Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Søger igen

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 6:26 am

Godaften Gæst


Eftersom jeg ikke helt kom i gang ved mit første forsøg på at søge efter nogen at skrive med, så forsøger jeg da igen.
Jeg søger intet specielt, men det sædvanlige som familie og venner, kan vel altid bruges. Gammel flirt eller en ny, måske mere.
Mit eneste krav er at indlæggende ikke skal blive alt for korte og uden videre meget kreativitet. Sigt på i hvert fald mindst 3-4 linjer, men lad jer ikke skræmme væk af den grund.

Jeg håber da at nogen er friske på at emne med mig

Love,
Joanna Maria Evens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:35 am

Jeg vil gerne :3. Kan dog ikke love at jeg er lige kreativ eller skriver lange sætninger hver gang, det kommer lidt an på hvordan kreativiteten og humøret er Smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 10:21 am

Altså så længe det ikke bliver;

"Goddag" sagde han og så sig omkring

Det plejer at blive alt for kedeligt, men det er jo tilladt at have kreasvigt og den slags. Men jeg vil meget gerne emne med dig Wink
Skal vi finde på et plot, eller bare skrive?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 5:34 pm

Så kort plejer jeg ikke at skrive, for ved selv hvor irriterende det er. Det er svært at give et svar ud fra det Smile.

Wee!Very Happy

Mhhhm, det må du om Smile. Jeg følger bare d:.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 7:51 pm

De kan jo altid blive veninder Smile
Skal lige minde dig om at jeg ikke har tænkt at Joanna helt skal kende til den magiske verden endnu, så ikke noget med at afsløre det Wink


Når men skal jeg lave emnet eller vil du gerne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:29 pm

Jep :p.
Pt kan Violet intet, så kommer nok ikke til at afsløre noget xD.

Du må gerne starte et Smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:37 pm

Okay i orden Wink

Kom med et sted
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 8:39 pm

Erhm.. Parken?xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 9:22 pm

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Maj 28, 2013 9:29 pm

Super Very Happy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeOns Maj 29, 2013 5:11 am

Jeg er frisk på at skrive noget med dig Smile Jeg foretrækker dog at skrive noget konfliktbaseret, enten med npc'er eller den jeg skriver med, så det vil nok være en fordel hvis vi kan brainstorme os frem til en ide inden start Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTors Maj 30, 2013 9:32 am

Uha da, har du nogle ideer Deninea eller skal jeg lige ligge hjernen i blød? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 2:45 am

Jamen kære Joanna, Fenryl ville ELSKE og lave en udsmykning på deres ellers så yndige krop, måske kunne nogle engle vinger, eller blot denne lille 'tegning' passe som udsmykning på sådan en skånsom figur som deres.

udover dette høre jeg rundt omkring at de arbejder som servatrice, måske kunne de også vise en form for service over for mig, hvis dette nu skulle friste.

åh.. ja det var tattoen vi snakkede om... her er et lille billede af en af disse jeg kunne udsmykke dig med.
(blot klik på 'spoilers' for at se billedet )

Spoiler:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:34 am

Jamen dog, jamen dog min kære Fenryl Wink

Joanna er en ellers meget 'pæn' pige, men jeg vil da meget gerne emne med dig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:37 am

jamen kære Joanna, alle kvinder er nogle 'pæn' piger, men en hver kvinde har også sin indre dæmon, eller lidt mørk side, og den side ville jeg da gerne ligge frem på deres ellers så jomfruelig krop Wink

forresten, har du nogle tanker om sted?, eller ville du måske fortrække at komme ned til Down Town og opleve hvordan det er at være lidt 'dirty' her nede Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:43 am

Som du da kan skrive Wink

Ja hun arbejder jo i downtown, og er ikke så glad for at gå hjem fra arbejde, når mørket har lagt sig. Så måske en nat i downtown?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:45 am

jamen jeg kan da altid skrive, men det er passionen for rollespillet jeg har interesse for Wink

jamen det er jo forfærdeligt, da alle ved at tyve har frit spil, samt også andre mænd som kunne finde interesse i denne yndlige blomst ^^

så.. en nat i down town lyder godt? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:46 am

Hvis der indgår NPC'er, må du endelig godt styrer dem. Jeg må nemmelig indrømme at den slags er jeg ikke så god til Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:48 am

aah, det skal da være mig en fornøjelse Smile
skal jeg ligge det første emne op, eller har du den store passion for dette? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:53 am

Du må meget gerne oprette emnet, sidder og laver forberedelse til naturfags eksamen Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 3:54 am

jamen så kommer et emne på vej ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 4:05 am

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 7:05 am

It has been answered Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 11:35 pm

Du må undskylde, jeg ikke lige har svaret - har siddet med en eksamensaflevering det sidste stykke tid Smile
Vi kunne overveje, om de var gamle veninder, der ikke vidste, at de nu begge er i Aterswell? Deni er i hvert fald ikke fra Aterswell, så de kunne have mødtes et sted før, og så lidt have glemt kontakten?
Jeg ved ikke hvor meget konflikt-agtigt der er i den idé, men vi kan jo se, om vi kan få andre folk med i tråden også Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 2:03 am

Jeg er selv i gang med eksamen, så er ikke så meget på heller Wink
De kan sagtens være gamle veninder. Joanna er opvokset i New York, ved ikke om Deninea har relationer dertil, ellers kan de være blevet veninder på en ferie hvor de mødtes eller noget lignende?
Det kan jo altid se om nogle skulle være friske ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søger igen  Empty
IndlægEmne: Sv: Søger igen    Søger igen  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søger igen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Nu det jul igen og nu det jul igen.. - Mizore
» Hej igen
» Hej igen.. - Mizore
» Så mødes vi igen
» .... her igen? Oh gud.. - Zach

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: