Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 ~Tempted~ //Bradley//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 1:09 pm

"Stakkels mand." siger jeg bare med et lille smil. Jeg havde egentlig ikke ondt af manden. Han havde vel bare været på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt. Hun smilede endnu. "Mmh, jeg er nu stadig ikke bange for dig, min kære." Hun sendte ham med et blink i øjet et luftkys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 9:32 pm

han rullede med øjnene af hende og klukkede af måden bartenderen bare så på hende, som var hun gak eller noget i den stil "aha, jamen det er da godt for dig" smågrinede han og tømte sit glas, hvorefter han bad om noget mere, men idet bartenderen tog glasset, greb han fat om bartenderens arm i et hurtigt og fast greb "denne gang fra den varme vene" grinede han og gav slip
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 11:57 pm

Hun så hvordan bartenderen var skræmt fra vid og sans. Hun lo, dette morede hende. Hun vidste ikke hvorfor? Men det var nok, faremomentet bag det hele, der trickede det hele. Hun havde altid været glad for fare. Det satte hurtigst og lettest adrenalinet igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 12:02 am

han grinede og tog smilende imod et smukt vinglas med den rød væske, han vendte sig mod Xiel og skålede med hende, hvorefter han tog en tår af det "mhh der er nu ikke noget som en god Ab positiv" sukkede han og lod en tunge glide hen over tænderne, hvor hans hugtænder var begyndt at titte frem "den her har du fået godt, bliv du ved med at få dem" kommenterede han og drejede lidt med glasset, mens han skævede til bartenderen med et drillende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 12:35 am

Hun betragtede bartenderen med et underligt blik. Han var jo direkte kedelig. "Ja, sikkert. Har nu ikke tænkt mig at smage.." lo hun kort. og blinkede kækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 12:38 am

han grinede og trak på skulderne "du ved i sandhed ikke hvad du går glip af, men okay for dig vil det sikkert smage dårligt, men tænk at det der flyder inden i dig lige nu, er noget jeg elsker at drikke mere end måske alt" pointerede han og tømte glasset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 12:49 am

"Oh, tro mig, det ved jeg allerede" sagde hun med en blød stemme og ser med et charmerende smil på ham. "Tilfældigt" stryger hun håret tilbage, så hendes ene side af halsen er blottet. Hun smiler bare til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 12:53 am

hans øjne lander på hendes hals og han griner stille "åhh du gør jo ikke din egen skæbne bedre for dig selv ved at gøre sådan kæreste" hvislede han og med anstrengelser rettede han til sidst sine øjne mod hendes, men det var tydeligt at se på ham at det var svært ikke at se tilbage på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 1:56 am

Jeg smiler til ham, med et listigt smil. "Måske.. Jeg ved hvordan man omgåes vampyrer." Hun smiler til ham, med et ansigt, der ikke er til at tyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeMan Nov 19, 2012 2:39 am

han nikkede og grinede "men alle vampyre er anderledes" pointerede han og lagde hoved på skrå "nåh men hvad er det så du englelig vil mig, du synes ikke at bide på mine advarsler og bliver siddende som var en enhver anden dødelig, så nu er spørgsmålet hvad vil du mig" spurte han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:35 am

"Det kan godt være de er forskellige fra hinanden, men de vil alle det samme, i sidste ende!" siger jeg med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 21, 2012 1:50 am

han rynkede brynet "jeg stilte dig et spørgsmål miss Xiel, hver sød at svare mig" hvislede han og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 7:48 am

Ser ham ind i øjnene. "Ja, det kunne du li' at vide?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeSøn Nov 25, 2012 7:59 am

han rynkede brynet og greb fat i hendes arm "svar mig miss Xiel, jeg spørg dig ikke igen" hans øjne mistede ganske langsomt dens varme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 8:33 am

"Tja.. Måske er jeg bare på udkig efter en hyggelig aften ?" Jeg blinker til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 30, 2012 8:37 am

Han rynkede brynet og lagde hoved på skrå "jamen så nyd din aften" hvislede han og rystede på hoved

//husk ingen jeg;)//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ~Tempted~ //Bradley//   ~Tempted~ //Bradley// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
~Tempted~ //Bradley//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: