Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 6:17 am

Ellow people!

THIS IS EMMELY Very Happy!!!!

Jeg søger en, som kunne tænke sig at starte et emne ud med Emmely, obviously xD
Jeg søger ikke noget specielt, bare en person som kan få emnet til at køre, og få et sejt emne sammen!

[Jeg har emnet før, så er ikke totalt nybegynder, men det er dog lidt siden <3]

Håber der er en, eller måske flere som kunne tænke sig, at gå på eventyr med Emmely Very Happy


LooooooooooveEmmely<3


SKRIV'SKRIV'SKRIV'SKRIV'SKRIV'SKRIV'SKRIV
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:23 am

Hey

Jeg kan sikkert bruges hvis det er. Går gerne med på eventyr, håber ikke du er en af, the good guys, for så ender det bare galt, men siden du er dæmon er det ikke sandsynligt.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:24 am

Jeg har heller ikke noget imod at emne, hvis det er ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 5:50 pm

Thomas: Hun er venlig og sød og har følelser. Men hun har ikke en så venlig baggrund. Hun lukker de dårlige minder hen, ved at smile i stedet. Hun er så heller ikke sød hele tiden, hvis du er en nar imod hende, så vælger hun ikke den pædagogiske side at bruge imod dig xD lolz.
Starter du emnet? Eller skal jeg??

Christian: hihihi okay Very Happy Hvem laver? ^^

//Skriver så tidligt da jeg skal afsted på arbejde om 40 minutters tid xb //
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 5:52 pm

Vil du? ellers kan jeg godt, hvis du vælger sted ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 6:09 pm

Kan godt finde på noget til os, hvis du vælger et sted Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 8:49 pm

Velcome Em! Very Happy Ville bare lige byde dig orndeligt velkommen til siden, håber du får det skønt her! Lige så skønt som det altid har været! Very Happy
- Har ikke så meget lyst til at emne lige for tiden! Men hvis jeg nu får lyst igen på et tidspunkt, så skriver jeg bare til dig Very Happy Så finder vi ud af noget! Veeeeeeeeeelkommen Gossip Very Happy !
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeOns Aug 29, 2012 10:50 pm

Jeg vil med glæde :3 Hvis du alser kan lide at drikke ;P eller køre på moter cykel for de eneste to steder du finder Eric for tiden er på vejen eller i baren
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:00 am

Ok ^^ centrum? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 7:11 am

William: Taaaaak William :3 Vi ses i et emne på et tidspunkt Wink

Eric: Ja da! Vil du lave et emne?

Christian: Ja ja, lyder fint Very Happy Laver et så snart jeg lige finder tid, skriver tilbage til dig i PM når det er klart ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 9:54 am

Jeg kan godt starte, men det bliver i morgen tidlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 5:34 pm

Jeg har ikke tid til at lave lige nu men skal nok senere ;-)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeTors Aug 30, 2012 6:51 pm

Thomas: Okay ^^

Eric: Yeah okay :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 5:42 am

Hey sorry jeg ikke har lavet emnet endnu, men jeg har bare ikke nogle ideer, hvis det er har du noget mod at blive indvoldveret i ulovligheder, for jeg begår mange af den slags, jeg har bare brug for et eller andet til at starte et emne på der ikke dør fordi vi ikke har noget at snakke om, eller lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 6:58 am

Jo jo, lad os lave et eller andet vildt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitimeSøn Sep 09, 2012 12:30 pm

Så finder vi på et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Empty
IndlægEmne: Sv: Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!   Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Little red-haired demon, is looking for U! Hello! :3 Se her, hos mig!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» the demon is back... emne?
» The eyes of a demon //Ethan/
» The Demon Tattoo Shop-Fenryl

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: