Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ude og feste - Catherin

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:10 am

Hun kiggede overrasket på Elias. "Nåår, så forstår jeg bedre din skræmte attitude" Hun smilede til ham, denne gange med lukket mund.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:14 am

"Jeg er liddt ny.. til det hele" sagde han og trak på smilebåndet "vampyrer kan blive gamle, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:18 am

Hun grinede over hans spørgsmål "Vi er uddødelige, Hvornår blev du bidt?" Hun regnede med at han var blevet bidt, og at det havde været for nyligt da han sagde at han var ny i det overnaturlige samfund.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:19 am

"2-3 måneder siden.." sagde Elias usikkert "hvor gammel er du..?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:22 am

Catherin nikkede. Da han spurgte hvornår hun blev født blev hun enteligt ikke overrasket. Selvom det var et emne hun ikke så godt kunne lide at tale om fortalte hun ham det. "Jeg blev født i 1898, så kan du nok selv regne det ud"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:26 am

"..115 år" sagde Elias og kunne ikke rigtigt tro det "det er jo helt vildt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:27 am

"Man vender sig til det" Svarede hun, og tilføjede så "Nogle vampyre er over 1000 år gamle. Det er der hvor det ikke bliver til at tro, men skal vi ikke tale om noget andet?" Hun smilede et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:29 am

"Jo.. kvinder og deres alder" sagde Elias og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:31 am

Hun grinede "Det var nu ikke det, jeg ligner stadig en på sytten, det er nærmere fordi jeg nogle gange kommer til at savne min familie og mine venner fra den gang" Hun kiggede lidt ned i gulvet. Det var et emne hun hadede.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:32 am

"Oh" sagde Elias overrasket.. han lage tøvende en hånd på hendes skulder "det gør mig ondt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 7:37 am

Hun trak på skulderen og smilede "Det er længe siden nu, så det er lige meget, jeg har fået nye venner og nogle af dem er som familie for mig"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 8:08 am

"Det er jeg glad for" sagde Elias og smilede venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 27, 2013 8:15 pm

Catherin smilede til bage til ham. "Hvor længe har du boet her i byen?" Spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:53 pm

"Det har jeg gjort hele mit liv" sagde Elias "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 11:29 pm

"Jeg er lige flyttet er til, for en uge siden" Svarede hun og smilede skævt. Det var en af de første gange hun var på baren, så alle menneskerne omkring hende var nogle hun ikke kendte.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 8:58 am

"Oh, velkommen til" sagde han og smilede lidt "hvad har bragt dig til Aterswell?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 30, 2013 10:59 pm

"Tak. Jeg tror bare at jeg havde brug for noget forandring. Desuden tror jeg at folk var begyndt at syntes at det var underligt at jeg ikke begyndte at se ældre ud" Svarede hun og trak på skuldrene. Hun havde boet mange forskellige steder i verden, for hun kunne højest bo det samme sted i ti år. Ellers begyndte folk at undre sig.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 7:51 am

"Ah ja.. det må være problematisk" sagde han, det havde han aldrig overvejet. Så igen, han havde aldrig troet der fandtes andre racer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:20 am

"Tjaa, det er det vel" Hun grinede lidt for sig selv. Hun havde måtte opfinde mange mærkelige undksyldninger for at flytte. Det var sjovt, men nogle gange også belastende.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:22 am

"Hvad med venner?" spurgte han "i den menneskelige verden?.. hvis altså du bliver venner med mennesker.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:39 am

"Man kan altid holde kontakten over sms eller email, men nogle mennesker kender til den magiske verden og vil derfor godt kunne forstå det. Jeg prøver også på ikke at få meget nære venner som er mennesker, for det er for besværligt" Svarede hun. Dette var en af grundene til, at hun for det meste foretrak at snakke med overnaturlige væsner, frem for mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 6:58 am

"Det kan jeg godt forstå" sagde Elias "jeg er næsten glad for at varulve ikke bliver ældre.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 3:08 am

"Hmm, okay" Svarede hun og kiggede ud over alle de mennesker der dansede rundt på dansegulvet.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 12:01 am

Elias fulgte hendes blik ".. har du lyst til at danse?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 07, 2013 11:33 pm

Hun trak på skuldrene "Det kan vi vel godt" Hun kunne enteligt godt lide at danse.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude og feste - Catherin - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og feste - Catherin   Ude og feste - Catherin - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude og feste - Catherin
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ude og feste! - Elias
» Ud og feste.. eller? //Safre//
» Just another night //Catherin//
» så er man tilbage - Catherin
» Nå.. lad os se hvad der sker - Catherin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: