Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Take a look..please

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:42 pm

Jeg havde i tankerne at det skulle være en lidt finere lejlighed i downtown. Altså ikke falde færdig og slidt som de fleste lejligheder er i downtown, men stadig billig ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:46 pm

Cersei har masser af penge, så en dyr fin lejelighed.

Så emnet køre over en normal dag hos dem?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:51 pm

Ja et par dage efter Camille er flyttet ind, de kan være ved at pakke hendes ting ud? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:53 pm

Kan de godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:58 pm

Super jeg skal nok lave emnet, men der går lidt tid før jeg begynder. Skal lige ordne nogle ting Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:59 pm

Helt okay, send en pm når det er færdig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:01 am

Hmm jeg vil da gerne stille Fleur til rådighed hvis det endelig er Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:11 am

Det er jeg da meget glad for Very Happy
Har du en ide til plot eller skal vi bare se hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 4:19 am

Jeg tror bare vi skal tag og se hvad der sker for jeg ikke en mester til og byg plot op Smile

Hvem laver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:13 am

I orden så, du må meget gerne lave Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 5:30 am

hmm okay hvor skal det så være?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 7:34 am

Altså kan se at Fleur også er servitrice, så de kunne arbejde samme sted? Emnet derfor være på deres arbejdsplads?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 7:57 am

Kunne de vel man Fleur kan jo kun arbejde om natten, men så kun de måske havde en nattevagt sammen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 11:25 pm

Det kan jo være Camilles første nattevagt, så første gang de mødes Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 16, 2013 11:36 pm

Har svaret bare så du ved det cami Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 5:33 am

Flere er velkomne! Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 3:18 am

I må også meget gerne bruge Alice, hvis det nu skulle være
Lidt sent at skrive det ind, men...ja...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Take a look..please - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Take a look..please
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: