Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:54 am

Sean stønnede højere, åh... han var faktisk... mmhm.. ret god til det! Det var både fantastisk og ikke så godt, for Sean skulle nødig komme, midt i det hele, han skulle jo også lige..lave en masse andet med den lille elver, ikke? Han trak vejret i langsomme dybe hiv, iblandet en del støn, specielt efter at Ozzies tempo ligesom.. røg en tand i vejret. Han holdt lidt fast i bordet, og skulle til at stoppe Ozzie før han ikke var i stand til at holde sig tilbage længere...
Han sukkede lettet, og fornemmede ham komme op til sig og lagde armene om ham "Mmhm..hejsa.." hviskede han og nød kyssene på sin hals "frække unge.." brummede han og gengældte det blide kys, med et lidt mere.. hm.. Krævende et af slagsen. Han vendte dem langsomt rundt og lænede sig ind over Ozzie og fik ham op og sidde på bordet... Han kørte sine hænder nedover hans krop, følte hver en centimeter under sine fingerspidser, og trak så langsomt hans bukser af så snart hans fingerspidser ramte.. stoffet.
Han fjernede også hans underbukser med det samme, hørte stoffet dumpe mod køkkengulvet og spredte hans ben så han kunne stå imellem dem... Han kørte sine fingre fra hans knæ og op... langsomt langs hans inderlår, så langt op at han strejfede hans lem, og smilede frækt i kysset, og tog blidt fat om det og bevægede let sin hånd i nogen langsomme bevægelser, imens han fastholdt hans kys.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 12:29 pm

Ozzie sukkede stille og så ham kort i øjnene.. "Åh Sean.." hviskede han stille og lagde armene om ham.. han kunne simpelhen ikke.. han var så evigt lykkelig.. så evigt! Han bed sig selv hårdt i læberne.. det var nok ikke tidspunktet for at stå og flæbe, så han rystede lidt på hovedet og smilede så bare stort.. han var virkelig glad.. og det her.. var virkelig rart.. han ville bare have ham med krop og sjæl! "Mhmm.." hviskede han stille og satte sig op på bord kanten og sukkede stille og lod sig rive med i Seans.. utrolig.. tændene kys.. for søren.. Han mærkede så hvordan tøjet røg af ham og smilede bare lidt i kysset.. nå det var så.. det.. Han sukkede og mærkede hvordan rødmen bredte sig.. men han var ligeglad.. lige nu nød han kysset.. og.. Seans hænder.. over alt på sin krop.. åh gud.. han fik helt lyst til at.. gå på knæ.. og tigge om at blive taget! Åh, han håbede ikke han gjorde sig langsom.. med vilje.. han måtte godt snart.. tage ham.. mhmm! "Sean.. please.." hviskede han stille.. da han begyndte at.. røre ved ham.. på den måde.. det var næsten.. argh! Han tog et beder tag i hans hår og rev lidt i det.. inden han slap hans læber for at gispe let.. og stønne højt.. han sukkede stille og rødmede endnu mere og gemte sit ansigt ved hans hals.. og bed ham der.. ret hårdt.. men uden at bide hul.. han måtte bare have noget.. at bide i.. eek! Hvis han ikke snart kom i gang.. så skulle han fanme selv få skub i sagerne... mhmm! Han lod et støn mere glide over sine læbere, "Mere.. " hviskede han stille.. "Mere af dig.." mumlede han så og lod sine fingre glide fra hans hår og lod sine negle ridse ham ned over ryggen og tog lidt hårdt om hans røv.. og smilede lidt forsigtigt.. han kunne godt have brugt en pisk lige nu.. det kunne have været sjovt!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:08 pm

Sean så kort ind i de grønne øjne og smilede lidt til ham... han var sød... søde lille elver. Han hørte hans lille bøn, og også siden han nu måtte slippe hans læber, hvilket han brummede lidt utilfredst af..men erstattede så sin brummen med et lille grin "Patience.." hviskede han mod hans underlæbe og nappede ham langsomt i underlæben "Vi har al.. tid.. i verden.." hviskede han drillende, og kyssede ham langsomt på kæben, nussede hans lem, lidt hurtigere... bare fordi han ikke ville have Ozzie skulle brænde op af lyst... selvom han dog godt kunne mistænke ham for det alligevel.
Han brummede da han trak ham og håret, og hørte hans gisp.. "Mmh.." knurrede han og nød hans støn... åh han ville gerne have ham, han ville gerne have ham lige.. nu! Det var svært at holde det tilbage.. Han stønnede da han bed ham, og strammede kort grebet om hans lår med den hånd der ligesom ikke var..travl. Han åndede langsomt ud, og slap hans lem og lod sine fingre glide ned omkring hans røv, og nød hans negle mod sin hud på ryggen og stønnede langsomt, før han smilede djævelsk til Ozzie og fangede hans blik "som du vil.." drillede han og trak ham så helt hen til sig med et ryk og stilte sig helt ind til bordet og trak ham ind til sig, inden han trængte op i ham... åh himmel! For en dæmon... det virkede sært, men det føltedes bare så godt!
Han stønnede højt, kørte sine hænder fra hans røv, og op til hans talje, så han kunne holde fast om ham og han kunne styre tempoet. Han begyndte at bevæge sig, og lænede sig ned og nappede ham i skulderen, i halsen, i øret, og i underlæben igen. Han trykkede et let kys mod hans læber og trykkede ham tættere ind til sig, og smilede skævt..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 12:28 pm

Ozzie sukkede stille.. åh han var så ond.. kunne han da for guds skyld ikke bare! argh! Han rystede på hovedet.. han havde ikke lyst til at være tålmodig lige nu, det var jo helt umuligt.. han ville tigge og be.. og skrige.. bare han fik.. fik det han ville have.. det var helt ufatteligt hvordan man på den måde kunne være styret af en lyst.. så inderlig.. åh så meget begær, han kunne ikke holde det inde! Og ud kom det.. i form af støn og gisp, og små skrig.. hver gang Sean gjorde noget uventede.. åh! "Please.." hviskede han stille og sukkede igen og endnu et støn.. han borede bare sine negle længere ind i Seans krop, selvfølgelig uden at gøre ham skade.. så lange negle havde Ozzie slet ikke.. og det kunne han nu heller aldrig finde på.. men havde han haft en pisk lige nu! Så havde Sean nok fået et par smæk i røven.. for at være ond.. og langsom.. hmm. "Har du ikke en pisk eller noget.." grinede han stille og sukkede mod hans hals og kyssede ham blidt.. alt den hårde biden.. det skulle varieres med nogen blide kys.. her og der.. mhm! "Åh.. Sean.. nu.. nu nu.." mumlede han tiggende mod hans hals og sukkede længselsfuldt ved alle de dejlige kys han fik over det hele.. han var alt for heldig, og det var slet ikke til at holde ud.. ih! Han rykkede bare hurtigt med da Sean hev ham ind mod ham.. han vidst godt hvad der nu ville ske.. og det kunne bare ikke gå hurtigt nok. Han mærkede så hvordan Sean.. gled op i ham.. og.. bevægede sig.. og han måtte ærligt.. han lænede sig bare tilbage på bordet så han kom helt ned og lægge.. og.. så gav han et højt lydt støn fra sig.. af fryd.. og nydelse.. åh.. der var.. ingen ord.. åh!!!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 10:25 pm

Sean grinede da Ozzie efterspurgte en pisk! Den fik han altså ikke, men han kunne få nogen smæk i sin søde lille numse... kunne han. Han smækkede ham blidt på ballen og grinede "vi har da ikke brug for en pisk?" drillede han stille, og lænede sig ned og bed ham blidt i øret. Han havde ikke noge timod at Ozzie satte neglene i ham, faktisk, var han ikke særlig skræmt af tanken om blod, og smerte.. til gengæld ydede han dog ikke den slags på andre, medmindre de bedte om det, han huskede stadig at han havde bidt Ozzie.. i sanseløst begær før... hm.
Han nød de små kys som han delte ud på hans hals, det føltedes fantastisk. Han så efter ham, og slap ham blidt så han kunne ligge sig ned på bordet.
Han lod sine hænder glide fra hans hofter til hans lår, og holdt blidt fat i ham så han ikke blev skubbet væk.. Han holdt tempoet lavt i starten, blot for at starte ud.. blidt så Ozzie ikke fik så ondt. Men det var svært ikke at blive ved med at gøre det lidt hurtigere eller lidt for hårdt. Han stønnede og lænede sig ned og kyssede ham let på hagen og smilede frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 9:11 am

//Lige efter.. //
Ozzie sukkede stille og lagde sine arme tæt om Sean, efter de begge to var kommet, og gav et gisp fra sig.. åh gud.. efterskælv.. det her var bare.. så fantastisk.. og Sean var bare den mest fantastiske han kendte i hele verden altså! Han puttede sig tæt ind til ham.. selv om de var startet hårdt ud på køkkenbordet.. var de alligevel endt i sengen til sidst, og det var han nu meget glad for.. han kunne godt lide at ligge og putte lidt i sengen bag efter.. det var mega hyggeligt.
Han sukkede mod Seans bryst og skubbede ham blidt ned fra sig så de lå sådan.. ind mod hinanden på siden, og gemte sit ansigt ved hans hals for at skjule de tåre der løb ned fra hans øjne og over hans kinder.. kunne man tillade sig at være så glad? For sex..? Det var jo ikke kun det i sig selv, det var jo Sean han var glad for.. det var ham han elskede.. og hans krop.. og hans ord.. og alt det han sagde..
Han tørrede hurtigt sine øjne, ville ikke have Sean skulle opdage det, næh nej! "Du er dejlig" hviskede han stille og trak vejeret dybt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 6:57 am

Sean sukkede hæst mod Ozzies hår, og holdt lidt om ham.. han var gloende varm, men det var han jo også selv.. mmhm. Han hørte godt hans lille gisp, og smilede skævt mod hans hår, inden han trykkede et lille kys mod det og lukkede sine øjne.
Han lod sig skubbe til, og lagde sig ned på siden ved Ozzie så han kunne ligge og gemme sig ved hans hals. Der virkede lidt fugtigt ved hans hals, men det var vel fordi Ozzie lå og pustede på den? Eller... han var jo også lidt småsvedig efter den tur, først på køkkenbordet og så i sengen... mmhm. Han hørte godt hans hvisken og bøjede sig ned og trykkede etkys mod hans nøgne skulder, og trykkede ham tættere ind til sig "mmhm.. men det er du også, eller måske rettere fantastisk?" hviskede han blidt og rykkede sig lidt så han kunne se på ham, og smilede til ham "Vil du med i bad? Altså.. om lidt?.." brummede han og lagde sig om på ryggen og trak Ozzie med så han kunne ligge der.. ovenpå Sean, mens han lagde en arm under sin nakke, og lod en glide op i Ozzies hår, og kærtegnede ham blidt.. i håret.. i nakken... bag øret.
"Du er så smuk.." mumlede han stille og betragtede den sarte hud, det mærke hår, og de glimt han fik af Ozzies grønne øjne under det halvlange pandehår.. mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:37 am

Ozzie sukkede stille og snøftede så stille han kunne og tørrede sine øjne.. nå ja han havde vel også lov til at være glad! Og lykkelig! Ja han havde så.. han fortjente det lige så meget som alle mulige andre nå! Han tænkte lidt og lod sig rykke lidt rundt på så han kom til at ligge øverst.. i bad.. hmm. "Ja okay.. måske et koldt et.. jeg koger.." sagde han stille og smilede lidt.. ih det her var dejligt! behøvede de nogen sinde at stå op nå? Nej det gad han ikke.. øv. Han tog en dyb indånding og satte sig op og hev dynene lidt tæt op omkring dem og smilede. "Nej.. kan du selv være.." mumlede han bare og bøjede sig ned og kyssede ham hurtigt.. i lang tid.. på læberne, inden, Sean kunne nå at sige noget imod det, for det måtte han nemlig ikke nej!.. "Mhmm luft!" mumlede han og hev lidt efter vejret og kravlede så ud af sengen og gik hen til vinduet og åbnede det, han kiggede lidt ud.. han havde taget dynen med sig.. hvilket den rundt om livet, så Sean lå sådan set og blottede sig lige nu.. hyggeligt.. egentlig.. aj han skulle nok være sød! Han gik tilbage og satte sig i skrædder stilling sammen med Sean, og lagde dynene over.. hans under.. del.. af kroppen.. og ben og den slags.. og fandt så den pakke cigaretter frem som han selv havde købt.. efter deres lille.. skænderi.. så tænkte han det nok var det klogeste. "Vil du have en?" spurgte han roligt og fiskede en op af pakken og fik lidt kluntet sat ild til det, og tog et hiv.. åh.. rart.. hvis man kunne ryge og have se på samme tid.. det måtte egentlig være en ret vild følelse.. eller hvis det nu var hash.. åh! Øv det var lang tid siden han sidst havde røget hash.. og det var jo så hyggeligt.. hmm.. nå det måtte han spørge Sean om en dag.. det kunne jo være han var total modstander af den slags.. eller selv syntes det var sjovt.. hvem ved.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:44 am

sean trak på skuldrende "Som du vil.." sagde han så, og smilede skævt til alfen på hans bryst.. Ozzie kunne godt ligne en lille alf, hvis bare man gav ham et par små vinger eller noget, bum! Så havde man en alf. Han lod ham sætte sig op, og rakte tunge af ham, men måtte trække tungen til sig, idet han fik et kys.. "Hm..?" brummede han da Ozzie hyperventilerede, og såefter ham "Hvor skal du hen din skovalf...?" brummede han, og så efter ham. det gjorde jo egentlig ikke så meget at han tog dynen med, de var jo ligesom nøgne, det havde de været sammen et par gange efterhånden..
Han nikkede til ham da han kom tilbage og tilbød ham en cigaret "gerne" mumlede han og tog imod en fra hans pakke, og smilede skævt til ham, inden han rakte ud efter en lighter.. han havde et lille stash af lightere... han kunne godt lide IKKE at løbe tør for dem. Han tændte smøgen og betragtede Ozzie mens han røg. "Du burde ikke gøre det der.." mumlede han og skubbede let til ham og sendte ham et smil "jeg har dårlig indflydelse" sukkede han dramatisk og tog endnu et sug, og pustede den grå røg ud af næsen.
Han satte sig op, så han kunne sidde under dynen, men læne ryggen mod væggen, og fiskede et askebæger frem til Ozzie, og selvfølgelig ham selv, og satte det midt på dynen. "Nå.. Har du et nytårsfortsæt?" brummede han og askede i bægeret før han tog et sug mere, og fangede Ozzies blik med sit eget.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 2:30 pm

Ozzie gabte let og smilede lidt, gad vide hvad klokken egentlig var, for den kunne vel ikke være særlig meget? Sådan midt på eftermiddagen eller tidelig aften.. hmm. Sex gjorde ham bare så træt.. og døsig.. han kunne godt sove en halv time.. måske imens Sean tog et bad.. men det ville næsten være synd hvis han ikke gik med.. men han kunne altså bare ikke mere lige nu.. så hvis Sean lagde op til mere, blev han vel nød til at sige nej.. selv om det var uhyggeligt svært, når man tænkte på hvor godt det var.. åh gud altså. "Luft.." grinede han bare og rystede på hovedet af ham, "Jeg er ikke nogen alf.." brummede han bare, han var elver.. han var sej! Han smilede lidt og lagde pakken så Sean kunne tage en, imens han tog et let hiv af sin egen.. utrolig afslappende.. åh gud han faldt jo i søvn.. for søren. Han rakte ud og askede i askebægeret der stod på natbordet. Han så op og smilede lidt.. dårlig indflydelse.. hmm. "Det er vel mit eget valg.. jeg gjorde det også før jeg mødte dig.. bare ikke lige så tit.." sagde han og smilede lidt.. "Der hvor jeg kommer fra.. hmm.. der røg vi mange ting.. der er meget stærkere end det her.." sagde han stille og smilede stort.. hvis man havde hørt om en fredspibe altså.. noget i den stil.. bare.. stærkere og på elver facon!
"Altså.. " mumlede han og tænkte lidt over det og rystede så lidt på hovedet, "Eller jov måske.. mere.. sex.." mumlede han og smilede lidt men gabte så igen.. åh gud.. han var virkelig træt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 6:40 am

Sean himlede med øjnene "nejnej.. " sagde han så og smilede kort før han tog et hiv mere.. Han lænede sig tilbage, og slappede af. Det var længe siden han bare havde nydt en smøg efter sex.. og bare sidde... ovenikøbet sammen med Ozzie, og ryge lidt. Han nød det faktisk, det var afslappende.. næsten hjemligt? man kunne vel kalde Ozzie hans nærmeste familie.. det lille pus. "Ja det er dit valg.. så har jeg også lidt dårlig indflydelse.." brummede han og grinede lidt.. men han ville ikke gøre noget ved det, hvis Ozzie fortsatte sin rygning, det var op til ham.
Han strakte sig lidt og skævede til Ozzie og grinede "fjolletobak?" drillede han og lænede sig over til ham og kyssede ham kort. "Mmhm.. der lyder hyggeligt der hvor du kommer fra.." drillede han "jeg kunne sagtens forestille mig dig som en lille fjortenårig ved lejrbålet med alle dine.. spidsørede venner, der røg fredspibe.. i skoven.. selvfølgelig" drillede han, og væltede ham blidt og kravlede ind over ham "savner du det aldrig?" hviskede han og lænede sig ned til ham. Han grinede da han gabte og rystede på hovedet "jeg tror du forveksler det med mere søvn!" sagde han og kyssede ham på næsen, inden han rejste sig "tag en lur, jeg smutter i bad" sagde han og skodede smøgen i askebægeret før han gik ud af værelset og ud på badeværelset, og tændte for vandet.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 6:52 am

Ozzie smilede lidt og nikkede så bare, han gad ikke tale om det.. det var vel lige meget, det var jo bare en.. dårlig vane, og han var jo ikke rigtig afhæning eller noget, så det var vel lige meget, han syntes bare det var lidt hyggeligt.. bestemt når han var sammen med Sean. "Nej du har ikke.. hold så op.. hmm så har jeg også dårlig indflydelse på dig.. er ret sikker på.. at du smider tøjet meget mere.. når du er sammen med mig, end når du ikke er det.." sagde han drillende.. hæh.. det håbede han da i hvert fald, ellers ville det være en smule underligt i hvert fald, hvis Sean gik og smed tøjet.. hele tiden.. nå ja, måske ville han gerne være stripper! hvem ved. "Mmmhm.. det er ret sjovt.." sagde han stille, og så lidt på ham, det lød ikke til han var den store modstander.. nå ja.. Sean drak jo også.. det gjorde Ozzie jo ikke helt.. øv det gjorde ham dårlig.. han gad ikke drikke.. han kunne ryge og så kunne Sean drikke, og så kunne de have det sjovt sammen! Ja!
Han kunne ikke lade være med at grine og nikke! "Det var helt seriøst sådan det var.. " sagde han bare og grinede da Sean faktisk havde ramt rigtigt.. rundt om bålet, midt inde i elver byen i skoven.. der sneg de unge elver sig rundt, ham selv.. og hans venner.. og nogen af pigerne.. og så røg de.. rundt om et bål, og nogen kyssede.. men det havde Ozzie altid være for genert til.. men det havde nu været meget hyggeligt alligevel.
"Hmm.." mumlede han da Sean spurgte om han savnede det, han så ned.. "Jov.. hver dag.." mumlede han bare stille.. men Sean kendte jo ikke hans historie.. han vidste jo ikke at Ozzie var bleven smidt ud.. og ikke selv taget derfra.. nej.. det var ikke med hans gode vilje at han boede herude i menneskens verden.. nej.. men han var nu meget glad for han boede her hos Sean.. så han kunne passe på ham.. dejlige Sean. "Okay.." mumlede han så bare, "Øv.." brummede han da Sean gik.. han ville gerne havde puttet lidt længere. Han skode smøgen og lagde sig under dynene.. men.. nu kunne han ikke sove.. han kom til at tænke på sin.. familie.. åh.. gud.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 10:30 am

Sean grinede bare lidt ude fra badeværelset "I was born bad!" råbte han til ham, Ozzie kunne nok ikke gøre ham værre.. Han tvivlede i hvertfald, den søde lille elver... mmhm. Han smed jo ikke tøjet altid.. eller.. jo, hvis han gik i seng med nogen, men det havde jo indtil videre kun været sammen med Ozzie.. altså, indenfor det tidsrum de mødte hinanden altså.
Han smilede skævt.. hans antagelse havde været rigtig, han havde gættet på at de alle sammen havde siddet om et lejrbål, med sådan en halvlang pipe stoppet med fjolletobak, sikkert en temmelig fin kvalitet, siden Elvere var kendt for deres kundskaber i henhold til både træer, og jorden.. og plantevækst og alt det halløj. Jojo, Ozzie var nok også sådan en. "Det er jeg glad for, var det der du fik dit første kys?" drillede han, han kunne sagtens forestille sig lege, i stil med S P eller K, så var de alle sammen samlet i en rundkreds og så skulle de alle sammen svare på et spørgsmål hver. Han nåede ikke helt ud i badet, telefonen ringede midt i det hele "Øjeblik skat" sagde han højt, og tog telefonen "Det er Sean.." brummede han... og stivnede midt i en bevægelse.. "Jeg har jo sagt at i ikke skal ringe mere.." hvæsede han ned i røret. "Vi er færdige... forstår du det?" sagde han i samme kølige tonefald ned i telefonen.. talte med vilje så lavt at Ozzie forhåbentlig ikke hørte noget. Han blev bleg, stod længe bare og stirrede ud i luften "hvis der er så meget som en af jer der ser på ham, så drejer jeg personligt nakken om på vedkommende, er det forstået?" hvislede han syrligt, og smækkede røret på. Han gik ind under vandet og sukkede... han skulle huske at bede Ozzie om at blive indendørs. Måske kunne de bare.. lave et ultimativt hyggemarathon? Bare et par dage, så han vidste at der ingen farer var..? Han ville nødigt have at fortiden skulle gå ud over Ozzie... lille skat. Eller de kunne tage på telt tur? I en uge? Aj det var nok for koldt.. hmm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 10:48 am

Ozzie sukkede stille og grinede så bare lidt.. tjaa.. det var han vel, slemme Sean.. men det var nu okay, han var jo meget sød, i hvert fald når han var sammen med Ozzie, og det var sådan set også det eneste der talte.. hvordan han behandlede andre.. ja det måtte han vel egentlig selv om.. Ozzie vidste han var sød.. mmhmm! Han sukkede stille og rejste sig og trak sit tøj på, og smuttede ud til Orion og gav ham halsbånd på.. tid til at smutte.. det kunne han lige så godt.. så kunne de få gjordt det færdigt i lejligheden, så Sean kunne komme over sener.. ih hvor han glædet sig! Ozzie kunne godt mærke han rødmede lidt da Sean spurgte ind til hans første kys.. og han huskede det tydeligt.. og det havde ikke.. åh gud nej. "Nej.." mumlede han bare.. men højt nok til Sean kunne høre det.. det gad han da ikke tale om.. det var pinligt. Ozzie hørte godt Sean tog telefonen, men lyttede ikke rigtig efter, han var i gang med at gøre sig klar, med overtøj og sko og den slags. Da døren til badeværelset gik, gik han forsigtigt derhen og bankede på, "Sean.." mumlede han stille og åbnede døren på klem. "Jeg.. smutter nu.. Jeg skal lige ordne nogen ting.. kommer du over sener skat?" sagde han stille og spurgte så blidt. Og så lidt efter Orion, prøvede at lokke den hen til sig så han kunne give den snor på, imens han ventede på et ja fra Sean.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 9:57 am

Sean nød at stå under det varme vand, og bare blidt skyllet igennem. Renset... for vreden.. bekymringen.. Hans elskede lille Ozzie. Han knyttede hånden. Nej, han ville ikke tænke alt for meget på det, tænk hvis der rent faktisk skete ham noget?
Han rystede det af sig igen, så Sean. Stop. Han puttede sæbe i håret og ruskede blidt i det til det skummede ned af ryggen på ham og lænede sig så ind under vandet igen, mens han lyttede til Ozzies røst der trængte igennem døren, og hørte den svage knagen da Ozzie åbnede døren "Mhm?" brummede han og drejede hovedet mod døren og lod forhænget glide lidt til siden "Okay.. øhm.. ja, selvfølgelig" sagde han og smilede hurtigt til ham mens hans hjerne arbejde på højtryk. Han skulle gå alene hjem.. hmm. Men han havde jo Orion? Han håbede virkelig hunden ville forsvare Ozzie hvis det skulle komme så vidt selvom han tvivlede.
"Jeg kommer senere, hvad tid egentlig?" spurgte han kort og stak hovedet ud igen og fik et glimt af Ozzie er jagtede Orion med halsbånd og snor. Han gjorde sig færdig og smuttede ud af badet og skyndte sig at smide et hånklæde om livet og gik ud til Ozzie, og kyssede ham blidt på kinden da han fangede ham. "Ring hvis der er noget.. okay?" brummede han
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:02 am

Ozzie smilede kort til Sean og rødmede blot da Sean trak forhænget lidt.. væk.. så man kunne se.. åh gud, holdte det nogen sinde op! Den der følelse! Mhmm.. han var så uendelig heldig.. åh.. det.. det.. mh! Han vendte sig forvirret om og fik så øje på Orion der sad og brummede i sit eget lille hjørne.. "Kom så her.. nu skal vi ud og gå!" sagde han i et lidt hævet tonefald.. ih dumme hund.. det var da den eneste hund i verden der ikke kom løbende hver gang man skulle ud, eller raslede med halsbåndet. Han fik så endelig fat på hunden og puttede den i snor! Nå! Han vendte sig om mod Sean og smilede bare stort, "Eh.. klokken.. seks?" sagde han roligt, og smilede lidt. Han regnede ikke med Sean var typen der gik i kirke, og det var han jo heller ikke rigtig selv så.. det gad han ikke spilde tiden på, nu skulle han hjem og lave lidt med.. nu når han ikke spiste kød, så ville han ikke bruge tid på at lave julemiddag.. og Sean skulle jo bare have et glas syltetøj så var han glad.. søde Sean. "Jaja.. jeg kan godt selv.." mumlede han bare.. ih.. overbeskyttende Sean.. han sneg dog også lige hurtigt et farvel kys ind.. på Seans læber, inden han smuttede. "Vi ses.." mumlede han og så var han ude af døren.. åh nu skulle der gøres klar! hm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 3:41 am

Sean så godt hans rødmen, og hævede et øjenbryn og smilede frækt til ham. Det var lidt sjovt.. at han var så genert. Hm.. men det gik nok væk med tiden, medmindre altså Sean blev ved med at forskrække ham, med nye... ting... og ikke gik så ofte nøgen, og hvis han gjorde, så BUM rødmen! Hæh!
Han nikkede "Klokken seks it is.." sagde han og lænede sig ne over ham og gengældte hans kys "mmhm.." brummede han til hans forsikring om at han passede på sig selv. Så kunne han jo passene lige spise inden han tog hjem til Ozzie. Han havde ikke dårlig samvittighed over at der var en person der ikke kom hjem til jul den aften, han skulle jo nok udvælge sig en der så ensom ud.. eller noget, der var så få mennesker, så han kunne ikke bare stå og vente og gætte den halve aften, så ville han jo aldrig nå ud til Ozzie i tide til... julemiddagen? Skulle de egentlig spise? Nej, Ozzie kendte ham. Han sendte ham et luftkys "Ses" sagde han og gik ind i værelset efter han var gået. Han var stadig lidt.. på vagt.. have konstant sin telefon på sig, for at være sikker på der ikke skete Ozzie noget. Han lagde hånklædet fra sig på en stoleryg og tog rent, og pænt tøj på. Sorte bukser, hvid skjorte og sort blazer, og så selvfølgelig nogen pæne sko, og satte det vilde røde hår, med en smule voks.. for meget,så kunne han ikke køre sine hænder igennem... Bare så det sad strøget tilbage og ikke røg ned i hovedet på ham. Så tog han sin gave i den anden hånd, og låste af, før han begav sig ud. Der var stadig et stykke tid til at han skulle mødes med Ozzie.. men han skulle jo lige jage.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeLør Jan 19, 2013 11:30 am

Ozzie satte maden på bordet lidt i seks, en broccoli tærte som han selv havde bagt, den var lidt sort i kanten, men han var jo ingen kok, og han var alligevel den eneste der skulle spise det så det gik nok. Han satte også et glas syltetøj på til Sean, man vidste jo aldrig, kunne være han havde lyst til at spise lidt af det. Han gik så ud på toilettet og rettede lidt på sit tøj, som bare være normalt.. ikke for fint, han brød sig ikke så meget om skjorte og fint tøj. Han havde bare t-shirt og bukser.. bum. Han smilede kort til sig selv, og gik ind og så alt efter en gang til, juletræet og pynten stod fint, og gaven til Sean lå under juletræet sammen med hans gave fra sine forældre.. faktisk havde han to gaver til Sean men det var ikke noget stort.. det var jo bare.. nå ja men det var en hemmelighed. Han smilede så lidt for sig selv og sukkede.. så nu var det nu.. mhmm. Og så ringede det på døren, og Ozzie styrtede af sted. "Flyt dig nu.." klagede han da, som altid lå Orion vagt foran døren.. og sov.. han fik den skubbet lidt til side og fik åbnet døren for Sean, "Glædelig jul.." sagde han med et stort smil, og trak Sean ind.. så han kunne smække døren i bag ham og give ham et varmt velkomst kys.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:03 pm

Sean fandt hurtigt et værdigt offer. Resterne af vedkommende blev lagt i en gyde, og så forlod han det, mens han gjorde sig selv lidt i stand, tørrede sin mund, fjernede lidt blod og diverse, ellers havde han ikke svinet, så han var stadig.. pæn og ren. Han bankede på da han nåede Ozzies dør.. sidst han havde stået derude havde han tigget og bedt Ozzie om tilgivelse, og nu var det jul! Tiden gik virkelig hurtigt..
Han holdt godt fast i gaven.. den havde han også passet på.. så der ikke kom blod på.
Han smilede skævt til Ozzie da han åbnede døren "Glædelig jul smukke.." mumlede han og lod sig trække ind og gengældte hans varme kys. Han satte gaven fra sig og løftede ham kort op, inden han slap hans læber og smilede til ham. Han satte ham ned og så kort på hunden "og god jul til dig også, tro ikke jeg har glemt dig!" drillede han, og fiskede et ben op af sin jakke og kastede det hen til hunden "Den skal vel også have det lidt godt.." grinede han og trak på skuldrende.
Han samlede gaven op igen, og rakte ham den "Værsgo'" sagde han så, og grinede stille "Jeg ved ikke om du vil åbne den nu, eller... ja.." mumlede han og trak sin jakke af og trådte ud af sine sko.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:52 pm

Ozzie smilede stort og kyssede ham glad tilbage.. åh det var dejligt! Han havde savnet ham jo! Han pev dog lidt da han blev løftet på, i hold op med det nå! "Sæt mig ned Sean.." grinede han bare og holdte lidt fastere om ham, men slap ham dog da han blev sat ned igen.. ih han gav ham bare.. sommerfugle i maven.. ved de mindste ting.. mon den der.. ny forelsket følelse nogen sinde stoppede? Han håbede det ikke.. det var fantastisk, selv om det gjorde ham så evigt genert.. og nervøs.. og alt rødmen.. mhmm. Han så ned da Sean gav Orion et kødben og kiggede lidt på Sean.. aj.. "Det skulle du ikke have gjordt.." mumlede han stille og smilede lidt, Orion løftede hovedet og stirrede bare lidt på Sean inden den hev købenet til sig og begyndte at gnave i det.. utaknemlige køter.. hmm. "Ja du skal nok ikke forvente det store.. den har en lidt.. doven måde at vise sin kærlighed på.." sagde han drillende og kyssede Sean på næsen. Han kiggede lidt på den fine gave og smilede stort. "Tak!" sagde med høj begstring og tog Seans hånd og trak ham med ind i stueen så han kunne se hvad Ozzie havde.. arbejedet med de sidste par timer.. der var flot pyntet.. men heller ikke for meget.. han var jo ikke rigtig jule typen.. hmm. "Så skal du også åbne dine idag.." sagde han hurtigt og gik hen og lagde Seans gave under juletræet, "Men først skal vi jo synge sange.. og spise.." sagde han roligt og trak Sean ind til sig.. og tillod sig at putte ved hans brystkasse et øjeblik.. der var så rart.. og han trængte sådan til.. Sean.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 1:36 pm

Sean smilede skævt "hvad..må jeg nu ikke løfte på dig?" brummede han "men du er jo skabt til den slags! Og hvis vi skal have sex op af en væg så kan du jo ikke stå, kan du vel forstå" drillede han, og smilede frækt til ham. Han trak på skuldrende og slap Ozzie lidt så han kunne bevæge sig "tjo.. den skal vel også holde jul ikke? Og så længe den ikke bider mig, og jeg ikke bider den, er der jo ro i lejren.. den har accepteret mig.. tror jeg, det er kærlighed nok" sagde hanog smilede lidt da hunden gnavede i benet. Han havde dog ikke tænkt sig at fortælle Ozzie hvor det kom fra.. hmm.
Han nød det lille kys på næsen, og måtte så finde sig i at blive trukket ind i stuen "så lidt.." grinede han, og så sig lidt om inde i stuen hvor der var pyntet op med diverse juleting og julelir, og hvad der ellers kunne associeres med jul. Alt Sean havde derhjemme var nissen Bernard.
"Her er vel nok.. flot.." sagde han dybt imponeret af hvad Ozzie havde formået at udrette på så kort tid. Bare lidt julepynt var jo meget for en, der ikke havde noget.. praktisk talt. Han så hurtigt på ham, og dereter hen på træet "Hvad er det?" spurgte han så bare, og hævede et øjenbryn "synge sange?" gentog han, og lagde forsigtigt armene om ham da han pyttede sig ind til hans brystkasse. "Du kan synge sange.." brummede han, og lænede sig ned og kyssede ham i håret, og smilede lidt.. Ozzie var nok.. den bedste gave han havde fået hele året, hvis elveren ikke havde kysset ham ved søen.. hvor havde han så været nu?
Han sneg en hånd ind under hans hage og løftede den, og så ham lidt i øjnene, og kyssede ham så blidt på læberne... det måtte man godt, mistelten og jul og alt det der. Hjerternes fest, ikke?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 2:08 pm

Ozzie smilede bare og pev så lidt, "Hold op Sean!" klynkede han og så ned da rødmen kom frem i hans ansigt igen.. åh han kunne da heller ikke være sammen med ham i mere end 5 minutter inden han skulle rødme ud over det hele, holdte det dog aldrig op! "Men vi skal ikke have sex lige nu.. og.. ih jeg kan godt gå selv!" sagde han så bare og så væk og smilede lidt da Sean godt kunne lide hans indretning. "Det er mest for din skyld.. du er ikke vant til jul.. ikke fordi jeg selv er så meget, men.. jeg kan godt lide konceptet i det.." sagde han roligt og så sig om "Og så er det nu meget hyggeligt.. med et træ i stuen! Det burde man have hele året rundt!" grinede han bare og sukkede lidt. "Ah.." hviskede han stille, en ret tilfreds lyd.. da Sean lagde sine arme om ham.. det kunne han nu godt vænne sig til.. kunne de ikke bare stå der.. og holde om hinanden for evigt.. og måske have lidt sex en gang imellem.. men ingen søvn og mad.. nej.. bare.. leve på kærlighed! "Det er mit juletræ.. der skal gaver ligge under.. " sagde han roligt, "Og så hylder man træet ved at danse rundt om det.. og sådan noget.. " sagde han og smilede lidt.. det var nok en tradition fra elverriget som menneskerne havde stjålet.. ja nå! "Men vi behøver ikke danse, vi kan bare synge.. og du skal også synge.. sammen med mig!" sagde han og smilede lidt. Han så ham forsigtigt tilbage i øjnene og rødmede bare endnu mere, og strakte sig så lidt da han fik et kys.. okay.. kunne de ikke bare.. have sex nu? Og spise og synge sener?
"Åh.." hviskede han stille.. da en rar følelse løb gennem hans krop.. og tændte gnister.. for fanden.. han ville ikke stå der og blive tændt.. ved bare et kys.. det var alt for.. det var pinligt. Han trak sig lidt skamfuldt tilbage og lagde sine hænder diskret foran sit skridt, og vendte siden til ham, så man ikke lagde så meget.. mærke til det.. håbede han. "Skal vi eh.. spise?" mumlede han stille og pegede på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 5:57 am

Sean grinede bare lidt af hans piveri.. åh søde lille tingest. "Nejnej, sex kan vente.." drillede han, og så sig lidt om igen. Det var nu meget hyggeligt, mon ikke det nok skulle blive en dejlig aften alligevel? Det mente han nu. Han smilede "nåmen.. så tak.. for pyntningen, den er jeg rigtig glad for" sagde han og kastede et blik rundt i stuen igen, mens han overhørte elverens lille forkærlighed for træet i stuen. "Jamen du kan da godt få lov at beholde det, men jeg tror ikke det kommer til at holde så godt.." sagde han og forbandede sig selv lidt for ikke at have købt ham et lille indendørstræ, eller sådan noget.. det burde han have gjort.
Nå det måtte han så gøre en anden dag, lige nu havde Ozzie travlt med at forklare ham mærkværdige traditioner. "Danser man, og hylder træet..? Hvorfor?" spurgte han med, og rynkede på næsen. Han betragtede hans smil, og rystede på hovedet "Hvis du gerne vil danse om træet, så lad os da gøre det.." grinede han stille, og nussede ham let på siderne.. Synge.. iih... slap han da aldrig den ide. Han lyttede til hans lille 'åh' og smilede lidt djævelsk... det var så svært ikke at forsøge at få flere søde små lyde ud af ham, tease hans lyst frem... men det var jul, han skulle opføre sig ordentligt.
Han lagde ikke mærke til hans hænder, og så hen på bordet. "ja.. selvfølgelig.." sagde han og gik hen og trak stolen ud for ham. Julen var vel årstiden til at være en gentleman ikke? Om dagen skulle han nok være omsorgsfuld og menneskelignende, om natten... kunne han så være en djævel.. og selvfølgelig når Ozzie ikke kiggede. "Sid ned smukke.." sagde han til ham, og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeMan Jan 21, 2013 9:49 am

Ozzie sukkede stille af hans.. tanker om sex.. hele tiden.. ih.. nå ja.. han var jo også selv, ret vild med tanken.. ih! Men Sean var bare så fræk.. han var så sex agtig.. sådan en type man kiggede på og blev helt.. liderlig.. bare af at se på ham.. ih! "Mhmm.. sener.." mumlede han bare stille som et lille løfte og så kort på ham igen og smilede "Velbekomme.. jeg har også.. købt syltetøj til dig!" sagde han roligt og smilede stort og pegede på glasset der stod på bordet.. til Sean. Han smilede lidt "Eh.. mennesker gør det vil for at fejre Kristus fødsel.. og træet symboler ham.. men faktisk er det en tradition de har stjålet fra os.. elver.. og vi gør det for at hylde Moder Natur.. " sagde han og smilede lidt for sig selv, ja.. nok! De havde stjålet det.. skide mennesker altså. "Det gør ikke noget.. jeg gør det til foråret.." sagde han roligt og smilede lidt.. måske kunne han tage Sean med.. ja og så kunne han komme med ud og bade også kunne han! Som Ozzie gjorde ved hver årstid.. det havde været en tradition for hans familie.. noget hans forældre havde lært ham.. hver elver familie havde deres egen traditioner der stammende langt tilbage.. det var ret spændende faktisk. Han så lidt på stolen der blev trukket ud og smilede lidt til Sean og satte sig "Tak.." mumlede han bare og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitimeLør Jan 26, 2013 11:17 am

Sean sendte ham bare et frækt smil som svar på tiltale... ja, det skulle han så få lov at indfri.. det løfte, senere selvfølgelig. Lige nu skulle de fejre jul, på Ozzies præmisser. For Sean anede ikke helt hvordan det foregik, så nu skulle de hygge! Jep. "Hvor er du sød.." grinede han og trykkede et kort kys mod hans kind inden han satte sig ned.
Han så kort på glasset da han havde sat sig ned og smilede lidt af det før han trak det hen og læste lidt på det, ja den var god nok. Han så på Ozzie igen da han forklarede hvordan det stod til med det der underlige grandtræ. "Javel.." brummede han, og rystede lidt på hovedet... det var jo tosset, og det var Ozzie sådan set også lidt. Men Sean elskede ham jo fortsat på trods af det, det var jo også lidt sjovt.
"Mmhm..og det med at bade i søen ikke?" drillede han og skruede låget af marmeladen og snusede til den. "Forresten.. skal jeg hjælpe dig med den slags? Det der.. ned i vandet, og ud i søen, og bede til træerne? Kan jeg det selvom jeg ikke.. er elver og af din tro?" spurgte han nysgerrigt. Det han nok var mest keen på, var nok hele ideen med at bade nøgen med Ozzie.. hele religionen og troen gav han ikke meget for.. men hvis han kunne hjælpe ville det da være meget sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 14 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 14 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» It ain't all bad? -Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: