Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Poke to all!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Poke to all! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:02 am

Tja,,, lad os bare lade det ligge, nu har vi jo Aterswell ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:06 am

Yes this place is better :3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:06 am

jaer Very Happy
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:14 am

Ow ja en lille ting, James er pyroman bare så du ved det xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:15 am

så længe han ikke sætter ild til min båd d: så går det nok
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:17 am

Skal nok prøve og lad vær xD bare lad vær med give ham en lighter så gå det nok
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:26 am

okay okay... han får aldrig nogen lighter af Andy d: tør ikke risikere at, han ikke noget hjem har x'D ellers flytter han bare hjem hos James, om han så få lov eller ikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:28 am

Tja værsgo hvis Andy da kan overleve livet sammen med en masse vampyrer?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:33 am

Tja.. Andy elsker vampyrer, udover når de bider o.O ... men ellers er han meget tiltrukket af dem ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:36 am

I see, James er ikke lige et bide dyr kunne når det kommer til engle, han har en svaghed for engle blod xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:37 am

hhaha... så føler jeg mere sikker ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:44 am

Hvis han endelig bider er det mere som love noming xD
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:50 am

hahaha okay x'D så ved jeg det..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 8:55 am

jeg kommet der til hvor jeg skal til og lave James personlighed o.....o
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:00 am

Tja du kan jo bare begynde så småt.. også bare se hvordan han bliver hænd af vejen ^^
har oplevet mange gange, hvor jeg har lavet personer.. og regner med at de bliver på en bestemt måde d: også ender de med at blive noget helt andet x'D
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:07 am

true, er karakter skaber på vampire freaks så jeg kender det alt for godt, men man skal lave en personlighed hvis man skal spille rp på vampire freak..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:09 am

tja.. men så er det godt, at du ikke behøver det her ^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:13 am

ja, det giver flere mulighed end hvis jeg skal lave noget fast som jeg skal holde mig til
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:17 am

jaer nemlig ^^ .. hvis jeg var dig, så ville jeg gøre det.. men nu er jeg jo heller ikke dig d:
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:23 am

Vampire freaks er mit andet hjem for sige det lige ud, der er nogle dejlig mennesker plus en masse awesome spiller..
Dog er der os en del stress med alle de rp o....o
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 9:33 am

tja, har selv en profil der inde.. men aldrig på d:
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 12:27 pm

God hvor jeg hader og have en let udgave af insomnia x.x
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 12:28 pm

ved ikke engang hvad det er :O lyder giftigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 12:38 pm

Det en søvn sygdom der gør at du ikke kan blive træt af natur og det derfor jeg stadig er oppe x.x
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 01, 2012 12:42 pm

Nå nå, så det er pågrund af en sygdom at du er vågen.. jamen jeg troet det var fordi jeg var hyggelig at emne med :O sgu derfor jeg stadig er vågen.. hehe
tja men det lyder ikke særlig rart at have den sygdom :O
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Poke to all!   Poke to all! - Page 2 Icon_minitime

Poke to all!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: