været i denne her del af byen før.
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:40 pm

"jeg skal bare ha to af dem så må du selv bestemme hvordan du laver dine" sagde hun og gik ind af en side gade
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:41 pm

Alexander vidste ikke helt hvad der var galt med Mizore, men han sagde ikke nej til gratis mad. Han fulgte med hende og undrede sig.
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:49 pm

Mizore låste døren op til opgangen af hendes lejlighed
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:50 pm

Alexander ventede på at komme ind
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:51 pm

Mizore låste døren op til hendes lejlighed og lod ham komme ind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:54 pm

Alexander gik ind og så sig nysgerrigt omkring og gik ud i køkkenet
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 1:58 pm

lejligheden var meget japansk inspiret ud over køkkent som var helt nyt om amerikans Mizore kom ud til han og spyttede pinden ud og tog en ny
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 2:00 pm

Alexander så undersøgende på hende.. han ventede.
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 2:04 pm

"stegepanderne ligger i det skab der over sammen med gryderne og de ris ligger i skabet over konfuret" sagde hun
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 2:07 pm

Alexander undrede sig lidt og tog tingene frem "så.. invitere du altid folk hjem og beder dem lave din mad?"
Mizore

Mizore

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 11, 2014 2:08 pm

"det er normalt hvor jeg kommer fra at invitere folk ind hvis man er sulten" sagde hun
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Slikbutik - Mizore   Slikbutik - Mizore - Page 2 Icon_minitime

Slikbutik - Mizore
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hej igen.. - Mizore
» Træne i skoven - Mizore