Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D

Go down 
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeLør Dec 01, 2012 4:01 am

HEJ! Alle i spændene væsner, og mennesker! Og diverse! Og de, der slet ikke vil have en titel!

Jeg keder mig lidt, så jeg ville høre om der var nogen der måske var friske på et emne? yeah? Very Happy

Jeg har ikke rigtig nogen krav, kun at der bliver lagt lidt sjæl i, men det er jo op til den enkelte hvordan det ser ud når der er sjæl i Wink
Men til gengæld har jeg nogen ting jeg søger!
- En sluf/Roomie til kælderlejligheden, det duer nok ikke at du har vildt mange penge, da Lukas selv, lever rimelig meget fra hånden til munden :3
- Venner/Købere/Eventuelle plots?

Hvis noget af det har interesse, så sig endelig til! Very Happy
I'll be riiiight here waiting x3....

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeLør Dec 01, 2012 4:02 am

Jeg er frisk hende her har nok slet ikke nogen penge skal du se Wink
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeLør Dec 01, 2012 4:03 am

Haha, perfekt, vil du være min sluf/roomie? : DD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeLør Dec 01, 2012 4:07 am

Roomie Smile
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeLør Dec 01, 2012 4:14 am

Great! : D skriver lige til dig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeLør Dec 01, 2012 4:15 am

OK! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeLør Dec 01, 2012 7:43 pm

Hmmm... Azariel leder efter en ungt offer, som eventuelt havde misted nogle nær sig, og ligger Azariel for skyld?

eller en mindre aftale som blev indgået mellem Azariel og Luke?

Aftalen/personer du har misted kan du skrive via PM hvis du er interesseret Wink

Ps. Er ALTID frisk på et emne ^^
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 2:14 am

Det lyder interessant!

Vi kan selvfølgelig snakke detaljerne igennem i en PM, men ellers er jeg frisk! :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 2:33 am

Jeg er frisk på et eller andet (:
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeSøn Dec 02, 2012 2:59 am

Nice! (: Vi kan jo bare finde på et eller andet, skriver en PM til dig, så kan vi aftale nærmere : D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitimeTors Dec 06, 2012 6:13 am

Hvis du kan klare nogle flere vil jeg også gerne emne med dig Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Empty
IndlægEmne: Sv: Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D   Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kig! Kigkigkig! Du ved du viiiiil :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: