Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En lang dag //Privat//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 7:52 am

T: Aften
O: Ingen
V: Solnedgang
S: Molen

Anna Rose stod på molen og kiggede ud over havet, de fleste skibe var væk og hun kunne se solnedgangen nemt. *Gad hvide hvad der var der var så vigtigt jeg ikke kunne besøge ham* Tænke Anna Rose mens hun satte sig og så på solen stille gik ned, hun havde ikke set en ordenlig solnedgang siden hun var lille, men hun havde ikke lyst til at tænke på sin barndom, eller plakaterne med hendes ansigt mere. Anna Rose slog alle tanker ud af sit hoved og så på solnedgang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 7:59 am

Arason komme løbene ned til molen. Han havde stjålet noget brød og løbe nu alt hvad han kunne. Han hoppet i molen da de var ved at kunne se ham og blive der ned i et par min


Sidst rettet af Arason Ons Jun 27, 2012 8:06 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:04 am

Anna Rose hørte et stort plask og så mod lyden, en mand var sprunget i vandet, af hvilken grund viste hun ikke, men det var ikke en god ide at gå i vandet når det var aften, vandet ville være koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:08 am

Arason kravlet lige så forsigtiget op men hans hånd var ved at glide "hjælp hjælp hjælp" råbet arason og kiget sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:10 am

Anna Rose rejste sig og løb hen til ham og grab fat i hans hånd "HOLD FAST" hun var ikke særlig stærkt men det var da en hjælp, hun havde sin røde kloe på og ingen sko.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:14 am

Arason tog sin fod op mod kanten og med hendes hjælp komme Arason op "ha ha brøde er stadig godt sådan og tak for hjælpen " sagde arason og satte sig og og hev et stykke af brødet af for at gi til hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:20 am

Anna Rose så på brødet "Hvor har du fået det fra?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:24 am

"øm lånt det" svarde han kiget ned i jorden mens han håbet at hun ikke gemmeskuet ham
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:26 am

"Hvis du har lånt det skal du så ikke aflevere det tilbage" hun kryssede armene og så strengt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:28 am

"øm jo det gør jeg imorgen" svarde han og tænket damit hvorfor sagde jeg også jeg havde lånt det
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:31 am

"Hvorfor prøver du så at give mig noget" Anna Rose sukkede og så ud i luften, hun vidste fyren var fuld af løgn men der var ikke noget at gøre, måske ud over at skubbe ham i vandet igen men det ville hun ikke, men hun havde ikke fået et godt førstehånds indtryk af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:34 am

"okay jeg har stjålet det" svarde arason og kiget sig omkring" jeg stjæl det for at overleve" han kiget ned på sig selv og var ikke sulten længer han lagde brødet ind i indpaknigen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:41 am

Anna Rose rejste sig "Hvorfor får du så ikke et job og tjener penge så du kan købe mad" hun så på ham og sukkede, kiggede på ham, han så ikke meget ældre ud end hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:45 am

"Fordi jeg aldrig fik min uddanlese" svarde Arason og kiget på hende "Hvad er dit naven " spurgte Arason og kiget ned mod molen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:47 am

"Anna Rose... og jeg har heler ikke haft en ordenlig uddannelse..... men jeg har læst og studeret meget så jeg fik lov til at få jobs som praktikant til jeg bliver voksen og får et rigtig job
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:51 am

"du forstår det ikke sagde Arason "jeg har været slave for jeg tjente ikke penge på det jeg har aldrig læret min famille at kende de døde da jeg var 1 år af lejemorder" han kiget på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:53 am

Hun så på hende "Det mærkelig du giver din livs historie på så kort tid, hvordan skal jeg tro på dig" hun så ned og så meget trist ud, hun var blevet næret før og hun ville ikke lave den samme fejl 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:56 am

"hvis du ikke troer mig så må det bare være det men jeg komme her til for at starte på en frisk men det er kunne gådet ned af bakken for mig" svarde arason og kiget ud mod molen igen
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 8:59 am

Anna Rose stivnede da han sagde en ny start, hendes øjne blev lidt blanke og hun så ned "Jeg kender godt følelsen af at ville havde en ny start......... kom med, jeg køber dig noget mad lovligt så du kan nå at få et job før du får brug for mad"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:01 am

"det behøver du ikke jeg skal nok klare mig men det var et sødt tilbud" svarde Arason og rejste sig op og kiget sig omkring her havde han ikke været før lagde han mærke til
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:03 am

Anna Rose så på ham "Åh, så du vil bare stjæle" hun så lidt vred ud nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:08 am

"nej men jeg gør det også kunne få gange om månden" svarde Arason og prøvet at lade være med at kige mod hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:11 am

Anna Rose sukkede og begyndte at gå væk, hun brød sig ikke om tyverig, de få ting hun havde måttte tag gav hun altid tilbage med en kurv af frugter som undskyldning for hun tog noget hun ikke måtte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:14 am

"men ved du hvor jeg skal hen for at blive dusørjæger" råbte han til anne rose han gik hen på siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 9:23 am

Hun stivnede og stiret på ham "Hvad er der galt med sig, hvorfor vil du dræbe folk!!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lang dag //Privat// Empty
IndlægEmne: Sv: En lang dag //Privat//   En lang dag //Privat// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lang dag //Privat//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Efter en lang dag.. - Sebastian
» En lang gåtur i natten.. suk. //Samuel//
» Tilbage kommen efter lang tid
» Hjemkomst efter en lang rejse //Paula//
» Stay away from me! - Privat SEB :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Lystbådehavnen-
Gå til: