Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Stay away from me! - Privat SEB :3

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:25 am

Langsomt og modvilligt bevæger den slanke pige krop sig igennem de mørke gyder. Folk tilbyder stoffer her.. Hun ryster blot på hovedt.. Hun har lyst til at fyre en pil gennem alle dem der spørger...
Hun er ikke glad, ikke ked... Forvirret og utryg.
Hun knuger kort sine hænder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:25 am

// Ps - det klokken er det samme som her x3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:21 pm

Sebastian ser fra den anden ende af gyden en pige figur starte med at nærme sig, fra alle de weirdows der ellers er i gyden. han venter lidt og stire på Hillar mens han smiler for sig selv. Sebastian var iført sit normalt tøj sin lange trench coat og sorte bukser med to køder der løber ned langs siden og sætter sig i nogle nitter, med andre ord et ret så flot gothic look, selv med hans sorte hår med den lillae stripe i, han begynder at gå lidt imod pigen da en af de klart påvirkede mænd prøver at gribe ud efter hinde. hvor efter op til fler af mændne prøver at springe på tøsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:33 pm

Hun vrisser irriteret a mændene... "Så gå dog væk! Find nogle andre.. Køb dem!". Hun har vendt sig mod dem og skubber flere af dem.. Nogle forsvinder... Dejligt. Da hun vender sig om igen ser hun en anden... Lidt anderledes af tøjet.. Ser lidt... Rigere ud end dem her... Hun Bliver ved at gå, dog prøver hun at gå en lille bue væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:41 pm

Sebastian sukker og sille går over til at tage en hånd på skuldren af Hillar, hvor han stille visker "bare ignorer dem" han smilte stille og så på pigen med sine rødlilla øjne. hvis Hillar ville have set ind i dem. ville hun måske blive facineret af hans smukke øjne. men ellers fulte sebastian bare stille med pigen. "hva laver en pige som dig her?" han talte mere eller mindre bare direkte ud, og mændene haved stoppet med at føgje dem da sebastian haved taget fat i Hillar. man kunne høre dem mumle og snakke før de var nået langt nok væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:50 pm

Hun Løfter det ene øjenbryn lidt, "jeg ved det ikke.. Jeg skulle de om jeg kunne møde min ven her.. Men ikke alligevel". Hun sukker kort. Pigen Ikke helt tryg ved ham. Dog giver hun det en chance. Hun Strejfer kort hans øjne med blikket, dog holder hun ikke øjenkontakt. Men skynder mig at kigge ned i jorden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:57 pm

Sebasatian trak på sinde skuldre, mens de gik, han lod sine øjne glide op og ned af pigen. mens han trak hinde ned af en side gyde. han rystede på hoved, mens han så på pigen. "er du godt klar over at det er rimmeligt farligt er befindesig ude alene?" han hævede sit øjnbryn, mens han så på pigen. hans blik var fast og roligt. mens han stille smilte til hinde i et imødekommende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:04 pm

Hun kan kort de han lader blikket glide op og ned af sig. Elevator blikket xD. Hun svarer så "Håber vel på jeg kan forsvare mig" hun smiler et skævt smil, hun kigger på ham, men ikke i øjnene, bange for at se det hun ikke vil.
"Hvorfor kom du til mig?" spørger hun, undrundene. Fristende til at se ham i øjnene, tro på han ikke vil gøre hende ondt. Men... Kan hun det? *Vent og se.. Vent og se*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:31 pm

Sebastian smilte stille mens han så på hinde og nikkede lidt. "jeg ved ikke om du kan.." er er nogle ret skumle typer." han nikkede lidt mens han så at hun kiggede lidt på han. han smilte for sig selv mens at han blev ved med at gå indtil de kom på god afstand af de andre han sukkede lidt, mens at han stille og roligt trak hånden til sig igen. "det er ikke hverdag man ser en pige i det her milijø..." svared han til hinde. mens han stod og så på hinde hans øjne glimtede smukt mens han smilte til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:58 pm

"Måske." svarer hun. Hun Følger stadig med et skævt smil, da de stopper ser hun ham i øjnene, hans smukke funklende øjne. "Det er ikke hverdag jeg kommer her" smiler hun skævt.
Hun er mere rolig, han virker okay, han hjalp hende... Han er anderledes. Han er ligesom de andre hun kender, han er rolig. Hun smiler og kigger ham stadig i øjnene. *Han er smuk..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:18 pm

Sebastian Smilte mens han nikkede lidt, mens han så tilbage ind i Hillar's øjne. han grinte lidt. "det er rigtigt.. du burde ikke komme sådan her et skummelt sted." han smilte stille mens han ville stille tage en pakke cigerater frem og tage en sort blackdevil frem fra pakken hvor han tænte den, han ragte pakken og tilbød Hillar en cigerat. hun kunne lugte en sær duft af vanilije dog kunne det gettets at det var fra ciggeratten, mens han smilte tilbage til pigen. "lad mig intrudosere mig selv. mit navn er Sebastian nicklas Dominuiqe, men bare kald mig for Niklas." han smilte lidt mens han tog et hiv fra sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:40 pm

"Du har ret" hun smiler skævt, men takker nej til cigaretten. Selvom de er fristende :3. "Nicklas.." hun nærmest 'smager' på navnet. "Jeg hedder Hillar Kylan. Du kalder mig hvad du vil" siger hun med et mindre skævt smil. "Bor du .. Her omkring?" Hun tager sig et kort kig, selvom der nærmest kun er vægge omkring dem xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:45 pm

"mhm..alrid" han grinte lidt og tog ciggeratterne tilbage ind i sin jakke. han smilte lidt mens han nikkede "yup Nicklas" han smilte lidt. "dejligt at møde dig Hillar" han smilte mens han rystede på hoved hans sorte hår med hans lillae stribe blafrede lidt mens han grinte. "nej jeg bor i Centrum i aterswell." han nikkede lidt mens han tog ennu et hiv. hans øjne glimtede flodt, mens han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:55 pm

"Og godt at møde dig" hun smilte, ægte glæde viste sig en smule i hendes øjne, "Af alle jeg har mødt kender jeg kun 100% navnet på dig" Hillar grinte en lav usikker latter. Der kom alligevel noget ud af det her. Hun har 2 venner og 2 hun ved kan blive hendes venner.
"Hvorfor er du egentlig hernede?" siger hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:10 pm

"heh..iligemåde" han smilte stille mens han tog ennu et hiv af sin cigerat, og pustede ud, stille sukkede han mens han så ind i hindes øjne, hans flotte øjne glimtede stille nærmest lyste i mørket. mens han grinte lidt "nå da.. er det sandt?" han smilte stille mens han grublede over noget. men stadig haved sine øjne focuseret på pigen. mens han smildte sødt til hinde. "ohh jeg er her af mine egne personlige grunde.." han gav et lille vink med sit øje til pigen mens han kiggedee rundt lidt. og tog ennu et stille hiv af sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:21 pm

Hun smilte, et lille sødt smil :3. Da hun ser ham i øjnene igen... Hans smukke øjne... Indser hun der er noget ved ham, han er utrolig smuk, hans smil, hans øjne, hans hår.. Alt! Han er helt unik? Hun smilte bare lidt mere ved det.. Indtil nu lader hun det ligge. Hun ved ikke helt hvad hun skal sige xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:30 pm

Sebastian grinte lidt da han så ind i pigens øjne, hans rødlilla øjne nærmest hypnotisered pigen. mens han still tog ennu et hiv fra sin smøg. og den røget lugt blandet med vanijie fyldte luften. han smilte lidt mens han stille vente hoved på skrå hans hår vippede lidt mens han smilte, stille og roligt ventede på at hun ville bryde stilheden. mens han så på hinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:43 pm

Det var umuligt at tage blikket fra ham nu. "Hvorfor var du her? Det.. glemte jeg" siger hun med et usikkert grin, vaniljen fylder luften, hun får lyst til at spørge om hun må få en.. men hun lader være, hun ved det ikke er godt.
//Hillar er fortabt i ham xD 8'D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:20 pm

Sebastian grinte lidt da han hørte spørgesmålet igenog smilte stille "jeg er her af mine ejne grunde Hillar" han grinte lidt mens han rejste sin frie hånd op til at klappe piges hoved stille. mens han smilte. hans æjne skinnede så hypnotisk og fantastisk. han tog ennu et sug fra cigaratten mens han smilte igen ragte han pakken ud til hinde efter at have klappet hinde på hoved "sikker på du ikke vil have en?" han smilte sødt mens han åbnede pakken med sin tommel. han grinte lidt mens han tiltede sit hoved på skrå igen. det var som om han læste Hillar lidt efter lidt. //har jeg lidt fundet ud af ;3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:24 pm

Først rækker hun hånden ud efter pakken. Derefter tager hun hånden til sig igen "Jeg bliver afhængig" små griner hun. "Du må ikke lokke mig" smiler hun skævt. "Jeg bliver jo nysgerrig over hvorfor du er her" hun tager et bedende smil på mens hun bliver ved med øjenkontakt, ikke stirren, ikke glo, helt afslappet og ... afhængigt xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:33 pm

Sebastian ragte pakken lidt længere frem til pigen i det hun trak sin hånd til sig. gav han et lille tandsmil, det var utroligt så hvide tænder han haved. men Hillar kunne sværge i det sekundt hun så hans tænder at hans hjørne tand var længere og mere spis end normalt, men det kunne også være nogle der bare spillede hinde et pus. "tja.. det skader jo ik.. man kan aldtid stoppe igen." han nikkede ligt mens han smilte sille og roligt til Hillar, mens han så sukkede igen. "okay jeg er her nede efter noget jeg har tabt.. det er er lille smykke.." han nikked lidt mens han stadig så ind i hindes øjne. still smilene. mens den han tog ennu et hiv fra sin smøg. "men hvad laver du selv her nede.. tror aldrig jeg fik et ordentligt svar på det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:38 pm

Hun Trækker kort på skulderen, tager en cigaret... Venter på noget at tænde med x'D, mens hun har øjenkontakt... *Er det derfor han er så... nej han er ikke en... Umuligt...* hun prøver at ryste tanken af sig, uden det helt store held. "Et smukke? Hvordan ser det ud.. Åh... Jeg er her bare... jeg troede min veninde ville komme.. Men det gjorde hun ikke." hun smiler lidt til ham, usikkert. Dog stadig helt væk af hans smukke udseende O: xD
*Hvis han er... Hvad så?... Åh læg tanken fra dig! Men... Hvis han nu er .. Hvad skal jeg gøre? Kan han være ligesom den anden vampyr? Flink nok? Men.. Hvis han ved jeg ved det.. Hvordan reagere han så?* hendes hoved kører rundt, mens hun iagttager ham xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:43 pm

Sebastian smilte og smuttede pakken af ciggeratter ned i lommen of fiskede sin lighter op og tændte for hinde. mens han tog et sug af sin halv færdige smøg og pustede ud. Da Hillar ville ånde ind af smøgen kunne hun smage vaniljen og en sva smag af røg og tobak. yders godt smøger i Nicklases mening. "ja at smykke.. det er bare et smykke jeg har tag.- tabt for noget tid siden." han nikkede lidt mens han smilte til hinde. igen tiltede han hoved da han lage mærke til at hun nærmest iagtaget ham. "hva noget galt?" han hævede sit øjnbryn mens han tog ennu et sug fra sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:04 am

"Tak." smiler da han tænder cigaretten og tager et sug. Har prøvet det her før, 3 gange tror hun?. Vanilje, *Gal det er dejligt!* tænker hun med et smil om læben, "ah.." hun tvivler lidt.. *tag- taget? Måske er han tyv? Måske ikke.. Jeg er ligeglad.. Måske var det også bare en fejl han sagde det?* "ville gerne hjælpe dig med at lede" hun smiler skævt..
Da han spørger hende om der er noget galt svarer hun.. lidt hurtigt "nej, øhm.. hvorfor skulle der være det?" et lidt usikkert smil glider frem på læberne.
*Er det tydeligt ... Næste gang han smiler..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:12 am

Han smilte, mens han bag efter at have tændt hindes ciggerat puttet sin lighter ned i sin lomme igen. han smilte til hinde da han så at hun nød det. han gav et lille grin fra sig. mens han tog ennu et sug fra sin smøg, "yeah.. tabte det for noget tid siden..trist nok." han sukkede mens han stirrede på pigen. stille of roligt opsavered hinde. mens han sukkede "ohh dejligt!" han grinte lidt og igen et glimt af hans tænder var vist, stadig forhurtigt væk til at bedøme men der var noget over dem det var sikkert. han nikkede " hmm okay.. så bare sådan ud.. heh.. " han trak på skuldrene, mens han gav et sødt smil tilbage indtil han vente sig om og begyndte at se på jorden efter det smykke han havede TABT
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stay away from me! - Privat SEB :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Stay away from me! - Privat SEB :3   Stay away from me! - Privat SEB :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stay away from me! - Privat SEB :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» En lang dag //Privat//
» This day just keeps getting better//Camille// privat
» Please make it stop -Privat-
» De gemmer sig -Privat Silas-
» En skøn dag: privat Audrey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Den underjordiske by :: Byen-
Gå til: