Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger emner!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:23 pm

Hey,

Jeg er ny her, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme i gang med at skrive. Så er der en der tilfældigvis har løst til at skrive med en vampyrtøs med ben i næsen og en spydig tunge? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:25 pm

jeg vil med glæde emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:32 pm

Tusind tak. Lyder dejligt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:37 pm

ok har du en ide til et plot, eller skal jeg finde på noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:42 pm

Det må du meget gerne, for jeg tror lige at jeg skal finde ud af hvordan alt det her fungere Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:45 pm

vad med den god gammel klassiker med at du på en eller anden måde kommer i problemer med en flok mennesker og jeg kemmer og hjælper, eller ville det være sjovere hvis rolderne var omvændt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:48 pm

Hmmh... Altså, Crystal er personen der let roder sig ud i problemer, så den kan vi godt bruge Smile Omvendt ville også være sjov... Haha Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:51 pm

ok det ville også være at rode sig ud i problemer, at blande sig i en one-side-battle, vil du lave eller skal jeg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:53 pm

Det synes jeg, at du skal Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 7:55 pm

ok giv mig et par minutter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:10 pm

Yeps Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 02, 2013 8:13 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 2:58 am

Jeg vil meget gerne emne med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeSøn Aug 04, 2013 8:30 am

Tusind tak! Jeg vil også rigtig gerne emne med dig! Har du en ide til plottet? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 7:09 am

Mmh, har ikke en ide i øjeblikket. Eva er en stum engel, ved ikke om Crystal kan bruge sådan en til noget? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 6:34 pm

De kunne måske have en fortid sammen? Smile og så mødes de igen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 10:00 pm

Altså Eva er en meget ung engel på 18 år, så deres bekendtskab kunne jo have været da hun var barn? De kunne have mødt hinanden på f.eks. en legeplads, hvor Eva måske var trist over at hun var anderledes end andre børn på flere måder(engel med evner og stum) og Crystal så var det første væsen hun mødte?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 1:27 am

Det lyder som en rigtig god ide! Og Crystal kunne opsøge Eva, pga. det guldhjerte om hendes hals... Eller noget. Det hjerte kan måske have en eller anden historie, jeg ved det ikke?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:28 am

Altså hvis du er frisk, er der også en nyankommen surfer i byen, som også går og leder efter kammerater. men ud fra Crystals påklædning kan det godt være der er et meget stort social kløft mellem dem^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:39 am

Lyder godt! Altså, Crystal er meget "moderne", hvis man kan sige det sådan. Hvis man så hende, ville man ikke ligefrem tro at hun var 281 år. Hun ligner en på 17 både i hendes udseende og stil. Men ja... Smile Vi kan prøve?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:44 am

Cool nok, det kom sig også mere at Crystal ligner en overklasse pige, mens Sam er underklasse stoner, men du render jo ind i de sjoveste typer på barer klokken sent om natten ^^

hvad tænker du, Sam er meget bare en livsnyder der bare for tiden til at gå, mens han prøver at forstå hele det her overnaturlig verden gøgl xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:56 am

Altså, som du selv nævner, kan de mødes på en bar? Jeg ved det ikke... Crystal laver jo ikke så meget andet end at gemme sig, og drikke blod. Hun er jo ikke ligefrem den venligeste vampyr i Aterswell. Har du en ide?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 8:02 am

altså en klassiker ville være at Sam tilfældigvis var havnet som bytte, afhænger selvfølgelig også af hvor blid Crystal er ved sine ofre Razz

alternativt arbejder Sam også som bartender, så de kunne være faldet i snak, Sam ved som sagt ikke så meget om overnaturlige væsner, så der kunne være en samtale, så du er vampyr? cool, jeg kan gøre en flaske vodka levende. kræver dog at hun er villig til at fortælle det til en random Yahoo, eller at Sam viser en af sine tricks først Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 8:06 am

Yeah... Jeg er mest til nummer to, for hun har det med at suge alt blodet ud af byttet, hvorefter hun lader det ligge i en skraldespand eller noget i den stil. Så medmindre vi kan finde en grund til at hun ikke skulle dræbe ham, synes jeg at vi skal tage nummer to Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 8:12 am

jaerh, det ville være lidt akavet...

lad os tage nummer 2, så hvordan kommer vi casually i snak, og hvad skal vi så have dem til at snakke om?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger emner!  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger emner!    Søger emner!  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger emner!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Søger emner xD
» Søger emner...
» Søger emner :)
» Søger emner
» Søger emner:)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: