Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Take a look..please

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:17 am

Godaften Aterswell

Jeg søger emner som kan hjælpe med at få gang i Camille. Jeg er 100% sikker på at jeg vil være med på et hvilket som helst plot, eftersom jeg elsker at skrive med plot. Det må gerne være med flere personer indblandet og eftersom jeg ikke er sart må det sådan set gerne indeholde f.eks. vold, så længe min kære Camille ikke dør Wink

Camille er ikke helt færdig hvad f.eks. angår familie og personlighed, men personligheden kommer til at blive noget med; venlig, charmerende og social, og hun har en lille drøm om måske at blive model eller bare noget andet end servitrice som hun er nu. Det er mine tanker om hende indtil videre.


Til krav er det nok at jeg helst ikke vil under 3 linjer, da det tit bliver ret kedeligt i længden. Selv skriver jeg ikke en halv roman i hvert indlæg, så bare rolig det er ikke fordi jeg forlanger en hel dansk stil af jer Smile


Kom frisk og skriv <3

- Camille Parker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 9:28 pm

Kom så folkens! Take a look! Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:36 am

me me Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:37 am

Det er godt Arason Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:39 am

jah ikke. *føler sig stolt over og være den første* Wink.

Hvad med et møde med en flirt som kan udvikle sig. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:40 am

Jeg vil helst vente med det, til hun er helt færdig Wink
Men vi kan jo starte ud som venner her til at starte med?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:41 am

jahjah Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:43 am

Hendes personlighed er ikke 100% fastlagt, det ville være træls hvis jeg ændrede den så hun ikke passer til din karakter mens vi er i gang med plottet. Men vi kan tage det op igen senere?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 12:45 am

jah iorden. Men så er det et måske Wink right og kan jeg lokke den smukke kvinde til og lave det. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:03 am

Det vil jeg lade da lad dig få æren af Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:04 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:53 am

Andre er meget velkommende også! Kom og skriv med mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:02 pm

Jeg vil rigtig gerne emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:04 pm

Jeg vil da også emne med dig Wink
Skal vi skrive med plot, eller bare se hvad der sker?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:06 pm

Vi kan skam sagtens skrive med et plot, har du nogle ideer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:09 pm

Måske noget med veninder? De kunne blive bedste veninder eller noget i det stil? Måske blive roommates? Har du nogen ideer? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:11 pm

Roomates lyder da fint, dog kan vi da se om de kan have noget tilfælles før det går så vidt som bedste veninder. Så hvor længe har de boet sammen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:13 pm

Altså Camille er lige flyttet til, så nok ikke så længe igen jo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:17 pm

Okay, Cersei kunne være en ven af hendes familie, derpå kender de til hinanden allerede. Da hun så tager til byen, kunne hun havde skrevet til hende før hun tog af sted og spurt til om hun måtte bo hos hende? Som lejer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:27 pm

Ja det lyder da meget godt Wink Skal bare lige være helt sikker, er det mig som har spurgt dig eller dig som har spurgt mig om at få lov til at flytte ind?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:30 pm

Det var dig som spurte om lov, hun er vokset op i denne by, hvor Camille, som du siger næsten lige er flyttet til. Så ja det er dig som spørg om lov

- da jeg ikke er i nærheden af en computer lige nu, kunne du så lave emnet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:31 pm

Super, hvor er det så Cersei bor henne af i byen? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:37 pm

Hvor havde du planlagt hun oprindeligt skulle bo?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:38 pm

Havde regnet med downtown Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 10:39 pm

Jamen så bor hun der
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Take a look..please Empty
IndlægEmne: Sv: Take a look..please   Take a look..please Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Take a look..please
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: