Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fotograf søger emnepartnere

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fotograf søger emnepartnere Empty
IndlægEmne: Fotograf søger emnepartnere   Fotograf søger emnepartnere Icon_minitimeTirs Sep 24, 2013 6:14 am

Godaften Gæst

Jeg vil gerne have gang i nogle emner, da jeg jo på den måde får gang i Maya. I øjeblikket er jeg syg, så kan være at jeg ikke er så tit på igen, som jeg gerne vil være.
Jeg skriver gerne med plots, så hvis det er kan vi sikkert i fællesskab finde på et eller andet.

Maya kender lidt til den magiske verden, hun har selv evner(ikke godkendt af Admin endnu) som hendes mor og mormor har undervidst hende i at benytte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fotograf søger emnepartnere Empty
IndlægEmne: Sv: Fotograf søger emnepartnere   Fotograf søger emnepartnere Icon_minitimeTors Sep 26, 2013 9:43 pm

Hej Maya.

jeg er frisk på at emne med dig. har ingen ideer til plot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fotograf søger emnepartnere Empty
IndlægEmne: Sv: Fotograf søger emnepartnere   Fotograf søger emnepartnere Icon_minitimeOns Okt 02, 2013 4:39 am

Jeg vil gerne lave et indlæg sammen med Maya. Jeg kan se, at hun bor i centrum, så vi kunne være naboer i samme lejlighed. Camira kunne komme over for at velkomme sin nye nabo, og måske opdage hendes hemmelige magiske evner.(???) Hvis du er frisk, så sig lige til, hvis jeg skal starte et indlæg for os.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fotograf søger emnepartnere Empty
IndlægEmne: Sv: Fotograf søger emnepartnere   Fotograf søger emnepartnere Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fotograf søger emnepartnere
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søger, tag et kig
» Kom hid!! Søger!!
» Søger emne xD
» Jeg søger emne
» Søger kærlighed ^,^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: