Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Stay away from me! - Privat SEB :3

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:16 am

// Doh O: skal lige ordne noget med el-bassen Very Happy Kommer om lidt xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:21 am

//okai :3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:14 am

Smiler kort til ham, derefter tager jeg et sug til og nyder det. "Tak forresten" siger jeg med et smil. Klør mig selv kort i håret før jeg spørger "kender du til varulve og vampyre?" smiler usikkert og skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:19 am

Sebastian smiler stille mens han ser på pigen der tager et hvæs af smøgen. og griner lidt. "det er da ikke noget" han smilte stille mens han fortsatte med at lede efter den ting han nu havde tabt, indtil at hun spørger om noget han ikke havde regnet med over hoved. han stoppede stille op. og så på så Hillar så på hans ryg og bagside af hans hoved før han vender sig om og rynker et bryn "hvad mener du Hillar?" han grinte lidt nervøst mens han så iagttagene på pigen. hans øjne ever så smukke mens han vente sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:48 am

Tøver.. Mon det er dumt? "Hvor meget ved du om varulve og vampyrer? Hvis du ved noget?" hendes stemme er tøvende. Hun knuger kort hænderne, hendes øjne giver et usikkert glimt da hun ser ind i hans smukke øjne igen.
Hun prøver at smile opmuntrende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:57 am

Sebastian så på pigen og tog hinde igen i øje lod langsomt sine kyndige øjne spejde op og ned at pigens krop tage hver eneste detalje hun havde i øje. mens han vente sit hoved på skrå "igen.. hvad mener du Hillar?..er der da noget du vil fortelle mig?" hans stemme var mere nysgerrig, nøj hvor han elskede at fjolle rundt med andre som om han ikke var det han nu var. han smilte lidt usikkert til hinde mens hans øjne glimtede. og langsomt gik nærmere Hillar mens han tog ennu et hiv fra sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:23 am

Hillar svarer usikkert "Jeg mener.. har du set en vampyr? kender du noget om dem? Eller varulve? Hvad med dem?" et usikkert smil bliver på hendes læber, hun holder øjenkontakt til hans smukke øjne igen. Hun er bange for at sige noget for hurtigt her, men hun vil vide om det hun så er sandt. Men han kan jo også bare lyve nu? Hun tager endnu et hiv fra den dejlige cigaret. Mon ikke de har kostet meget?

// damn du skriver langt jeg skriver kort xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:02 am

Sebastian smilte stille mens han trak på skuldrene "måske.. har jeg.. hvem ved?" han grinte lidt for sig selv mens han tog det sidste væs fra sin smøg hvor efter han smed den væk, og pustede den dejlige røg ud på Pigens barm. mens han grinte lidt. han så sig om mens han nærmede sig hinde mens han hviskede stille "er du sikker på du ikke ryger noget andet en bare en ciggerat?" han smilte stille hele tiden holdte han øjenkontakt med pigen. mens han gik lidt nærmere. "søde, jeg tro skam på der er mere mellem himmel og jord end hvad øjet kan se." han nikkede stille mens han stille tog pigen på hindes skuldre mens han smilede sødt og roligt til hinde.
//hehe ja det gør jeg og jeg kan godt lide at få så meget ind jeg kan istedet for bare ½-2 linjer :3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:09 am

"du har ret.." siger hun med et mere tilfredst smil. "Næsten sikker" siger hun med et lavt usikkert grin. "Hvorfor?" hun smiler skævt. Slapper stadig af da han tager mine skuldre, hans øjne får mig til at slappe af, jeg tager endnu et hurtigt aug af cigaretten med et smil.
/ me2 xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:42 am

Sebastian nikkede lidt mens han grinte. på denne afstand var det tydeligt at se hans skabe hugtænder. selv om det endnu var et kort glims fra dem. han smilte stille. "mhm.. helt sikker? du er da ikke en junki?" han smilte lidt drilsk til pigen mens han stille nærmede sig lidt mer. hans ansigt kun 20 cm væk fra pigens. mens han smilte "tja hvorfor ikke.. jeg tror da gerne på at der findes spøgelser, du har da set nogle af de der youtube film med spøgelser og det ik?" han grinte lidt mens han langsomt starter at massere Hillars skuldre på en beroligende maner. mens han ser hinde direkte i hindes øjne. "men du burde da vide at det er farligt rundt omkring her ik?" spurgte han med en blød stemme, næsten forførerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:23 am

Hun Glemmer nærmest alt da han er så tæt på mig, eller.. Hendes krop gør, tankerne kører rundt *Han er vampyr, det er årsagen til han er så pæn.* Hendes hoved insistere på han er farlig, men kroppen lytter ikke, kroppen er fortabt i ham "Her er farligt, men det er godt jeg tror jeg kan passe på mig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:31 am

Sebastian smilte stille mens han stille fortsatte med at massere Hillars skuldre mens han stille nærmede sig hinde mens han lage sit hoved på skrå hvor han hviskede "det er da godt. men bare rolig" stille mens han nærmede sig ind til, vent et kys? ja et kys han haved fået færten af pigens blod, og hans læber stille rørte Hillar's mens han kyssede hinde ventede på det ratte moment. han ville se hvordan hun reageret. det var længe siden hans læber havde rørt en andens, han så stadig stille ind i hindes øjne forudsat at de var åbne da han kyssede hinde.

//yup han er en charmør//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:20 pm

*Se.. Han var ikke farlig!* hun er lidt overrasket men gengælder meeegeet blidt kysset, lidt overrasket. Ja han er pæn og sød osv. men det her... Turde hun ikke drømme om xD. Hun tænker lidt over alt det her. Hvordan kan det være?
// og Hillar kan bare godt li ham x'D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:54 pm

Sebastian grinte i hoved, mens han holdte kysset i noget tid. han blev stadig ved med at stille massere Hillars skuldre mens han holdte kysset, han langsomt pressede sig selv op af pigen mens han stille ville bryde kysset efter noget tid for at langsomt rykke sig ned til hindes nakke. for at give et stille kys, han smilte lidt. mens han stille søret for at holde pigen stille i sit grab. indtil han åbnede munden lidt mens han ville give et hurtigt og kraftfulgt bid i hindes nakke og sænke tænderne ind i hindes hals hvor han begyndte at suge hindes blod. stille holdte han hinde i et lidt stærkere grab men stadig blidt på en måde. selv om førelsen af bidet ville være dejligt for Hillar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 5:46 am

Hendes tanker er stadig urolige, hendes tanker er stadig bange for ham, men hendes krop er ligeglad, hun er små ligeglad, hun nyder det hun aldrig nåede at få helt, *Måske er det her min chance.. Ej umuligt* tænker hun lavt.. Det er jo for godt til at være sandt, og så massagen xD
// 2 sekunder O: Min ipod kan ikke li miig :/ starter lige computeren eller noget xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:11 am

Seabstian smilte stille mens han stille suger Hillars blod. mens han langsomt massere hindes skuldre. hans tanker var fixed på at feede på mennesket. selv om hindes blod smagte meget anderledes, mere dyrisk og vildt lidt ligeglad var han da han spiste. langsomt flydtede han sin ene arm omkring livet på Hillar mens han pressede hinde op mod muren. mens han spiste fra hinde. han lukkede øjnene. mens han kunne mærke hvordan hun slappede af i hans arme.

//hehe okai :3 bare skriv noget hurtiere ^_^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:59 am

// igen! Doh.. Min computer ELSKER at slette folks ting xD kan du ikke skrive igen? Forresten - nettede drillede xD derfor kunne jeg ikke skrive meget hurtigere xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:16 am

//slettet hvad? jeg venter på dit svar? men hvis du ikke har set det jeg skrev så her er det//

Seabstian smilte stille mens han stille suger Hillars blod. mens han langsomt massere hindes skuldre. hans tanker var fixed på at feede på mennesket. selv om hindes blod smagte meget anderledes, mere dyrisk og vildt lidt ligeglad var han da han spiste. langsomt flydtede han sin ene arm omkring livet på Hillar mens han pressede hinde op mod muren. mens han spiste fra hinde. han lukkede øjnene. mens han kunne mærke hvordan hun slappede af i hans arme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:24 am

// min computer elsker at slette alt så den havde slettet vores side 3 xD//
Hun mærker noget, hendes hoved prøver febrilsk til at få kroppen til at reagere, men kroppen nyder det. Hendes krop føler det som kys, som nus/massage, som forkælelse, hendes krop er ligeglad med hva konsikvenserne er. Hende hoved og tanker ved dog godt hvad han måske laver, måske går det også snart op for kroppen?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:44 am

//fuuuuu D: det er noget øv TwT //
Sebastian kunne høres give et lille gulp fra sig mens han stille og roligt blev ved med at drikke fra pigen. som der ville kunne føle at hindes blod forsvinde got nok kun nået til en halv liter men stadig nok til at det ville kunne føles. han tros det var han stadig i gang med at nusse om hinde, på en meget forførende måde, mens han spiste fra Hillar, hvem ved må ske gik det først op for pigen hvad der skete når hun besvimede?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:49 am

*For Søren! Gør dog noget.. Du ved da godt hvad der sker nu!?* hendes hoved bliver helt klar over det. *Hmm.. Skal man se om man ødelægge det ved at sige man er en varulv. Nej.. *Ik stå og tænk din tumpe... Handel!* Hillar vrider sig kort, og meget lidt, det er modvilligt hendes krop vil reagere, hun vil blive i armene på ham.. Være lige glad.. "vent.." Hillar hvisker det lavt, vil hun virkelig stoppe det? Kan hun virkelig stoppe det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:00 am

Sebastian smilte veltilfreds med sit måltid mens han blev ved med at drikke fra hinde. stille og roligt nusse hinde. mens han hold hindes krop i en form for trangse. han lod sin hånd glide over Hillars ryg mens han stille lage lidt mer kraft til sit bid da han mærkede hinde vide sig lidt. for ham normalt. men ikke da hun talte lidt. han stoppede stille med sine handlinger. det var en af de første gange at nogle snakkede lidt mens han ellers gav dem så meget nydelse fra hans bid. langsomt trak han sine tænder ud af hinde og slikkede på såret så det lukkede sig igen. Sebastian haved blod ned af hagen og rundt om munden. men selv dette gjorde ham på en anden måde smuk? han så ned på hinde mens han smilte og hviskede "rolig nu.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:10 am

"men..." hun kigger undskyldne på ham, undskyldne pga hun fik ham til at stoppe. *Se.. Der var jo ikke noget.. Dumme fornemmelser!* hun kigger på ham, burde han vide hun er varulv? Måske... Hun tøver og lukket munden igen da hun ville sige noget, hendes øjne er bedrøvede... Hun kunne godt stole på ham? Måske... Hun tog fejl ved han var normal, hun har ret ved han er smuk, hun tog fejl ved hun skulle afbryde, hun havde ret i hun næsten kunne stole på ham. "Undskyld." siger hun med et meget lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 6:28 pm

Sebastian smilte stille mens han stadig nussede Hillar på ryggen, mens han grinte, han slikkede noget blod fra munden før han gik tilbage til pigens hals for at bide igen, han var dog forsigtig over for pigen. mens han stadig holdte hinde lidt efter kunne Hillar igen mærke den gode føgelse i hele hindes krop da sebastian satte tænderne i hindes hals igen for at fortsætte med sit måltid. han still sukkede. det ville blod haved han allerade regnet ud var for en varulv. men han nennede ikke at sige noget, og på trods af det så spiste han jo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:34 pm

Igen slapper hun af mens hendes hoved protostere, hendes krop er bare helt rolig igen, hun slapper helt af og bliver blød i knæene, *han har vel opdaget hvad jeg er..* hun har et roligt smil på læberne. Hendes hoved bliver ved at protostere og indimellem vrider hun sig lidt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stay away from me! - Privat SEB :3
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En lang dag //Privat//
» This day just keeps getting better//Camille// privat
» Please make it stop -Privat-
» De gemmer sig -Privat Silas-
» En skøn dag: privat Audrey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: