Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En ny ven? //Sira//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:58 am

T: 20:00
S: Et stort hus
O: Gamledags møbler
V: solned gang, men er stadigvæk varmt

Maria sad i maler rummet og lavet finger malerig, det her havde hun gjordt lige siden hendes far var ejst, hun ville overaske ham når han kom hjem med flotte tegninger.
Hendes barne pige sad nede under og ventede på den nye lære de havde hyrret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:03 am

Sira kom gående. hun havde flettet sit hår og kom gående i et par pubker og en hav blå trøje. hun kom hen til huset og så barne pigen. "hej mit navn er sira, jeg skulle undervise her" sagde hun blidt. hun var blevet meget overrasket, da et par havde ansat hende som lærer for deres datter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:09 am

Barne pigen lod hende ind i stuen og smilte "Ja vi har vented på dig, Maria er oven på det hende der helst skal lære at svømme, jeg hedder Elisabet, jeg er hendes fuldtids barne pige, vil du havde en kop te? bare sæt dig selv til rette mens jeg henter Maria".

Maria hørte godt larmen nede under og vaskede sine fingre fri fra marling og tog sin tøj Kanin der tudelighvis var syet flere gange sammen med forskælligt stof med knap øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:28 am

sira så efter barnepigen og så så et klaver stå i stuen. hun gik der hen og satte sig og begyndte at spille og synge. hun fordybte sig i sin sang, og skrev nogle noder ned,som hun ville øve med den unge maria. måske kunne hun også lære maria at synge og bruge sin luft rigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 10:30 am

Maria kom ned med Barnepigen og så på den nye kvinde i stuen, hun havde rødt hår og hendes sang var meget smuk.
Marias hår var begyndt at blive lidt krøllet, hun havde en hvid kjole på og bare tær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 5:59 am

hun opdagede den og fik et chok og kom til at vælte en vaske. så hun selv blev våd. og hendes ben blev til en hale. hunlandede på gulvet og blev bange for om hun nu ville miste jobbet, når hun var en havfrue. hun var jo ikke et menneske, som disse folk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 6:58 am

Maria så overrasket ud over hun fik en hale og så på sin barne pige "Hen nogen håndklæder".
Barne pigen så rysted ud men gjorder som pigen sagde.

Maria gik hen til hende og strøg hendes hale "Du ligner Ariel!" sagde hun og smilte sødt "Du en havfrue, så må du være en fantastik svømmer" hun smilte sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 7:40 am

sira grinede, "Mange tak" sagde hun. da halen var tør fik hun ben igen. hun rejste sig og så på hende. "Mit navn er Sira, men som du selv opdagede, så kalder folk mig faktisk ariel af og til" sagde hun og smilede. hun foldede håndklædet pænt sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 7:48 am

Barne pigen så nervøs ud "Jeg.. laver aftens mad"

Maria smilte, gav hende hånden "Jeg hedder Maria" hendes moder mærke kom fram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 8:41 am

bare alt andet end fist" sagde sira og grinede. "Jeg spiser ingen former for fisk, det kan jeg bare ikke, men spiser alle former for tang" sagde sira og smilede og gav maria hånden. hun lagde en tot af sit røde hår om bag øret og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeFre Mar 29, 2013 9:02 am

"Vil du så lære mig at svømme!" sagde hun, trak hende med ud i baghaven hvor der var en pool.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 2:47 am

det kan jeg da godt. men jeg får jo hale når jeg bliver våd, så jeg vil bedre kunne holde dig oppe" sagde hun og lagde sin trøje og sprang i vandet kun iført top og underbukser. og fik sin hale igen. "Hop i, så øver vi med det samme" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 2:59 am

Maria nikkede, tog sin kjole af og havde en rød badedragt på under, kravlede stille i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 10:17 pm

sira tog fat om hende. "Du skal begynde at sparke med sine ben i vandet, så du holder dig oppe, og når du kan det, så øver vi med armene" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitimeMan Apr 01, 2013 3:49 am

Maria gjorder som hun sagde, men gjorder det rart langsomt, holde fast i hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny ven? //Sira// Empty
IndlægEmne: Sv: En ny ven? //Sira//   En ny ven? //Sira// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny ven? //Sira//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» stilhed - sira
» Et smukt smykke for en smuk kvinde //Sira//
» solnedgang ved havet - Sira - og andre er også meget velkomne

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Uptown-
Gå til: