Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Wildworld

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wildworld - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wildworld   Wildworld - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:42 am

anarki betyder bare at alle er lige, det er et antonym til hierarki, som betyder at folk ikke er lige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wildworld - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wildworld   Wildworld - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:47 am

nej anarki betyder ikke at vi alle er lige, jeg forslår at du slår det op.

Anarkisme er den lære, der hævder, at intet menneske skal herske over et andet menneske. En tilhænger af anarkismen kaldes en anarkist.

Anarki tilstand der er præget af fravær af styring, kontrol eller orden fx i et samfund eller en mindre gruppe

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wildworld - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wildworld   Wildworld - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 5:57 am

Wow, man skulle have tjekket dette for noget tid siden XD

Liljegrænsen er fordi jeg syntes at korte emner på 2-3 linjer svækker min krea og syntes derfor emnet godt kan blive kedeligt.

Action? Hvorfor skulle man ikke kunne få det ind? Kan ikke se problemet der.

Har fået at vide at de mørke farver kan skræmmefolk men intet andet.


Siden er derved allivel ved at blive inaktiv, så nogle som vil hjælpe den med at komme op og stå med storm? Smile
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Wildworld - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wildworld   Wildworld - Page 2 Icon_minitimeLør Apr 13, 2013 10:37 pm

Altså jeg spiller som sagt ikke på sider med linjebegrænsning Smile jeg synes det er unødvendigt, og bør være op til den enkelte spiller hvordan de vil skrive. Som vi vidst har sagt mange gange i denne debat nu, nogle finder det kreaktivitetsdræbende at skrive kort, andre langt.

Når man laver en begrænsning på en side, så lukker man en del af de online rollespillere ude xD selvfølgelig hvis det er planen, og man kun ønsker folk der skriver på siden ligesom en selv, så er det jo meget praktisk Razz

Jeg personligt kan sagtens skrive langt, foretrækker bare kort xD

Og med hensyn til Action, synes jeg tit at når man skriver langt, går der simpelthen for meget tekst der ikke er relevant for modparten.. så enten kommer der en virkelig lang smøre om ens følelser eller baggrundshistorie, eller også laver den ene person en masse handlinger inden den anden når at svare. Igen, sådan som jeg ser der xD cool at I andre elsker det!

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wildworld - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wildworld   Wildworld - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 4:54 am

Folk har vel bare forskellige meninger når det kommer til om man behøver korte eller lange indlæg.

Men ja.. Nu siden alligevel inaktiv.. Men vil gerne se om jeg kan vække den igen.. Så vil i ikke nok hjælpe os med at komme igang igen!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wildworld - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Wildworld   Wildworld - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wildworld
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: