Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 23, 24, 25
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:09 am

Ozzie smilede lidt "joooooovv du er så.. også når du er lidt uartig.." sagde han og smilede til bordet i stedet for Sean.. han blev en smule rød over næsen, men det lagde han nok ikke mærke til oven i den allerede meget tydelige rødmen. Han smilede lidt og lyttede og rystede på hovedet af ham, "Mhmm men min giraf skal ikke slås med nogen, den skal være sød og artig.." sagde han og smilede stort "og danse og synge! Den er så sød når den synger.." hviskede han stille og sukkede længselsfuldt.. kunne han ikke bare.. overgive sig.. og synge hele tiden.. Det ville være fantastisk.. så skulle han nok lære ham at danse kinddans på et tidspunkt.. han havde efterhånden lært at han godt kunne overtale Sean til at være lidt sød og romantisk.. så længe belønningen var farlig sex.. hmm.. men han var stadig glad.. glad for at Sean var så.. vild med Ozzie, at han faktisk lod Ozzie overtale sig.. for han var ret sikker at der ikke var særlig mange der kunne overtale Sean.. men han kunne! "Mhmm?" sagde han blidt, imens han fik spist sin mad op i takt med at vinene forsvandt og at han blev lidt ør i hovedet.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 9:03 am

Sean smilede lidt af den åbenlyse rødmen og rystede på hovedet "Nej, der er jeg farlig.. og spiser dig.." mumlede han drillende og lod gaflen glide gennem det der marmelade halløj på sin tallerken, måske var det i virkeligheden en slags suppe? Hmm. "Jeg kan heller ikke rigtig slå nogen med min hals.." mumlede han og himlede med øjnene "For fanden.. kan du ikke bare selv gøre det?" mumlede han drillende og rakte tunge af ham, mens han spiste lidt mere.. regelmæssigt så han ikke faldt så langt bagud, han kom dog nok til at levne lidt alligevel, det var ikke lige hans kop te.. han var nok lidt mere til kød og blod. Men de ville nok se lidt underligt på ham hvis han bad om en bøf der ikke var stegt. Han lagde godt mærke til at vinen svandt ret hurtigt, men det var okay.. Ozzie drak vel også sjældent vin? Han fyldte det op igen da han ikke havde mere og blev efterhånden færdig med sin mad.. og også vinen. "Hmmm.." brummede han og stillede tallerkenen lidt væk fra sig "Blev du mæt hundehvalp?" drillede han og fangede hans blik og smilede til ham. "Er der noget du har lyst til? Dessert? Kaffe? Mere vin?" mumlede han og smilede lidt skævt af at han havde drukket så meget af det. Han var nok også lidt tipsy..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 9:40 am

Ozzie smilede stort og rystede på hovedet, "Næææ" mumlede han, "Jeg kan sagtens løbe fra dig.." mumlede han og rakte tunge af Sean, tsk.. det kunne han da godt.. så hurtigt kunne han vel heller ikke løbe.. den der Sean.. nå. "Nej.. det ville måske også se lidt underligt ud.." mumlede han og grinede lidt, og så ned og smilede lidt, "Okay.. " hviskede han stille og smilede lidt, han skulle nok synge.. og danse.. og alt det.. det var bare lidt hyggeligere.. når Sean var.. med til det var bare lidt hyggeligere når Sean.. jaja.. det var også lige meget.. han elskede bare når han sang.. men han kunne da godt.. klare sig uden.. tsk. Han så lidt ned imens smilet forsvandt lidt igen.. hm. "Ja det fint.. eh nej tak jeg er mæt.." sagde han roligt og kiggede bare lidt ned i sin næsten færdig spiste salat, inden han rakte ud og to vin glasset og bunede det.. selv om det havde været næsten fuld. "Skal vi gå.." mumlede han bare så hurtigt, og kiggede Sean i øjnene og sendte ham et falsk smil.. det skulle der meget til at gøre med hans humør lige nu, men han vidste at hvis han ikke smilede og kiggede ham i øjnene, så ville Sean spørge hvad der var galt.. og det orkede han ikke.. ikke nu.. nu skulle det bare.. gå godt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 10:03 am

Sean betragtede ham stille og smilede lidt af ham "Ja.. klart.." mumlede han stille og sendte ham et frækt blik, han gad godt se ham prøve. Sean var en top tunet dræbermaskine, Ozzie havde ikke de store chancer for at slippe fra ham. Han kunne ikke løbe ligeså stærkt som en puma.. men han var bestemt heller ikke langsom. Han nikkede og bad om regningen da Ozzie bekræftede han havde det godt, og vendte blikket mod ham idet han bundede det sidste glas vin og hævede et øjenbryn.. tørstig trold. Han havde ellers troet Ozzie ikke var så vild med alkohol. Han nikkede og smilede lidt til ham, og lagde betalingen på regningen, og rejste sig fra bordet og rakte ud og tog hans hånd og trak ham med ud derfra.. ud i den friske natteluft, med stjerner på himlen, og en smule kølig luft.
Han trak vejret dybt.. holdt blidt om Ozzies hånd og så sig lidt omkring mens de gik hjemad mod.. Ozzie.. vidstnok. Han vidste ikke om han sov der.. det afhang af Ozzie. For han kunne sove de fleste steder, heck! Han havde sovet på en sten engang! "Er du tipsy?" spurgte han blidt og vendte blikket mod trolden ved sin side og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 10:34 am

Ozzie smilede lidt, "Mhmm jeg kan så.." brummede han bare, og fulgte med Sean ud.. i luften.. og så slog det ham ligesom.. han var bleven noget beruset.. ups.. det var vidst en dårlig ide at bunde den vin så hurtigt.. ups.. pis. "Eh.. ja.." mumlede han stille og kiggede lidt på deres hænder.. hmm. "Eh.. se.. en.. tiger.." mumlede han og pegede, så Sean.. ville dreje hovedet.. som han ikke gjorde.. fordi Ozzie var dårlig til sådan noget.. men stadig.. han skubbede ham så hårdt han kunne, så han faldt ned på asfalten.. mest fordi han nok ikke havde set det komme.. for så stærk var Ozzie altså hellere ikke.. men det havde da lykkes. "Hvem kommer først!" råbte han højt og så satte han i løb.. åh gud åh gud åh gud.. han ville han ville komme først! Han ville altså! Han løb så hurtigt at han fik det helt dårligt.. og på halv vejen blev han nød til at stoppe op.. og så kom det hele op igen.. føj.. han så sig lidt gået omkring og tørte sin mund af i ærmet.. ard.. mh.. åh gud det sejlede.. så begyndte han at gå igen.. med en vedvarende hoste.. han var helt svedig.. ad.. der havde vidst været længere ned han havde regnet med.. mhm.. han satte til sidst i løb igen.. men det gjorde så undt i maven.. av.. han bragede døren på til opgangen og stormede op af trappen, passerede Sean som stod og smilede flabet ved hans dør, inden han maste nøglen i og løb ind og ind på toilettet hvor han faldt sammen over toilettet.. og brækkede sig lidt mere.. imens han holdt hånden op advarende.. Sean skulle ikke komme ind.. han skulle gå væk.. og lade Ozzie have det dårligt.. over sig selv.. og alt.. ihh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 10:59 am

"Jaja.." brummede han og lod Ozzie snakke fuldesnak, den slags kom jo efter man drik nærmest.. to flasker vin.. wow.. det havde han ikke engang tænkt over!
Han blev overrasket over mødet med asfalten og så efter ham da han spurtede afsted og rystede kort på hovedet.. for pokker altså. Han kom på benene. Han nåede selvfølgelig frem før Ozzie.. han havde sine tricks.. og det inkluderede hustage og trappe opgange og smalle passager så han skar sig vej gennem byen meget hurtigere end hvis han havde fulgt den traditionelle asfalt. Han så ham komme ind og lod ham brage forbi og så efter ham.. han kunne svagt fornemme lugten af bræk og rynkede sine øjenbryn og smuttede efter.. han kunne også høre ham inden han kom ind og lukkede forsigtigt døren efter sig og så kort på ham og på den advarende hånd han holdt frem.. det var iorden. Han lukkede forsigtigt døren derudtil så han kunne være alene og tage hånd om det selv.. Ozzie var en stor dreng, havde han brug for hjælp til noget kunne han jo kalde. Sean gik ind i stuen og så sig omkring og lod sig til sidst dejse om på sofaen og trak vejret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 11:26 am

Ozzie sukkede stille da Sean lukkede døren.. han skylede ud og rejste sig langsomt op imens han smed sit tøj og gik ind under bruseren.. lod den bare stå på kold vand.. han havde det skidt.. lidt ligesom.. maveinfluenza.. måske kunne han ikke tåle osten? Hmm. Han sukkede og gik ud og tørrede sig, han havde noget undertøj på toilettet så han trak i et par underbukser, og fandt en over size t-shirt frem og trak den overhovedet, han kiggede kort på sig selv i spejlet og gav et gisp fra sig.. han lignede lort.. helt hvid i ansigtet og med røde øjne og rynker under dem.. argh. Han åbnede forsigtigt døren efter at have sprøjetet stedet til med deo og fortsatte ud i værelset, han kiggede lidt på Sean, "Undskyld.. jeg tror jeg er syg.." mumlede han stille og kiggede ned i gulvet.. åh altså. "Du må godt gå hvis du vil.. " sagde han stille, Sean behøvede ikke blive hvis han ikke havde lyst.. Ozzie havde det ikke så godt.. og der var ingen der havde lyst til at være sammen med en der var syg vel.. nej.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 11:40 am

Sean så op da Ozzie kom tilbage fra toilettet.. han så ret bleg ud. Det var synd, Sean måtte huske at holde ham lidt fra rødvinen hvis de skulle ud igen en anden dag. Han satte sig op og nikkede langsomt til ham da han sagde han var syg og smilede medfølende til ham "Det kan jeg godt høre.." brummede han stille og rejste sig. Han gik hen til ham og tog blidt fat om hans skuldre "Du.." brummede han "Tror du ikke det vil være bedre hvis du ligger dig lidt ned?" mumlede han og fulgte ham blidt ind til sengen og puffede ham ned og sidde og satte sig på hug foran ham og så på hans blege ansigt. Han strøg blidt noget hår væk fra hans øjne og kærtegnede samtidig hans kind "Jeg bliver hængende hvis du vil have det, og er din sygepasser.. men hvis du gerne vil være alene så smutter jeg.." sagde han blidt til ham, og smilede forsigtigt. Det var synd.. ja. "Vil du have lidt vand?.." spurgte han så.. han kunne i det tilfælde også lige hente en spand.. Det ville nok ikke gøre noget. På den farve som Ozzie havde i ansigtet virkede det som om han kunne bruge en.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:20 pm

Ozzie så ned i gulvet.. han havde det af helveds til.. og det var synd for Jayden, han havde total ødelagt det hele.. "Undskyld.. undskyld jeg skubbede dig.. og undskyld at jeg ødelage.. det hele.." hviskede han stille og mærkede tårende igen.. forfanden altså, han tørrede sine øjne lidt.. diskret.. og lod Sean følge ham ind til sengen, han sukkede stille, "Du.. må ikke være så sød.. Sean.. der er noget jeg bliver nød til at fortælle dig.. " hviskede han stille og mærkede endnu et surt opstød.. mhm.. gå så væk. Han satte sig op igen og rystede på hovedet, og så begyndte han at tude igen, gemte sig ansigt i sinde hænder.. åh gud han var et forfærndeligt menneske.. elver.. og Sean ville forlade ham.. og hade ham forevigt.. men han kunne simpelhen ikke holde det for sig selv mere.. han fik undt i maven af det.. dårlig samvittighed.. og.. han hadet sig selv.. åh gud. "Sean.. jeg er så ked af det.. for.. jeg.. jeg elsker dig så højt.. og der er ingen.. ingen.. jeg hellere ville være sammen med end dig.. men.. men jeg kunne bare ikke.. lade være.. jeg gør det aldrig igen.. det ved jeg.. men.. jeg kan ikke.. jeg.. Sean.. jeg har været dig utro.." sagde han.. og hviskede det sidste stille. "Undskyld.. undskyld undskyld undsyld.. jeg burde have sagt det noget før.. men jeg ville ikke såre dig.. og jeg ville ikke miste dig.. men jeg kunne ikke.. kunne ikke bære det.. og jeg.. undskyld.. jeg elsker dig så højt.. og jeg ville.. jeg.. jeg er så ked af det.." sagde han igen, med grådkvalt stemme.. han turde ikke engang kigge op.. han var bange for at blive slået.. og på samme tid vidste han at Sean aldrig ville slå ham.. men.. han ville blev vred.. og han ville nok også gå.. og.. måske aldrig komme tilbage.. og.. åh gud.. han hadet sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:38 pm

Sean rystede på hovedet "Det er ligemeget, det skal du ikke tænke på.." sagde han blidt og smilede til ham "Du har ikke ødelagt det hele" sagde han roligt og lyttede. Han så spørgende på ham "Hm?" mumlede han og lod ham fortsætte. Han så overrasket på ham da han begyndte at græde.. "Hvad er der galt?" spurgte han forvirret.. Var det sprutten der havde gjort ham helt kulret eller hvad? Han blev siddende på hug og lyttede da Ozzie endelig åbnede munden og lukkede ord ud mellem tårer og hulk. Det ramte ham lidt som hvis nogen havde sluppet en rambuk og havde ladet den ramme hans brystkasse.. Han følte sig fuldstændig slået ud.. Han så på ham længe.. lyttede.. til ordende.. og nikkede så uden et ord. Så rejste han sig og vendte om på hælene og gik. Det her.. nej.
Da han kom udenfor var det begyndt at støvregne.. da han var gået et par gader væltede det ned. Han stoppede uden for sin lejlighed og tørrede sig i ansigtet, selvom det ikke hjalp så meget med regnen og de tårer der ustandseligt løb fra dem. Han gik op og låste sig ind og lukkede den med et smæld bag sig. Indenfor standsede han op og så sig omkring, så bølgede det igennem ham.. vreden.. så han greb det første og det nærmeste og kylede det af pommern til, og det næste og det næste til hvad der lå omkring ham engang havde været skabe og ting, men nu var pindebrænde og stumper af genstande som nok ikke kunne samles igen.. Så sank han lidt i skuldrende, trak det våde tøj af og gik ind i sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:55 pm

Ozzie stirrede ud mellem sine hænder.. men der var så stille.. og.. han snøftede igen da Sean rejste sig, og hørte ham gå.. "Sean!" kaldte han efter ham, og rejste sig igen og løb efter ham, "Du må ikke gå.. Sean!" skreg han hjælpløst.. men Sean var væk.. han lukkede døren i bag sig og begyndte at hulke igen.. han gik hen og kravlede op i vinduet, åbnede det og svang benene ud af det.. ligelgad.. han tændte en smøg og sad lidt.. han var verdens største idiot.. han elskede ham så højt.. så uendelig højt.. og nu havde han bare.. trådt på hans tillid.. tråd på ham.. og.. han var så.. han følte sig så.. men.. hvad skulle han gøre.. hvad kunne han gøre? Han regnede ikke med at Sean.. nej.. faktisk var han ret sikker på at det her.. var.. enden.. han havde stolet på ham og han havde bare.. han vidste det godt.. han vidste det godt.. han ville ønske han kunne gøre noget.. men han kunne ikke gøre noget.. han kiggede ud i regnene der begyndte uskyldigt men så stromede det ned.. og hans smøg døde hen.. han blev dog sidende i vinduet til han langsomt faldte i søvn.. hvis han ikke havde været syg endnu.. så blev han det nok. 

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 25 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 25 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 14 ... 23, 24, 25
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: