Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 1:25 pm

Ozzie grinede lidt og smilede så bare "Det er jeg da heller ikke.. jeg er.. ulækker.. eller det var jeg lige før.. men så prøvede jeg at rede det hele lidt.." mumlede han og smilede, gode ånde og et rent ansigt.. det var da altid en start. Han kiggede lidt på ham og smilede lidt, "Mhmm det går da fint nok?" sagde han.. måske lidt udfordrende, fordi Sean lå jo bare der, lige så pænt.. og var sød og dejlig, han pillede ikke engang.. det var sødt, han vidste ikke han kunne finde ud af at holde igen.. Ozzie kunne i hvert fald ikke, hvis han havde lyst så havde han lyst.. og Sean sagde aldrig nej.. hæh. "Eh hva?" hviskede han stille og kiggede lidt på ham og så ned, "Ingen ting rigtig.. bare dig.. du er dejlig" hviskede han stille, og fik det kort lidt skidt.. men det var.. det var ikke noget han gad tænke på når han var sammen med Sean, han havde jo.. bestemt sig for ikke at fortælle ham det.. det var Ozzies lille hemmelighed, og det kom aldrig til at ske igen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 1:34 pm

Sean grinede og rystede på hovedet "hold dog op, du er det smukkeste menne..." han stoppede... "vent.. må jeg sammenligne dig med mennesker? Det bliver jeg nød til, jeg kender ikke andre elvere end dig" grinede han. Han smilede kærligt til ham.. den lille trold.. "Kom her.." mumlede han og trak ham ind til sig og vendte sig om på ryggen så han kunne ligge der på hans brystkasse. Han trak vejret så Ozzie kort hævede sig en smule og derefter sænkedes og så ham i øjnene "har du lyst til at lave et eller andet i dag?" spurgte han og kærtegnede ham blidt i panden.. håret... "Vi kunne.. lave noget hyggeligt.. kæreste-agtigt" sagde han og himlede kort med øjnene, og grinede lidt "måske kunne vi.. gå i biografen.. eller ud og spise.. eller bare gå en tur.. med Orion!" sagde han, selvom han tvivlede på at han kunne få den dovne hun til at gå særlig langt.. måske hvis han havde en pind og en snor... og en pølse... så ville det måske virke...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 2:25 pm

Ozzie sukkede lydløst og grinede så bare lidt af ham, "Mhmm må du gerne, jeg ligner en jo.." brummede han lidt.. bortset fra de lidt for intense grønne øjne og de spidse øre, så kunne han sagtens gå for et menneske, jep! han smilede lidt til ham, åh han var sød altså. Han kravlede hen til ham og lagde sig ind over ham og puttede sig der, der var så dejligt.. "det her er ret kæreste.. agtigt" mumlede han og grinede lidt.. de puttede.. morgen putte.. og ingen sex.. haha.. det her var.. men det var hyggeligt, og Ozzie kunne godt lide det. "Måske kunne vi også bare kigge på.. hmm.. lejligheder?" hviskede han stille og smilede sødt til Sean, han havde ikke fortrudt endnu det skulle Sean have at vide! "Mhmm vi kunne godt gøre en af de der.. ting.. vi kunne også tage på stranden, der er jo ret lummert.. så kunne Orion også komme med, selv om han nok bare ligge sig under et træ og sover.." grinede han, dovne hund.. han kunne godt være lidt normal, og løbe ud i vandet.. eller lege med en pind.. eller noget.. nå ja.. han kunne godt lide ham, som han var, lidt ligesom Ozzie bare lidt mere.. doven.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeSøn Jul 14, 2013 10:37 pm

Sean kiggede lidt på ham.. "mmhm.. med nogen ting.." sagde han og kørte blidt en hånd ind under hans hår og kærtegnede hans øre "med andre ting gør du ikke" hviskede han så og blinkede til ham. Men Sean kunne jo også godt gå for at være menneske, når han ikke havde horn og hale og vinger og den slags, eller var vred. Så kunne han godt ligne en morder... Han trak på skuldrende og lod den hånd han havde i hans hår glide ned på hans ryg og trak vejret dybt "det kan man vel godt sige..." sagde han og smilede lidt. Men det var vel okay... at lave nogen normale kæresteting.. en gang imellem.. ikke? Selvom man var unormale og alt det der. Han så op i loftet "stranden er en god ide også" nikkede han "så kan du måske komme ud og svømme lidt" sagde han og lænede sig frem og kyssede ham i panden. Han grinede lidt ved tanken om Orion "Den skal nu nok få fornyet energi.. den skal bare... kastes lidt i vandet" drillede han og lod sin hånd glide hele vejen ned af Ozzies ryg til hans trøje endte og lod en hånd smutte op under den. Mmhm.. "Mmhm.. du er varm.." mumlede han. Men de lå jo også der sammen under dynerne.. det kunne vel ikke undgås at der blev lidt lummert. Hæh.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 1:21 am

Ozzie sukkede stille og grinede lidt da Sean pillede ved hans øre, "Jaja.. de er underlige, jeg ved det godt" brummede han og fjernede Seans hånd.. han hadet de der spidse øre.. det var godt han havde så meget hår, så han kunne gemme dem væk.. de var mærkelige. Han nikkede bare og puttede sig lidt hos ham, pillede lidt farværende ved hans bløde hår omme i nakken... snoede sine fingre om det, trak dem fri og snoede dem igen. "Mhmm måske" mumlede han "Jeg har jo ligesom lidt.. en forbi for vand" hviskede han stille, faktisk havde det undret Ozzie at Sean aldrig havde spurgt ind til det.. hvorfor og sådan.. men han var vel ligeglad.. det var nok også bedst.. han hadet det historie, og han slap nok ikke bare med den korte version hvis først Sean begyndte at spørge.. godt så. Han sukkede stille ved Seans blide berørelser.. over det hele.. det fik hans ild til at brænde igen, slev om det helt sikkert kun var ment kærligt. "Mhmm" brummede han saglig og kyssede ham forsigtigt på halsen.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 1:59 am

"Jeg kan godt lide dem" drillede han "Så er du sådan en lille.. skovtrold... jep." mumlede han for sig selv, og nød den fraværende nussen i sit hår.. mmhm. Sean så kort på ham da han nævnte sin fobi for vand...Han åbnede munden.. men lukkede den så igen, gav ham et lille klem istedet "så kan du sidde på mine skuldre" tilbød han kærligt, og kærtegnede hans lænd.. han spurgte ikke, fordi Ozzie virkede som om det var et mørkere kapitel af hans liv, og Sean ville ikke gøre ham ked af det. Så hellere trøste ham lidt. Han lyttede til den lave brummen der kom fra Ozzie og smilede lidt af den "Du ved godt jeg lytter hvis du vil snakke.. ikke?" mumlede han så.. for han følte at han måske kunne... ja, hvad vidste han? Indgyde ham en hvis fortrolighed på den måde, hvis Ozzie var ked af det kunne han snakke med Sean.. om hvad som helst mere eller mindre! Sean fortalte heller ikke just vidt og bredt om sin barndom.. det var ikke rart, det var ikke... spændende. Jo, måske for en psykiater, men så var det heller ikke mere interessant og han havde ikke lyst til at skræmme Ozzie værre med den blodige skrækhistorie en gang til.. Nej, han ville helst betragtes som normal, med de fejl han så havde.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:35 am

Ozzie smilede lidt "Neeej.." hviskede han stille, han var ikke nogen skovtrold! Han var elver.. ihh ingen trold, Sean kunne selv være en trold kunne han.. en dæmon trold, bum. "Ja og du er en skyts dæmon.." brummede han stille "Min skyts dæmon" mumlede han stille og kyssede Sean på læberne.. bare lige.. et lille kys, han var så dejlig.. mhmm.. okay måske bare lige et kys mere så! Han kyssede ham lidt mere, men blev afbrudt, og grinede så lidt og så ned, "Neej.. det er egentlig ikke rigtig noget at snakke om som sådan.. det er bare.. der.. eh.. skete noget.. da jeg var yngre.. og så har jeg bare ikke brudt mig særlig meget om vand siden.." sagde han stille og smilede lidt, "Det undre mig faktisk du aldrig har spurgt mig hvorfor jeg ikke bor sammen med de andre elver.." hviskede han stille og grinede lidt og lænede sig frem og kyssede Sean igen.. nok med al den snak! Han pillede lidt drillende ved Seans underbukser, og lod kysset udvikle sig til et lidt mere frækt et.. med tunge.. mhmm.. meget bedre!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 3:00 am

Sean grinede "min skovtrold!" drillede han, og himlede med øjnene "ja det er mig" grinede han og lavede små baske-bevægelser med hænderne, og pudsede en usynlig glorie over sit hoved. "Englebasser er der nok af, små trolde som dig.." mumlede han og væltede ham om på ryggen og lagde sig ind over ham. Han hævede et øjenbryn "det var godt nok den værste historie jeg i mit liv har fået" sagde han tørt "Fortæl mig den ordentligt" mumlede han og lænede sig ned over ham, og lagde hovedet lidt på skrå "Jeg har altid troet du måske bare var sådan... flyttet hjemmefra-agtig?" sagde han stille "Gør i ikke det? Elvere altså?" spurgte han og mærkede Ozzies mund mod sin og grinede lidt.. her var de lige igang med en vigtig samtale nok! Og så kom han bare der, med sine... bløde læber.. han gengældte det, og smilede lidt da han udviklede kysset. Hmm. Han rakte ned og fik fat i hans hænder og trak dem blidt væk, opover hans hoved og holdt dem fast der inden han slap hans læber "næhnæh du, nu snakkede vi lige" sagde han smilende og bøjede sig kort ned og gav ham et lille kys mere... mmhm, det kunne han godt tillade sig.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 3:22 am

Ozzie smilede og grinede bare "Ihh nej" mumlede han og nikkede så, ja han var hans dejlige skyts dæmon, selv om det lød åndsvagt, men Sean var hans engel.. hvis man kunne sige det.. det kunne man godt! Han passede på ham, og var sød og god ved ham, og så elskede han ham, hvilket var det vigtigste det af det hele.. det gjorde ham mere lykkelig end han nogen sinde havde været før. Han grinede lidt og nikkede bare, nej han nok ikke så god til at fortælle historier "Jamen den er ikke særlig god.." mumlede han stille og kiggede ned, og grinede så da Sean spurgte om han var flyttet hjemme fra, "Mhmm nej.. det gør vi ikke.. sådan noget.. vi bliver hos vores familie" sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå, "ud over hvis man bliver udstødt altså.. som jeg gjorde.." sagde han stille.. åh det var så lang tid siden.. han havde slet ikke lyst til at fortælle om det jo. "Det er en sørgelig historie Sean.. kan vi ikke bare.. lige.." mumlede han og smilede lidt til ham, og sukkede da Sean stjal ham rette til at røre ved ham.. han trykkede sig op mod ham da han kyssede ham og sukkede stille, "Jeg vil også være med.." hviskede han stille og pev lidt.. ih øv!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 6:37 am

Sean rystede lidt på hovedet "om lidt.." mumlede han blidt til ham... Han skulle nok få sine hænder igen, men lige nu var det vigtigere.. at få åbnet op for nogen sluser. "Jamen jeg vil gerne høre det" hviskede han og bøjede sig ned over ham og betragtede hans øjne. "Du kan ikke bare starte og så forklare færdig.." hviskede han bedende og kyssede ham i panden og fangede hans blik. "Fortæl mig om det.." mumlede han "Jeg forstår ikke hvorfor.. hvorfor skulle de udstøde dig?" spurgte han og satte sine knæ i madrassen og satte sig lidt op så han sad overskrævs på ham og kunne betragte ham lidt.. deroppefra... og han kunne ikke slippe væk, det var nok også meget godt. "Kom nu Ozzie, luk mig ind.." bad han blidt og strøg ham over håret.. hvad han mente var selvfølgelig at Ozzie skulle lukke ham ind i sine minder.. at han skulle oplyse ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 8:23 am

Ozzie sukkede stille "Der er ikke noget at fortælle" sukkede han og så ned, hvorfor skulle han fortælle om det? Okay han havde troet han gerne ville fortælle Sean det.. men han fik det dårligt af det.. han kunne jo ikke engang lide at.. tænke på det. "Må jeg så godt lide få mine arme.." mumlede han og ventede på Sean ville give slip så han kunne trække sine arme til sig. Han lå lidt og kiggede ned, og så så op igen og rystede lidt på hovedet, "Jeg kan ikke lide at fortælle dig det.. " hviskede han stille og lukkede øjnene, "Okay men så.. så skal du også elsker mig lige så højt efter jeg har sagt det" mumlede han stille og lukkede øjnene. "Der er egentlig ikke særlig mange regler sådan.. der hvor jeg kommer fra.. de fleste ved det bare.. man bliver ikke opdraget til det.. ligesom mennesker gør.. altså vi spise jo ikke dyr, og det er der ingen der gør.. og så passer vi på hinanden.. rigtig meget.. jeg tror faktisk ikke nogen sinde jeg har hørt om nogen der er bleven udstødt ud over mig.." sagde han stille og tænkte sig lidt om og smilede så, "Okay kortende på bordet.. jeg blev udstødt fordi jeg slog min søster ihjel.." sagde han roligt.. sådan.. nu var det sagt.. slut prut. Han kiggede væk, og skubbede Sean væk og rejste sig for at tage tøj på, han var ikke lige i "the mude" længere.. så.. ja.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 15, 2013 2:22 pm

Sean betragtede Ozzie... selvfølgelig var der noget, han ville bare ikke sige det.. hvorfor ville han ikke det? Han sukkede og gav ham hans arme. "Hvorfor?" spurgte han blidt og fandt hans blik under det mørke hår. "Jeg vil altid elske dig fuldstændig afsindigt højt.." hviskede han og betragtede hans lukkede øjenlåg. Han rynkede sine øjenbryn sammen og betragtede ham grundigt mens han fik lidt.. elverhistorie. Han blev dog meget overrasket over søster historien. Han flyttede sig så Ozzie kunne komme løs, eftersom han gerne ville op.. og i tøjet. "Hvad har det med vandet at gøre?" spurgte han "eller er det en seperat historie?" spurgte han og rejste sig fra sengen. Han stod lidt og kiggede på ham. "Skat.." mumlede han forsigtigt og gik hen til ham og lagde armene om ham og trak ham ind til sig. "Jeg ved ikke hvordan det gik til.. men... du er ikke typen der slår ihjel.." mumlede han mod hans hår.. "Hvad end der er sket.. er jeg sikker på det var en fejltagelse" brummede han, selvom han jo egentlig ikke var kvalificeret til at fremsige den slags påstande... Men Ozzie betød meget for Sean. Han var nød til at fortælle ham at ligegyldigt hvad.. ville Ozzie betyde hele hans verden for ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 12:27 am

Ozzie smilede lidt og rystede på hovedet imens han prøvede at komme fri fra Seans greb, han havde ikke lyst til at snakke om det jo, og nu havde de vidst snakket nok om det! "Mhmm jeg elsker også dig.." brummede han bare og sukkede, "Jamen hun druknede i vandet.." hviskede han stille og smilede kort, ikke fordi han havde druknet hende, men hun kunne jo ikke svømme.. åh.. han hadet den historie. "Hun var ikke særlig gammel og havde ikke lært at svømme endnu.. jeg havde fået besked på at passe hende den dag.. og vi var taget ud til et vandfald der løber ud i en sø for at bade lidt.. pludselig var hun bare.. kommet for langt ud.. fordi ja.. jeg ved det ikke, jeg var vel uopmærksom, og så da jeg svømmede ud for at hente hende, var det bare for sent.." sagde han stille og kiggede ned, "Jeg slog hende ihjel.." hviskede han stille, og gjorde sig fri fra hans arme, inden han åbnede døren og gik ud af sove værelset og videre ud af alle rummene, til han kom uden for.. han satte sig på trappen og kiggede lidt ned, havde lige brug for to sekunder til at.. være sig selv i.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 7:52 am

Sean brummede lidt til svar. Han rynkede sine øjenbryn sammen... Forstod ikke hvorfor Ozzie mente at han havde slået hende ihjel, det var vel ikke hans skyld at hun var kommet for langt ud, han havde jo ikke skubbet hende eller brækket hendes ben så hun ikke kunne svømme tilbage ind igen. "Ozzie.." Mumlede han blidt, og rakte ud efter ham, men han var for hurtig. Han sukkede stille.. og så sig lidt om da han havde forladt lejligheden.. Han sukkede.. og så sig lidt om... Så tog han en rask beslutning og begyndte at rydde op. Han blev færdig noget tid efter og gik ud til Ozzie der sad på trappen. Han havde fået lov at sidde der et godt stykke tid. Han lagde armene om ham bagfra "Kom lige... bare lige hurtigt.." hviskede han i hans øre, og trak ham blidt ind til sig og baglæns ind i lejligheden igen. Han havde trukket alle gardinerne for, og slukket lys over det hele, og tændt stearinlys over det hele! Han havde haft ret mange stearinlys tilbage fra et strømsvigt. Han trak ham med tilbage ind i soveværelset og væltede ham blidt ned i sengen. Han havde også tændt for lidt musik, men så lavt at det ikke forstyrrede noget. Han lænede sig nedover ham og trykkede sine læber mod hans. Han slap blidt hans læber lidt efter "Undskyld.." hviskede han blidt,han undskyldte ikke for kysset men nærmere for.. sin spørgelyst for. "Jeg lover jeg nok skal gøre det godt igen.." hviskede han så og sendte ham et forsigtigt smil, inden han blidt trak ham op og sidde og skubbede hans trøje af, og så kort ned af ham "Mmhm.." brummede han stille og rejste sig og vendte ham om så han lå på maven og satte sig over skrævs på hans ryg, og lod langsomt sine fingre glide nedover hans ryg, og derefter op igen. Nussede ham langsomt langs rygradden og i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 11:03 am

Ozzie sukkede og gemte sit ansigt i hænderne, han burde nok også tage hjem.. Orion ventede også på ham, men det gik nok, den hund var jo nærmest ligeglad, desuden så havde Ozzies verdens sødeste underbo, som faktisk havde en nøgle til hans lejlighed, og hun tog sig med glæde af hunden en gang imellem hvis hun fik lov, han skulle bare lige sende en besked.. så var det vidst også ordnet.. selv om han stadig burde tage hjem.. der var ingen grund til at være her når han var i dårlig humør, det gjorde også Sean i dårligere humør.. og så kunne de begge to side og stirre ud i luften, det var nok ikke så hyggeligt igen. Han så op da Sean kom ud, og smilede forsigtigt, "Jeg tror jeg smutter lidt hjem nu" sagde han stille og sukkede stille da Sean puttede sig ind til ham "Mhmm okay så" mumlede han og lod sig trække med ham og sukkede stille, han stoppede op da de kom ind i Seans soveværelse igen, og kiggede lidt rundt, hvad i.. "Men?" hviskede han stille og sukkede så bare, "Du er alt for sød.." mumlede han stille og lod sig skubbe ned i sengen og tog gladeligt imod Sean der kom ned til ham.. søde Sean.. han kunne gøre ham glad når som helst. Han nød kysset og sukkede stille.. "Åhh.." hviskede han, han var jo fuldstændig uimodståelig jo.. ihh "Du må ikke undskylde, du må godt spørge" hviskede han blidt.. mhmm.. han grinede stille, og lod Sean trække hans trøje af.. hmm.. okay så! han pillede lidt ved Seans trøje og skulle til at trække den af ham, men så blev han vendt om.. "Hey.. men.. skulle vi ikke.." brummede han.. nå jov det kunne man jo også i den stilling.. hih. Han grinede lidt og rødmede så, ihhh.. han sukkede lidt da Sean begyndte at.. mhmm, det kilede over det hele.. han var urolig nu.. han troede jo de skulle.. hmm.. "Du er den sødeste i verden.." hviskede han blidt og sukkede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeTors Jul 18, 2013 11:14 am

Sean brummede lidt "Ikke endnu.." mumlede han bare.. Han skulle lige vente lidt skulle han! Han smilede lidt og rystede på hovedet, sød var han ikke. Han ville bare gerne gøre det godt igen, så Ozzie ikke var ked af det resten af dagen.. jep. Han smilede lidt da han bemærkede at Ozzie ville have hivet hans trøje af.. mmhm.. Men det måtte han altså lige vente lidt med. Lige nu havde Sean noget der skulle gøres! "Mmhm.." mumlede han stille "Snart snart.." hviskede han drillende og trykkede strategiske steder på hans ryg, kærtegnede hans skulderblade og lænd, og mærkede hvordan Ozzies krop slappede af.. gradvist. Han bøjede sig ned og kyssede ham i nakken "Nah.. men næsten, den sødeste må være dig" hviskede han kærligt og kyssede ham på skulderen, og lod kyssene danse ned over hans ryg. Han lod en enkelt finger glide ind under hans buksekant og fulgte den ned til knappen som han fik op, og kyssede ham kort på lænden, inden han vendte ham om, og støttede på sine knæ over ham så han kunne finde sig til rette inden han lænede sig nedover ham og trykkede sine læber mod hans i et intenst kys, og kærtegnede blidt hans brystkasse, og mave.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 9:44 am

Ozzie sukkede stille og brummede lidt utålmodig "Du er så ond.." mumlede han stille og sukkede sageligt.. dumme Sean, hvorfor kunne de ikke bare.. han brummede lidt igen det var nu rart alligevel, hvorfor var det så rart? Hmm.. "nej du er den sødeste.. " mumlede han stille.. ihh, Sean altså. Han lod ham kravle rundt og dreje ham rundt og alt muligt andent.. hmm. Han lagde sine fingre mod hans ansigt da han mærkede hans læber mod sine.. mhmm dejligt. "Du skal være sød jo.." mumlede han stille, og sukkede lidt da han mærkede ham.. over det hele.. hvorfor var det så rart? "Vent vent.." mumlede han og prøvede at slippe fri af de mange fingre og kys over det hele.. ihh. "Jeg skal lige skrive.." mumlede han og fik sin mobil fisket op fra lommen, og fik langsomt sendt en sms af sted.. ih det her var besværligt.. så kastede han telefonen væk til højre et sted, og trak Seans trøje over hovedet på ham, og hev ham ned til sig.. mhmm ja!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 10:10 am

Sean grinede stille og nikkede "Jeg ved det godt.. undskyld.. jeg skal nok prøve at gøre det godt igen" hviskede han, og kyssede ham på næsen. "Jamen det er jo også et jeg prøver på?" mumlede han smilende og nussede ham langsomt nedover siderne. Han sukkede højlydt og dramatisk "Jamen... jeg vil også have opmærksomhed!" drillede han og mærkede hvordan Ozzie vendte rundt og trak hans t-shirt af og hev ham ned til sig igen.. hah.. Han trykkede sine læber mod hans igen, denne gang lidt mere krævende.. Lidt mere.. intenst. Han lod sin tunge glide ind mellem hans læber, og spredte hans ben en smule så han kunne være der. Han lod langsomt sine fingre glide op under Ozzies t-shirt.. han havde jo gået ud, så han havde taget tøj på og alt muligt igen.. suk. Nå, men så måtte Sean jo fjerne det! Han trak let hans trøje af ham og smed den ud i rummet.. et ukendt sted hen inden han bøjede sig ned over Ozzies brystkasse og langsomt lod sin tunge glide over hans ene nippel. Hah. Sådan fortsatte han roligt, og den anden side af hans brystkasse slap heller ikke! Næh nej.. Han afsluttede med et slik på hans næse og et djævelsk smil inden han let trykkede sit skridt mod hans.. lige der.. mellem hans ben.. Mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeFre Jul 19, 2013 8:01 pm

Ozzie sukkede stille og rystede på hovedet af ham, "Det er jo ikke det jeg mener" hviskede han og sukkede lidt igen, den drillepind altså! Han smilede lidt og lod sine fingre glide ned over hans bløde overkrop.. han var dejlig blød.. over det hele.. han lod sine fingre nusse sig vejen frem til hans bukser, som han langsomt lukkede op og skubbede dem lidt ned, det var lidt svært nå man lå nederest jo.. "Hm.." brummede han stille og fik dem skubbet lidt længere ned, så måtte Sean gerne lige hjælpe ham med resten af vejen hvis han nu var så sød. "Sean.. Sean nej.." brummede han stille.. da Sean.. ja pillede.. og slikkede.. og ihh det kilede! Men det var også så rart.. ih.. Han lod et stille støn glide ud mellem sine læber, så var der vidste heller ingen veje tilbage nu. Han lagde nakken lidt tilbage og vred sig i nydelse.. ind til Sean holdte op og kom op til ham.. hmm.. Han kiggede ham lidt i øjnene, men så eksploderede hans kinder i en tomat rød rødmen, det der smil der.. det gik lige i.. tsk. Han rødmede igen, og mere da han kunne mærke.. hmm.. "Jamen så tag mig dog.." brummede han stille.. han kunne ikke bare ligge der og blære sig med at han.. var.. tændt og.. stor.. og alt muligt.. og så ikke bruge det til noget.. tsk.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 1:17 am

Sean brummede bare et eller andet til svar, hvad det var var egentlig ligegyldigt, der var ikke noget endegyldigt i det han havde brummet. Han fornemmede dog godt at Ozzie sled lidt med hans bukser og hjalp ham med at få dem helt ned og væk.. ja, væk med alt det dersens.. tøj. "Kan du ikke bare være nøgen hele tiden?" spurgte han lidt klagende og trykkede sine læber mod hans... det lille støn havde da også haft sin virkning.. det kriblede i hans krop efter at fremprovokere nogen flere.. men de havde jo ikke travlt, vel? Han trak ned i hans bukser og underbukser og fik dem mere eller mindre af, da Ozzie åbnede munden og brummede lidt utilfreds med at ligge der... Han smilede skævt til ham "Jaja, lige om lidt.." mumlede han drillende, og lænede sig ned til ham og trykkede sine læber mod hans i et dybt kys og lukkede sine øjne.. Det kunne de vel lige få tid til inden.. hæh! Han trak blidt hans ben op og lagde dem om sine hofter, og rykkede blidt på ham, så han lå ordentligt under ham.. mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 7:30 am

Ozzie sukkede stille og lagde hovedet lidt på skrå, "Hvorfor er du så.." mumlede han stille og brummede bare lidt.. hmm han var dejlig.. og sød.. og varm og blød! "Kom nu bare til sagerne.. hvad er du for noget.." brummede han bare og skubbede let til Sean, "nu skal jeg gøre det når du ikke kan finde ud af det jooo" brummede han og skubbede Sean væk, om på siden, og satte sig op og skubbede så Sean helt om på ryggen og kravlede op på ham og smilede triumfernede, sådan! I hvert fald i lidt tid.. så kunne han nå det hele, og gøre lige hvad det passede ham.. for en periode da.

//Høhø //

Ozzie sukkede højlydt og gabte lidt træt, det havde været.. dejligt.. det hele.. og Sean var verdens sødeste.. og det bedste det var nu alligevel at ligge der hos Sean og putte ved hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 7:53 am

Sean lyttede til Ozzies suk, og grinede stille "Var det hårdt..?" mumlede han kærligt, og kyssede ham i panden.. Det havde været sjov at lade Ozzie tage over, selvom han havde tumlet ham ned i sengen på et tidspunkt, det blev man jo nød til en gang imellem ikke? Lige at vise ham at han var den der skulle ligge nederst...hæhæ. Han lod ham putte lidt.. en ti minutter.. måske et kvarter, så stod han op og trak ham ud af sengen "Kom kom.. Vi skal ud i det blå!" drillede han og smed ham over skulderen og gik ud i bruseren med ham over skulderen som en sæk kartofler og tændte for vandet.. det var koldt et par sekunder før det blev varmt og satte Ozzie ned og kyssede ham i hele hovedet før han regulerede vandet sådan at det kunne falde ned i hovedet på Ozzie så han fik alt det sorte troldehår i øjnene "Nåårh se en lille trold i mit bad!" grinede han og fandt shampooen frem og vendte ham blidt om og trak ham ind til sig "Slap aaaaf.." mumlede han, og kyssede ham i nakken inden han nulrede noget shampoo ind i hans hår og nussede ham lidt på skuldrende også. "Nakken bagover.." mumlede han blidt så Ozzie kunne få skyldet shampooen ud. "Måske skulle jeg overveje at blive frisør.." grinede han og klappede let Ozzie i måsen da han havde skyldet shampooen ud af hans hår "rawr, god røv" drillede han, og nappede ham let i skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:28 am

Ozzie grinede lidt og rystede bare lidt på hovedet, "Dejligt.." mumlede han bare, det var altid dejligt at have sex med Sean.. altid, der var jo ikke noget bedre i verden.. okay mad var også ret godt.. og at sove.. men det var ikke det samme, sex var bedre! hæh. Han sukkede lidt opgivende da han blev trukket ud af sengen, "Nej jeg vil ikkøøøhhh" pev han og prøvede at holde fast i dyne og lagn, men det hele røg bare med, og så kunne han jo lige så godt bare slippe det. Han skreg højlydt da han blev slynget over skulderen og hamrede løs.. ikke hårdt.. men ja.. på Seans ryg, "Jeg vil ned! Slip mig!" pev han og blev sat ned ude i badet.. ihhh, hvorfor nu deeeeeeeeet! "Seaaan.." hviskede han stille og begyndte at lave ynke lyde.. det var ikke sjovt.. "Du skal være sød.." hviskede han stille men kunne ikke helt lade være med at nyde den der nussen, hvor var han dog irreterende altså! Det var fuldstændig umuligt at gøre noget som helst.. eeek! "Neeeeeej" brummede han bare og sukkede stille og vendte sig langsomt om og lagde armene om Seans skuldere/hals og trak ham ned til sig.. "se nu der hvad du har gjordt.. fordi du driller sådan.." brummede han og kiggede lidt ned.. nu var han stiv igen.. kroppen var klar til at lege.. men han havde ikke lyst til at overgive sig.. hvor var der en pisk når man skulle bruge en jo!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeLør Jul 20, 2013 9:48 am

Sean lyttede til hans koncert af lyde som han kunne udstøde hver gang han gjorde et eller andet! Haha.. "Hov hov nu ikke så voldelig.." mumlede han og grinede lidt. "Vi skal være lidt rene, vi kan ikke gå rundt og lugte af sex vel?" drillede han "Jeg er da sød.." mumlede han og kyssede ham på kinden og så ham kort i øjnene og blinkede kort til ham. Han lod ham vende sig om og fulgte hans blik ned af ham og smilede skævt "Nåå, lille skat da.. det var ikke med vilje.." sagde han og prøvede at lyde pylrende, men den drillende undertone ødelagde det fuldstændig. "Nåmen det skal vi vel nok kunne ordne.." mumlede han og trykkede ham blidt baglæns ind mod klinkerne, og redigerede vandet lidt så det stadig regnede nedover Ozzie. Han trykkede et langsommeligt kys mod hans læber.. sådan et intenst et, der startede ganske uskyldigt, men så byggede på. Han lod langsomt sine hænder glide ned langs hans side inden han slap hans læber og lod et par kys danse nedover hans hage hals, brystkasse og mave til han nåede hel i knæ og lod sin tunge glide opover hans lem og plantede derefter en hånd i hans brystkasse "Du kan godt blive der.." drillede han og lod sine læber glide nedover hans lem.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitimeMan Jul 22, 2013 11:12 am

Ozzie sukkede stille og rystede på hovedet, "Du fortjener nu nogen smæk.." mumlede han og klappede ham kærligt i røven, det kunne han godt holde til da! Desuden så var han ret sikker på at Sean ikke knækkede så let.. så tit og ofte som han syntes han skulle bære rundt på Ozzie.. helt ude grund, han havde da fået sine egne ben, hvad skulle det dog til for.. hmm. "Nejnej.." brummede han bare og rystede på hovedet af ham, "Tsk.. nej det skal ikke ordnes.. det skal.. jeg skal ud.. hallå må jeg lige komme uuuud" mumlede han og kiggede irriteret på Sean, men kunne ikke helt holde masken og smilede så bare, "Ihh.. du altså.." mumlede han bare og lænede sig tilbage op af de kolde fliser og fik nogen kuldegysninger.. ih! "Sean.." mumlede han stille mod hans læber og lagde sine arme om hans nakke.. hvorfor? Hvorfor var han så svær at sige nej til.. det var dog utroligt.. kunne det ikke bare.. de.. de kunne bare.. ihh nej!

//Efter sex //

Ozzie sukkede stille da han havde fået alt sit tøj på og satte sig ned på sengen og så lidt rundt, inden han fik øje på Sean, og rejste sig og gik hen til ham, "Kan vi overhovedet nå at komme på stranden nu?" brummede han stille og lagde sine arme rundt om nakken på Sean og puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 23 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 23 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25  Næste
 Lignende emner
-
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» It ain't all bad? -Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: