Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 11:32 am

Sean trak i et par bukser efter bad.. og sex, og bad.. og resten var vidst temmelig velkendt. Hah. Han fandt en t-shirt frem og vendte sig mod Ozzie mens han trak den over hovedet "Skulle vi på stranden?" grinede han bag stoffet og mærkede hvordan han puttede sig ind til ham og lagde blidt armene om ham efter at være kommet fri af sin t-shirt og trak den diskret lidt på plads. "Vi kunne også lave noget andet.." mumlede han og lagde en hånd i hans hår og snoede det blidt om fingrene og rodede lidt drillende i det "Og nej, sex kan godt vente.." grinede han stille og sendte ham et frækt blink, inden han trak ham ind til sig igen og lænede sig op af væggen bag sig uden at mase Ozzie der jo holdt om ham.. "Vi kunne.. tage ud og spise? Det tror jeg faktisk aldrig vi har gjort på trods af vi har været sammen så længe" mumlede han og kyssede ham på næsen.. nej, de var faktisk mere hygge-hjemme-typerne.. Hvorfor havde han ikke tænkt på det noget før? Hvad i alverden havde forhindret dem i at gå ud og lave noget? Altså okay, jo.. de havde lige været på 'camping'.. men stadig. Sådan nogen små.. dates, indimellem.. holdt gnisten i live ikke? Ikke at den var død.. det var vidst temmelig åbenlyst at den levede ret godt. Han kyssede ham blidt på kinden og snusede langsomt ind "Mmhm.. dufter godt.." brummede han.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 11:55 am

Ozzie sukkede stille og nikkede bare, "Ja jo.." brummede han, men det måtte blive en anden dag, det var vidst for sent nu.. så ja.. øv han ville ellers gerne på stranden.. og han var jo så bleg, han kunne godt trænge til at få lidt sol på kroppen! "Mhmm?" sagde han roligt og lyttede til havde hvad Sean havde af planer som de kunne lave den aften.. "Jaja.. hvis vi skal mere nu, så tror jeg heller ikke jeg kan gå imorgen.." mumlede han, han var øm bag i.. ihh.. altså! Selv om de da godt på et tidspunkt kunne blive hjemme en hel dag og ikke lave andet end at lege i sengen, det lød da hyggeligt. "Eh.. nej det har vi vidst ikke?" mumlede han stille, og kom i tanke om det der lejlighedshalløj, "Det kan vi godt.. men så skal jeg lige hjem først.. og skifte tøj og sådan noget.. og så har vi også lidt tid til lige at.. kigge på den der lejlighed.. inden?" hviskede han stille "Hvis du ikke har fortrudt dit tilbud" mumlede han og smilede lidt og grinede så, "Neeej" mumlede han og rakte sig frem og kyssede Sean på næsen.. søde abe. "Vil du med eller skal vi mødes sener eller hvad?" mumlede han og slap ham og gik ud og tog sko på.. jakke havde han ikke haft med.. det var for varmt til jakke.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 12:08 pm

Sean så blidt på ham og smilede ømt "Vi skal nok gøre det! Jeg skal nok huske det... måske imorgen? Hm?" mumlede han blidt.. han havde faktisk også en jobsamtale om nogen dage han ikke havde fortalt Ozzie noget om.. nu hvor det var gået så godt, med alting.. og han ikke rigtig havde nogen anfald mere, hvis bare han tog sine piller.. Så gik det hele jo fint ikke? Så kunne han vel godt prøve.. Hvis han holdt lav profil. Og han længtedes efter at lave noget.. komme ud og være lidt nyttig. Hans ømme smil blev en smule mere drillende og hans øjne flirtende "Aww.." hviskede han kælent og trak ham kort ind til sig og nappede ham i øret og lod to fingre glide drillende ned bag hans buksekant "Er du sikker?" hviskede han drillende og slap ham så med en lille latter. Han så på ham og nikkede så "Fin ide.." sagde han roligt og rystede på hovedet med et let smil "Nej.. ikke endnu" mumlede han drillende og betragtede ham da han kyssede ham på næsen "Tosse..." mumlede han kærligt og rystede på hovedet "Bliver her, så mødes vi senere?" tilbød han, han skulle også lige have gjort nogen ting færdigt, så kunne han gå igang med at søge lidt på nogen lejligheder som han kunne printe ud og vise til Ozzie senere på dagen. Han fulgte med ham ud i gangen og betragtede ham stille, da han havde fået overtøj på og greb let fat i hans trøje og trak ham ind til sig og bøjede sig ned over ham og trykkede sine læber mod hans "Jeg elsker dig.. stik så af.." mumlede han med et drillende glimt i øjet og slap ham og åbnede døren så han kunne gå ud.. Han betragtede ham da han gik ud af døren og smilede skævt "Rawr.." mumlede han så, inden han langsomt lukkede døren bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 9:57 pm

Ozzie nikkede bare, ja det var fint, han ville bare gerne være sammen med Sean så kunne det jo også være ligegyldigt hvad de lavede.. næsten da.. sex var et krav, ellers kunne det godt være han blev nød til at voldtage ham lidt.. hæh. "Imorgen er fint.. eller en anden gang" sagde han bare roligt og smilede lidt til Sean, han havde også en aftale med nogen fra sin klasse den følgende dag.. så måske var imorgen en dårlig dag. Ozzie lagde sine hænder mod Seans bryst og skubbede lidt til.. ih den flab altså! "Du er så skide flabet, kan du så lade min krop værrrreeee nåå" sagde han og skubbede sig fri for alt det dejlige.. han fik jo mest lyst til bare at sige fuck det hele og trække Sean med tilbage til soveværelset, men en pause var måske ikke nogen dårlig ide.. for det gjorde lidt undt.. og desuden var han også bleven godt sulten nu. Han nikkede bare, "Okay skriv til mig hvornår.. så mødes vi hos mig" sagde han stille og lagde blidt sine arme om Sean og kyssede ham tilbage, "elsker også dig.." hviskede han stille og så skyndte han sig ud af døren og hørte den gå i bag sig.. okay nu havde han da vidst en smule travlt hva! Og hans mave larmede.. ihh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeTirs Jul 23, 2013 4:37 am

Sean grinede lidt af flab kommentaren og smilede bare. Nej nu skulle han også igang! Han gik ind og ryddede lidt op, mens han skruede lidt højere op for den musik han havde sat på tidligere... Han støvsugede og tændte for computeren hvor han fandt nogen lejligheder i området..Hm. Han printede et par eksempler ud, gjorde sig færdig.. slukkede støvsugeren, pakkede diverse ting og smuttede så i et par sko.. det var for vamt til jakke. Han tog turen til fods, der var jo ikke så frygtelig langt hjem til Ozzie.. men det var stadig en meget god tur. På vejen tog han lige et kig i de forskellige papirer han havde printet og lyttede til sine omgivelser. Han stoppede op nedenfor lejlighederne og så op på Ozzies og smilede stille.. han havde boet der siden de lærte hinanden at kende.. mon han overhovedet kunne give slip når tiden kom til det? Hmm. Han brummede lavmældt og gik hen og indenfor før han begyndte at gå op af trapperne. Han bankede let på og lænede hovedet mod døren "Ozzieeeee..." kaldte han højlydt og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeTors Jul 25, 2013 1:31 am

Ozzie begyndte at løbe da han kom ud på fortovet, det kunne han meget godt finde ud af.. og det var ligegyldigt tøjet skulle vaskes når han kom hjem, og han skulle vaskes! Igen..! Men håret kom altså bare til at side pænere når man føntørede det når det var vådt! Han løb op af alle trapperne, og stoppede op foran døren for lige at få vejret, inden han låst op og gik ind, smækkede døren i bag sig og gik ud i køkkenet. Han fandt et glas frem og drak måske to glas vand, inden han tændte en smød, og fik ud på badeværelset og smed det ulækre tøj til vask, så gik han tilbage i stueen, og rullede for vinduet, inden han begyndte at vande alle sine blomster, da han var færdig var han også færdig med at ryge.. smart.. og så gik han i bad. Han tørrede sig og tog tøj på.. en sort t-shirt og et par hullede intense blå jeans. Han stilte sig foran spejlet og proppede lidt i ansigtet, og ordnede så håret.. perfekt! Han kunne stadig ikke måle sig med Sean.. men.. det var i hvert fald lidt bedre nu. Han hørte banken på døren, og et flabet grin.. tsk! Han skyndte sig ud fra badeværelset, og fandt sin perfume og smykker, "Der er åben kom ind" råbte han, imens han fik placeret en smøg mere i mundvigen, fandt sin pung og stoppede den i baglommen, og telefonene i forlommen, smøgerne i den anden forlomme, og tændte den han havde i mundvigen, imens han roede med armbånd og halskæder. Puha et gedemarket! Han fik til sidst det hele i orden og vendte sig mod Sean og sukkede stille for sig selv.. "Jeg er klar nu" mumlede han og pustede en grå røg sky ud. hm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeTors Jul 25, 2013 5:11 am

Sean gik indenfor.. der duftede af badeværelse.. den der duft når folk havde været i bad og brugt en shampoo der duftede af noget specifikt.. Iih, Ozzie var sådan en tøs altså. Han smilede lidt skævt af tanken og gik stille indenfor i stuen. Han havde lige set snippen af Ozzie forsvinde derinad "Hvad laver du?" spurgte han og kiggede ind mens Ozzie rodede med alle sine juveler. Sean himlede med øjnene og smilede drillende til ham "Kan du ikke finde dine øreringe?" drillede han og gik over til ham og til ham da han sagde at han var klar og rystede på hovedet inden han tog smøgen ud af munden på ham og lænede sig frem og kyssede ham på munden, inden han tog et sug. "Du må ikke ryge.." mumlede han og pustede langsomt ud inden han rakte ham den igen... mmhm.. lidt dårlig samvittighed havde han altså over at have præsenteret den lille muller for smøger.. nu måtte han ikke få kræft eller noget andet latterligt.. nej. "Du er flot.." mumlede han og kyssede ham på næsen inden han fandt papirerne frem "Se hvad jeg fandt" sagde han så, og rakte ham dem så han kunne kigge på de forskellige lejligheder.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Jul 26, 2013 6:32 am

Ozzie vendte sig mod ham og rakte tunge af ham, "Tsk.. jov jeg kan så.." brummede han bare og kiggede ned over skrinet og smækkede låget hårdt i, han havde faktisk huller i ørene.. eller i det ene øre, han havde stretchet det engang, men var ikke kommet så langt med det, så det var nok kun 3-4 millimeter, og øreringen havde siddet i i over to år, uden han havde skiftet den.. det bekymrede ham ikke så meget, han syntes det var flot, det måtte godt blive større.. men det gjorde undt og.. ja det var også lidt dyrt.. med alle de størrelser, og så skulle man ikke bruge dem igen når de var.. jaja. Han kiggede lidt på ham da han tog smøgen fra ham og smilede så, "Undskyld" hviskede han stille og kyssede ham blidt tilbage på munden og slap ham, han så lidt på ham og så ned, "Det er bare så.. afslappende.." brummede han og hev papiret ud af hånden på Sean og tog smøgen og slukkede den i aksebærget.. hm. HAn satte sig ned på sengen og kiggede på billederne, "neeeej" brummede han og så videre, de var flotte.. nogen af dem.. men også lidt store.. hm. "Hvor mange værelser tror du vi får brug for?" spurgte han stille og kiggede ned igen og rødmede lidt da Sean sagde han så flot ud. "Tsk.. kan du selv være.. " brummede han og så op.. Sean var ren skønhed.. den flotteste mand i verden.. yearh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeLør Jul 27, 2013 11:05 am

Sean smilede drillende til ham "Nå det var godt.." sagde han og blinkede kort til ham. Han brummede et eller andet til svar til hans undskyldning, og lænede sig lidt ned til ham "Mmhm.. men også vanedannende.. det er ikke godt" sagde han og kyssede ham let på kinden inden han rettede sig op igen og gik hen til sofaen hvor han satte sig roligt og lagde det ene ben over det andet og lyttede til Ozzies reaktion på lejlighederne. Han trak på skuldrende... han var faktisk blevet rygetrængende ovenpå Ozzies lille... smøg der, men han var nok nød til at undvære, og statuere et godt eksempel for den lille elver. "Jeg ved det ikke rigtig, jeg tænkte på 3... men det er måske også for mange, men du har jo dine planter og små hemmeligheder som jeg ikke må kende til.." sagde han og blinkede kort til ham inden han grinede og rejste sig fra sofaen "Men altså.. det må du om.. jeg har jo boet i en etværelses i nogen år nu.." sagde han og gik ind til ham der på sengen og sank ned ved siden af ham. "Fjolle.." mumlede han og satte sig helt tæt ind til ham så han kunne følge med i hvad han så på, selvom han jo selv havde gennemgået lejlighederne.. Det var dog interessant nok at se Ozzies reaktion på dem. "Jeg kan meget godt lide den der.." sagde han så og trak et af papirerne ud af bunken og lagde det over de andre. "Det er ikke så langt væk fra midtbyen så du får ikke besvær med at komme i skole, og jeg får ikke svært ved at komme på arbejde.." fortsatte han blidt og lod blikket glide nedover teksten på papiret. "Men det er selvfølgelig steder vi skal ud og se på.. hvis der er nogen af dem du bedre kan lide end de andre, men du kan jo tænke over det... vi har jo ikke travlt" sagde han.. med en evighed til at leve i, så var der vel ingen der havde travlt?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeOns Jul 31, 2013 12:44 pm

Ozzie kiggede kort op på Sean og smilede forsigtigt, han vidste ikke helt hvad han skulle sige, det hele blev måske lidt.. overvældende.. for ham.. måske havde Sean ret.. med at tage den med ro.. han ville bare ikke skuffe ham jo.. men han var bange for at han blev nød til at vente lidt med det hele.. men derfor kunne han vil godt kigge lidt. "Jaja.. jeg stopper når du gør" mumlede han og smilede kort.. Sean stoppede ikke.. det vidste han jo.. så.. hæh. Han gjorde dog lidt plads til ham da han satte sig og sukkede stille og lænede sig lidt ind til ham, imens han lyttede til hans beroligende dybe stemme.. jov det skulle nok gå alt sammen, så længe han havde Sean. Han kiggede lidt på billederne af den lejlighed Sean bedst kunne lide, og nikkede forsigtigt.. han havde endelig ikke lyst til at spørge om.. hvad de kostede, han var ikke den bedste til økonomi, men han betalte altid sine regninger til tiden.. men ellers så vidste han da også at han ikke var verdens rigeste.. han havde bare.. sådan.. nok.. så han vidste ikke hvor meget mere han ligesom kunne.. nå ja.. men ja.. ja. "Jeg har aldrig valgt en lejlighed på dens udsende før.." mumlede han stille og kiggede lidt på den, og nikkede, "den er fin.. men ja, jeg synes vi skal tage ud og se nogen af dem.." sagde han og prøvede at lyde roligt. "Men nu er jeg altså ved at være ret sulten, så kan vi ikke gå nu? Så kan vi kigge på dem sener?" bad han stille og hentydede til lejligheds billederne.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeMan Aug 05, 2013 11:41 am

Sean sukkede stille, stoppe? Ham? Han skodede demonstrativt den smøg han havde haft i hånden og så udfordrende på ham "Jamen så siger vi det" sagde han roligt, og smilede til ham. Han var dog ikke helt så sikker på hvor god en ide, det mon var. Men han måtte se på det senere, det vigtigste var Ozzie holdt lidt igen med alle de smøger der. Han nikkede langsomt og betragtede billederne og teksten "Mmhm.. Nej, vi skal selvfølgelig se dem.. manskal også føle sig hjemme, ellers duer det ikke" mumlede han og lænede sig ned og kyssede ham i tindingen. Han så kort mod døren, og Orion der lå og snorkede på gulvet som sædvanligt, og nikkede "Jo, lad os gå" sagde han blidt og tog papirerne fra ham og lagde dem på bordet i en sirlig bunke så de ikke rodede eller så grimme ud der... mit i alle planterne. Sean skar kort en grimasse.. tja, hvis han skulle bo sammen med sådan en planteskole var han nok nød til at holde lidt igen med smøgerne alligevel, ellers ville han jo forgifte dem.. og sikkert også Orion.. kunne hunde tåle røg?
"Kom smukke" sagde han så og blinkede til ham inden han rakte ham en hånd så han kunne komme op og stå, og trak ham med ud i gangen hvor han kort trykkede ham op af væggen, og så ham i øjnene. "Du er sikker på det her.. ikke?" hviskede han stille og kærtegnede hans kind "Ellers skal du sige det.. hvis du føler dig utryg ved det.." brummede han og så kort på hans bløde læber, modstod et øjeblik at kysse dem... han skulle lige.. være lidt alvorlig... Ozzie skulle forstå ham. Han trykkede et kys mod hans kind, og lod ham slippe.. for de kunne jo heller ikke stå der hele aftenen! De skulle jo ud.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeTirs Aug 06, 2013 12:39 am

Ozzie så op og smilede bare "Ja.." mumlede han, men hvornår? Der kunne jo gå flere måneder med det her.. og han vidste ikke hvor.. mange kræfter han havde til overs for det her.. altså med skolen og det der job.. og alt muligt dumt.. som han ikke havde fortalt Sean om.. han havde tænkt sig at starte i skole igen.. bare for ligesom.. at blive uddannet lidt, ligesom alle andre unger.. han havde jo været blind en del år, og havde gået på en special skole for sanse handikappet.. jaja.. lort.. og derfor havde han jo aldrig rigtig fået nogen eksamen, eller jov.. men det var ikke noget han kunne bruge til noget, ud over at få medlidenheden hvor han prøvede at komme ind.. det var ikke måde.. han ville tage en rigtig eksamen, en rigtig niende klasses eksamen, og så ville han starte på gym efter ferien.. bare hf.. men det var jo stadig noget. Han så lidt på Sean, han burde nok sige det.. men han var bange for hvad Sean ville syntes om det, måske syntes han det var fjollet og at Ozzie bare skulle få et job.. altså det havde han godt nok også.. men stadig ik? Hm. Han kiggede lidt på ham og smilede bare, "Vi finder ud af det.. " mumlede han og rejste sig efter Sean og tog sko og jakke på, da han blev stanset af Sean og kiggede lidt på ham, "Hva?" mumlede han og rødmede lidt.. det blik der.. ihh.. "Jaja.. ihh" brummede han og lod sig glide ned på gulvet og kravlede ud mellem Seans ben.. tsk! "Jeg er fint sikker.. kom nu ellers sulter jeg måske ihjel.." brummede han og så op og åbnede døren og kravlede ud, inden han kom på benene igen og så sig om efter Sean.. tsk!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeOns Aug 07, 2013 10:12 am

Sean himlede med øjnene, Ozzie virkede ikke just som interesseret i ideen om at flytte, han virkede langt væk i sine tanker faktisk. Men altså.. nu skulle de lige.. skyde det lidt i baggrunden og nyde hinandens selvskab og tage ud og spise og have en rigtig date! Hvor mange gange havde de måske lige gjort det?
Han nikkede kort til ham og smilede kort. Ja.. det gjorde de vel... Han fik øje på den lette røde farve i Ozzies ansigt og trak lidt skævt på smilebåndet og så efter ham da han smuttede gennem hans ben, og fulgte med ham ud "Det skal vi ikke have noget af.." sagde han og gik med ud og lukkede døren efter sig. "Kom lille hund" sagde han og greb hans hånd og trak ham med sig ned af trapperne og ud på gaden. Han kendte ikke vildt mange restauranter i området, men der var da en han havde været på for et par år siden som han mente Ozzie ville kunne lide. Han tog ham med hen til en lille kælder restaurant der lå lidt hengemt på en lille gade og guidede ham hen til et bord, og trak let stolen ud så han kunne sætte sig. Lidt gentleman kunne man jo godt være ikke? Han blinkede til ham inden han satte sig ned på stolen overfor og trak vejret dybt.. så var de her.. "Nå.. Ozzie.." begyndte han stille og smilede til ham. Der var forholdsvis stille i restauranten, der var ikke så mange mennesker og dæmpet belysning. "Hvad er så dine fremtidsplaner?" mumlede han drillende, som hvis de havde været på en rigtig date... hæhæ.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeOns Aug 07, 2013 10:26 am

Ozzie smilede lidt og kiggede på Sean hmm.. han ville jo gerne flytte sammen med Sean, men.. han kom nok også til at savne lejligheden lidt, selv om den var ret lille og sådan.. men det skulle jo nok gå.. det vigtigste var at han havde Sean i sit liv.. og han glædet sig lidt.. til at vågne op til ham.. hver dag.. og putte sig i hans arme hver aften.. det lød jo skønt! "Jeg er ikke nogen hund.." mumlede han bare men tog alligevel Seans hånd og fulgte med ham, "Hvor skal vi hen?" mumlede han stille.. han var dog glad for at de gik, han brød sig ikke så meget om biler.. nej. Han fulgte efter ham og smilede bare imens han så sig om.. fint.. hyggeligt.. det var ret meget Sean.. søde Sean.. han var sød! Han rødmede lidt da han trak stolen ud og satte sig forsigtigt og kiggede kort på ham og så lidt ned. Han kiggede så op og kunne ikke lade være med at grine lidt.. det var underligt.. men det var vel sådan det var, faktisk havde han aldrig rigtig været på date før.. sådan rigtigt. Han blev dog lidt nervøs da Sean spurgte ham om lige præcis det.. for han havde jo ikke fortalt ham om skolen endnu. "Eh.." sagde han stille og kiggede op og smilede forsigtigt, "Faktisk.. så.. starter jeg på eh.. HF efter sommerferien.." mumlede han stille og så ned, han var bange for hvad Sean ville syntes, det var derfor han ikke havde fortalt ham noget om det endnu.. han var nervøs.. hvad nu hvis han grinede af ham?
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 1:14 am

Sean smilede lidt til ham "En lille hundehvalp..?" tilbød han. Ozzie kunne godt være en lille hundehvalp med de store grønne øjne og bløde hår.. mmhm.. han kunne sagtens være en lille pelsklump. Han så op da der kom en tjener med to menukort og lagde et foran Ozzie og et foran Sean. Han så op da Ozzie fortalte ham at han havde tænkt sig at studere.. Seans øjenbryn røg op i hans pande overrasket over... Hans beslutning "Wow.." sagde han langsomt og nikkede så lidt "Det var da en god ide... er der en speciel grund eller vil du bare gerne.. studere?" spurgte han, det kunne jo være Ozzie gerne ville have et helt specifikt job. Han burde måske også fortælle ham at han havde fået jobbet.. han havde haft en telefonisk jobsamtale tidligere. Da Ozzie var gået.
Han smilede dog lidt til ham "Men jeg er da glad for du er kommet ind, det bliver spændende!" sagde han oprigtigt. Han var glad for at Ozzie gjorde noget.. der gjorde ham glad! Han regnede i hvertfald med at han blev glad for det! Han åbnede menukortet og kiggede kort på det "Er der noget du synes ser spændende ud?" spurgte han stille... han kunne godt drikke noget alkoholisk, det var et stykke tid siden han havde drukket faktisk.. hm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 3:41 am

Ozzie smilede tilbage til ham og rystede hovedet "Jov okay så.. men så skal du også være min kæle.. eh.. snegel.." brummede han og sendte ham et frækt smil.. snegle var dumme.. og ulækre.. aj det var måske lidt dumt.." okay en giraf så.." mumlede han, giraffer var flotte.. og Sean var flotte, det passede meget bedre ja! Han så lidt op da han sagde wow.. hvad fanden var det for et svar? Ihh.. "Ja okay det kan godt være det er lidt fjollet.. men jeg kunne bare godt tænke mig at gå i rigtig skole.. og du ved.. få nogen venner og sådan noget.." mumlede han stille og så lidt op og rødmede, han tog i mod menu kortet og åbnede det forsigtigt op og kiggede lidt på siderne. "Vil bare gerne.. prøve det.." sagde han stille, "Desuden skulle det være ret godt at have sådan noget.. hvis man finde på noget man gerne vil bag efter jo.." sagde han stille, han var ikke så klog på uddannelser.. det havde jo aldrig rigtig været en mulighed for ham. "Nå ja.. næsten da.. de skal bruge mine.. eh eksamens karektere først.. og det arbejder jeg stadig på.." mumlede han og smilede lidt.. han skulle til eksamen i næste uge.. og han havde læst som en gal, alt den tid han ikke havde været sammen med Sean.. men han var jo dejlig.. så det var svært at sige nej til ham. "Eh.. det ved jeg ikke, hvad vil du have?" spurgte han stille og så op.. han kunne ikke helt finde rundt i det, måske skulle han bede Sean om at vælge en af de vegetariske retter for ham.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 4:22 am

Sean grinede lidt af ham "Kælesnegl? ad.." brummede han og kiggede lidt i menukortet igen.. "Frække unge.." brummede han "Har jeg så lang hals?" grinede han og strakte nakken lidt så Ozzie kunne se om han var en giraf.. Han rystede på hovedet "Nej nej, overhovedet ikke det er da en fornuftig ide" sagde han roligt og smilede så til ham. Det var faktisk mere end fornuftigt, det var nok også en god og sjov ide. Ozzie havde måske været lidt begrænset af sit handicap, med hensyn til venner og den slags.. selvfølgelig kunne Sean ikke sige at det netop var derfor, for Ozzie havde da ham.. og sikkert også andre venner, men det ville sikkert gavne ham
at få nogen flere. "Jeg har også selv fået noget at lave fra om fjorten dage.." mumlede han og bestemte sig for hvad han skulle have. "Det har du helt ret i!" sagde han så og lagde sit menukort fra sig. "De havde et eller andet med marmelade.. " sagde han så og grinede lidt. Han spiste jo ikke det store udvalg af menneskemad.. men de havde åbenbart lavet en sauce.. eller garniture.. af marmelade, det var han da nød til at prøve!
Han lænede sig frem og kiggede ned i Ozzies menukort "Hmm.. hvad meeeed.." mumlede han og læste på hovedet "cææ...sar.. salat.." mumlede han "eller... faaa...fala..falafel?" sagde han og lagde hovedet på skrå for at læse "Der er også pasta!" mumlede han smilende og fangede Ozzies grønne øjne under det mørke pandehår.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 5:33 am

Ozzie smilede lidt til Sean og rystede på hovedet "Nej men du er ret flot.. " mumlede han stille og kiggede ned imens han rødmede lidt, nej han måtte altså ikke drille sådan. Han kiggede lidt op og så lidt på ham, "Hvad for noget?" mumlede han, han blev helt.. "Jamen hvorfor gør du ikke bare.." begyndte han og kom så i tanke om at al den tid han havde kendt Sean.. der havde han ikke arbejdet.. hmm.. "Nå ja okay, men hvad skal du så lave?" spurgte han nysgerrigt. Han grinede lidt over det Sean havde tænkt sig at bestille, "Ja selvfølgelig" mumlede han stille og smilede kærligt til ham, så sød.. så dejlig.. hm. "Det er kylling i cæsar salat" sagde han stille og kiggede selv lidt, der var kød alle vegne.. må ja en så måtte han vel bare sige han vil have det uden kød i nå. Men salat var godt, "Jeg tror jeg skal have den med ost i!" sagde han og pegede på en hvis overskrift han ikke kunne udtale, "Bare uden det der.. gåse.. indmad.. det har jeg ikke så meget lyst til.." mumlede han stille og bladrede om på drikkevarer siden, "Og vin! Kan vi ikke få vin Sean.. kom nuuuu" hviskede han stille, for ikke at forstyrre nogen af de andre gæster.. og så lød han lidt som et barn når han plagede, men han kunne jo ikke gøre for det.. han smilede lidt til ham.. hih!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 7:30 am

Sean smilede kærligt til trolden overfor ham "Du er flot.. og en nuttet hundehvalp" mumlede han og rakte ud og trykkede ham på næsen inden han satte sig ordentligt til rette og trak vejret dybt. Han trykkede lidt på sin gaffel og skævede så til Ozzie og smilede lidt "Brandmand.." mumlede han så. En drengedrøm.. selvfølgelig, men han havde altid gerne villet have arbejdet med den slags.. Politimand blev han ikke på grund af hans fortid og alt for suspekte levemåde. Men Brandmand! "Nåå ja.." mumlede han og rynkede sine øjenbryn lidt "Det vidste jeg ikke" mumlede han stille og trak på skuldrende. Han var vidst ikke verdens mest kulinariske menneske. Eller.. dæmon. Han så på tjeneren der stod over dem og lod Ozzie bestille det, og fik sneget sin egen bestilling ind mellem hans pauser. Han smilede lidt da han bad om vin og nikkede så "Jo.. vin.. rød eller hvid?" spurgte han og vendte blikket mod Ozzie, han vidste ikke hvad han bedst kunne lide jo. Da tjeneren havde taget bestillingerne smuttede han igen og Sean vendte blikket tilbage til Ozzie. "Glæder du dig til at starte?" spurgte han og fandt hans hånd på dugen og kærtegnede hans fingre. "Hvad vil du gerne arbejde med skat?" mumlede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 9:00 am

Ozzie surmulede lidt da Sean igen kaldte ham for en hund, "jeg synes altså ikke jeg ligner en hund særlig meget.. " mumlede han bare og tænkte lidt.. men han kunne ikke finde på noget flabet at sige igen lige nu.. han måtte hjem og slå giraf jokes op.. tsk. "Brandmand?!" sagde han højt og lavede store øjne.. brandmand? Eh.. Så smilede han lidt og sendte Sean et forelsket.. kærligt blik. "Se.. du er jo god! Nu skal du ud og være helt.. min helt.." hviskede han stille og ville ønske han havde haft modet til at kysse ham.. lige der.. men det turde han altså ikke.. nej. "Det er ret sejt.." hviskede han og blev afbrudt da tjeneren kom, "Eh rød.. rød vin.." mumlede han og smilede.. hvidvin var til forrettere, og så meget mad kunne han alligevel aldrig spise.. men desserter var gode nok! Ja. "Øh jeg er ret.. jeg har det.. altså nogen gange gør jeg.. men jeg er også lidt du ved.. bange.. jeg har aldrig gået i.. skole.. altså rigtig skole før.. jeg tror vi var 5 i min klasse.. ja.. og nu skal jeg gå i en klasse med 20 andre mennesker eller sådan noget, og der starter 14 nye klasser ud over min også.. det er mange menneskere.. måske går jeg kold i det.. " sagde han stille "Jeg er ikke så god til sådan noget.." mumlede han og blev lidt bange igen. han smilede dog lidt ved spørgsmålet "Det ved jeg ikke.. jeg kan godt lide at danse.. måske bliver jeg bare ved med det.." sagde han stille, men det var jo rart nok.. at have hf.. hvis man en dag ikke ville danse mere.. ja!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 10:23 am

Sean rystede lidt på hovedet af hans surmuleri og kærtegnede hans hånd "Nej du gør ej" sagde han og blinkede til ham. Han så kort rundt i restauranten da Ozzie nærmest råbte hans nye proffession ud i rummet. Han grinede stille "Ja.. brandmand.." mumlede han "så kan jeg redde katte i træer og den slags" sagde han drillende. Han trak stille på skuldrende.. tja.. god.. det var et meget stærkt ord i hans ordbog.. han klemte blidt Ozzies hånd "Jaja..." mumlede han kærligt, og så kort på tjeneren. Han ville hellere høre om Ozzies planer for fremtiden og hans liv, det var spændende, det virkede som om han havde fået blod på tanden efter at have fået sit syn tilbage.. det var dejligt.
Han grinede stille "Jeg er ikke bange for at du kommer til at gå kold, jeg tror de kommer til at holde ligeså meget af dig som mig.. eller... måske ikke ligeså meget, for jeg elsker dig mest" sagde han hurtigt. Mmhm.. Sean var måske lidt jaloux anlagt, men han undte gerne Ozzie at få venner og veninder. "Jeg tror det kommer til at gå fint.." sagde han opmuntrende og nikkede stille "det kan du jo også gøre imens..? Altså.. i fritiden?" mumlede han "Ellers kan du jo bare danse for mig.. i det private.." hviskede han så og sendte ham et frækt smil henover bordet. Der gik ikke mere end nogen minutter før tjeneren kom ud med deres mad og satte det blidt foran dem og hældte vin op i glassene. Han nikkede til ham som tak og så kort på maden.. spændende!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 11:23 am

Ozzie kiggede på ham og smilede lidt og rystede på hovedet "nej jeg gør nemlig ej" brummede han og så ned igen, brandmand.. han kunne godt lide det.. desuden så var det bare sådan lidt frækt.. men det ville han ikke sige højt.. det kunne fornærme Sean.. hvis det var det han brændte for.. men det var altså stadig lidt frækt.. hæh. "Jeg synes det sejt.. du er sej!" sagde han og smilede stort, han måtte også godt muntre Sean op, han var så sød altid! Og han kunne godt lide det, han var sej.. Sean.. Ozzies helt egen helt ja.. mhm. "Mhmm måske.. eller måske bliver jeg mobbet.." sagde han bare og smilede lidt, han havde ikke så meget lyst til at tale om det, det gjorde ham nervøs.. mhm. "Måske" sagde han roligt, han vidste ikke med dansen.. altså han kunne godt lide det.. men det var ikke noget han brændte for.. han ville.. han ville bare gerne tegne.. hvis der var et job man kun udanne sig til hvor man blev tegner.. hah.. det ville være ret nice. "Mhmm jeg går ikke til pool dans skat.." grinede han bare og rystede på hovedet af ham og gav hans hånd et blidt klem. "Men jeg kan godt lære dig at danse hip hop.." grinede han bare og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 11:49 am

Sean grinede lidt mens han rystede på hovedet og smilede til ham "Du er sød er du.." mumlede han, der var vidst ingen der havde reageret sådan på det før, men det gjorde ham da glad.. Ozzie var sød, på den der frie lettere naive måde.. han tænkte ikke over det kunne være farligt, og at Sean måske ikke kom hjem en dag.. Men han ville hellere lade ham beholde helte billedet end sidde og forklare ham farerne ved det. Desuden var han jo kun under oplæring indtil videre, han havde jo aldrig været brandmand før, så han vidste ikke specielt meget om faget. Andet end at meget af det inkluderede livredning og brandslukning. Han rystede på hovedet "Nej, for hvis det sker, så brænder vi bare skolen ned" sagde han og blinkede hemmelighedsfuldt til ham "Eller jeg spiser dem.." sagde han så og trak på skuldrende og fandt sit vinglas frem med sin frie hånd. Han rystede på hovedet og grinede lidt "Nejnej, jeg har ikke en eneste rytme i kroppen" mumlede han og løftede sit glas lidt og så kort på Ozzies "Har du lyst til at skåle med mig?" spurgte han stille og snusede kort til sit glas "Det virker som om den er meget god.. jeg ved det ikke helt" sagde han og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeFre Aug 09, 2013 12:30 pm

Ozzie rødmede og rystede på hovedet, "Nej du kan være sød.." mumlede han stille og så ned.. hvorfor gjorde han altid det.. det der drille noget.. der fik Ozzie til at rødme.. ihh.. men han var nu meget dejlig alligevel, og det her var ret hyggeligt faktisk. Han smagte lidt på sin salat og smilede, "det smager godt" sagde han roligt og kiggede over på Sean som ikke havde smagt på sit endnu, "Skal du ikke smage?" sagde han stille og kiggede lidt på sin salat igen. Han grinede lidt og rystede på hovedet af Sean, "Er det ikke lidt imod dit nye.. eh job.. måske?" sagde han drillende og kiggede op, "Mhmm jeg pudser min giraf på dem" mumlede han stille.. så.. så fik han lige sin lille hævn.. hæh. "Åhhh jov.. vi kan danse kind dans.. det er meget hyggeligt.." mumlede han stille.. jov han havde så.. ellers havde han ikke været så pisse god i sengen.. men det ville han helst ikke lige sige højt lige nu.. her.. hi. "Jov! Skål skat!" sagde han og hævede sit glas, og smilede stort, "Smag.." sagde han så bare.. det der med at lugte.. det var mærkeligt.. man kunne da ikke lugte om noget var godt.. det kunne lyve.. det kunne lugte godt og smage grimt.. eller omvendt.. han nippede slev til vinene og tog så en mundfuld mere.. "Den er god.." sagde han og satte glasset igen.. "det er det rart sted det her.. hvor kender du det fra?" sagde han stille og kiggede Sean i øjnene.. hvilket altid gjorde ham lidt blød i knæene.. han var så.. flot.. smukke øjne.. mhmm.. han havde bare hele pakken ihh! Det var ikke.. nå ja.. Ozzie var heldig.. han var glad for at Sean var lidt blind.. så fik han ham for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 12:56 am

Sean rystede på hovedet "Jeg er ikke sød.." mumlede han og smilede djævelsk til ham, og betragtede den der intense rødmen der bredte sig over hans ansigt.. ha..sødt. Han smilede og nikkede "Det var godt!" sagde han glad og så på sin mad "Jo.." sagde han så tøvende, mens han forsøgte at finde ud af, helt præcist hvad han havde bestilt. Han stak gaflen ned i det der måtte være den der sauce og stak den i munden. Det prikkede let på tungen.. mmhm, det var ikke dårligt "Mmhm.. måske.." brummede han og grinede lidt "Præcis.. vidste du godt at når giraffer slås, så slår de hinanden med deres halse?" brummede han.. det var npget han havde set i et natur program engang.. Det var både komisk og temmelig.. forfærdeligt et eller andet sted. Han himlede lidt med øjnene og grinede "Næh du.. ingen dansen her, og ingen syngen.. Du kan danse og synge ligeså tosset du vil, men hold mig udenfor" mumlede han drillende og tog en tår eftersom Ozzie dikterede at han skulle.. Hm. "Ja det er den faktisk.." mumlede han og så kort ned i den røde væske i sit glas. Egentlig så havde han overhovedet ikke forstand på vin, eller alkohol.. han kunne godt lide at drikke det, men smagen? Var vidst ikke så vigtig som den kunne have været. Han så sig lidt omkring da Ozzie spurgte til stedet og trak på skuldrende "Jeg var her en gang for nogen år siden med en ven.. og jeg kunne godt lide stedet" sagde han så og sendte ham et lille smil. Det var mange år siden han havde været der.. men han huskede tydeligt at det var hyggeligt.. at stedet havde en stemning.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 24 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 24 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 23, 24, 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: