Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger nogle at emne med :)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger nogle at emne med :) Empty
IndlægEmne: Søger nogle at emne med :)   Søger nogle at emne med :) Icon_minitimeMan Nov 04, 2013 1:56 am

Hejsa allesammen!

Jeg leder efter nogle at kunne emne med *vikle snørre ud* Søger nogle at emne med :) Javnrl
så håber jeg der er nogle der bider på!

Jeg har ikke rigtigt nogle krav, jeg kan lide at spille det meste :Pmen min karakter er nok ikke den bedste til at slås, så kampspil ville nok blive vundet hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger nogle at emne med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger nogle at emne med :)   Søger nogle at emne med :) Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 2:54 am

Av for satan! Jeg bed på krogen.

Ej, jeg er frisk. Men der skal dog være et plot før jeg gider. Har haft alt for mange tråde uden plot, som bare er gået af h* til.
Hvordan har du det med det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger nogle at emne med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger nogle at emne med :)   Søger nogle at emne med :) Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 8:04 am

Jeg vil gerne spille med plot Smile har du nogle ideer eller?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger nogle at emne med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger nogle at emne med :)   Søger nogle at emne med :) Icon_minitimeTirs Nov 05, 2013 10:35 pm

Skriver til dig på PM. Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger nogle at emne med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger nogle at emne med :)   Søger nogle at emne med :) Icon_minitimeTirs Nov 12, 2013 11:04 pm

Hej kære kira *laver elevator blik*

Deres... figur kunne muligvis godt ligge interesse i Fenry's eller i hvert fald i Judas (min Gekko) som åbenlyst ser meget facinerende på dem.

Håber de kunne være interesseret i et emne.

Mvh. Fenryl ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger nogle at emne med :) Empty
IndlægEmne: Sv: Søger nogle at emne med :)   Søger nogle at emne med :) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger nogle at emne med :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» havkvinde søger nogle at emne med^^
» Nogle der vil emne med mig?
» nogle der vil emne
» Emne og plot søgning - Nogle som har mod?
» søger emne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: