Jeg ved at Aterswell ligger i USA, men i hvilken ameriaksk stat ligger den. Det er rart at vide med hensyn til lovgivningen i byen samt hvordan NPC'er fra byen opføre sig.
Hvis ikke Admin har tænkt på det, skal vi så ikke beslutte det?
Admin Admin
Tilmeldings dato : 16/03/12 Antal indlæg : 197
Emne: Sv: Stat Ons Aug 01, 2012 9:54 am
Nu må vi desværre meddele at ingen på det kære admin team har spor forstand på de forskellige love i USA xD for vores skyld kunne vi godt slå en stat af.. men grunden til vi ikke har valgt præcis hvor det skulle ligge var for at det kunne være mere frit spil
- Admin
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Ons Aug 01, 2012 10:59 am
Det forstår jeg godt, men jeg tror det kan føre til contradicitions hvis det skulle vise sig at være vigtigt på et tidspunkt, men det er selvfølgelig op til jer
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Stat Ons Aug 01, 2012 11:00 am
Kan asterwell ikke bare være en meget lille stat med regler som i danmark?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Søn Aug 05, 2012 11:18 pm
Jeg ved intet om love og regler i de forskellige stater, men jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide, om vi finder Aterswell ved øst- eller vestkysten...
I forhold til nord-syd placering vil jeg foreslå, at Aterswell ligger.. ikke så nordligt som DK, men alligevel ret højt oppe. Måske lidt nordligere end NY?
Men det kan også være, det er noget af det, der skal lades åbent til personlig fortolkning for ikke at indskrænke mulighederne?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Man Aug 06, 2012 12:35 am
Jeg har bare brug for at vide om to af samme køn kan blive viet ?
* smiler stort *
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Man Aug 06, 2012 3:42 am
Okay, ved jeg ingen magt har, men jeg stemmer for n__n
Man kunne faktisk godt.. Gøre Aterswell til et centrum for ungdommelig kultur? Har et par idéer, men skal bruge et ordentligt tastatur for at få dem ordentligt ned xD o.o
Admin Admin
Tilmeldings dato : 16/03/12 Antal indlæg : 197
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 1:10 am
Hey xD min medadmin er på ferie, og derfor har det været lidt sløvt med ideerne til aterswells placering. Indtil hun kommer tilbage er i alle velkomne til at skrive nogle ideer ned, så kigger vi på det når hun er hjemme
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 1:50 am
Det er i hvert fald ikke nogen sydstat. Det er ikke den kultur vi går efter. Og vi ved at byen ligger ved havet, så det udelukker en hel del. Jeg ved ikke meget om ungdoms liv i USA, men jeg har nogle forslag.
Pissst, Thomas, er nogle af de steder bedre end andre til at vie homoseksuelle ?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 5:14 am
Massachusetts er den første stat til at legalisere det, men var det ikke mest noget vi jokede med i chatten, eller er der nogen der faktisk vil giftes ingame?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 5:25 am
Jeg var da alvorlig i chatten ,
vi skal da have smedet Stefan og Alias sammen og holde et bryllup.
Tra lala .....
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 5:34 am
så er Massachusetts din stat, der er også en række andre stater, men det er en mest berømte, så enten må de rejse dertil eller også er det der Aterswell skal placeres.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 5:35 am
Jeg stemmer for vi placerer den der ! Så kan vi få vores første ægtepar XD ( måske)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 5:51 am
Det er faktisk en god ide, jeg har set at man kan oprette afstemninger, i oprettelsen af et emne, vi kan lave en afstemning hvor vi putter de alle mulige stater ind og efter en uge, så alle har haft mulighed for at give deres bidrag, kan vi tage en beslutning.
Selvfølgelig med Admins velsignelse.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 5:59 am
Selvfølgelig!
Thomas , jeg elsker dit kloge sind !
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:02 am
Håber de andre er enige, vi må sørge for at alle finder ud at der er en afstemning.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:05 am
Hvis vi må for admin, så skriver - hvis du har lyst - bare en pm til Stephen,....hvordan den skal lyde, han kan sætte det op på ro minutter.Han er dygtig til det
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:16 am
Jeg kan sagtens gøre det selv, men jeg syns vi skal indkredse nogle kadidater, for der er temmelig mange norliggende, kyststater. Jeg syns også at vi skal indkredse om der er andre faktorer vi er nødt til at tage hensyn til.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:16 am
Millicent, jeg synes bare du skal.. passe lidt på nu. Og for sidste gange, der bliver intet bryllup
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:18 am
* han ER kvik*
Lyder som en god ide
Alias: sagde du noget chef ? Hmmm , nåå det var nok bare en kirkeklokke der ringede
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:20 am
Du ved godt at du er virkelig belastende. Nå men så vil jeg gerne være forlover, når dig og Stephen skal giftes.. det må da være snart? Er i ikke snart kommet til.. hvad? 30 date?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:25 am
Jeg er 18 år og dater kun......der står ikke bryllup i min nære fremtid , beklager
Jeg er da ikke belastende Alias...jeg er bare en pige der forsøger skabe gode kår for kærlighed, når jeg ser den.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:29 am
B-bryllup? Hahahahahahahaha!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Stat Lør Aug 11, 2012 6:30 am
Det var da den latterligste undskyldning jeg har hørt. Jeg synes nu når det er kærlighed ved første blik, så skal i da bare kaste jer ud i det.
kærlighed.. yearh right.. hvad var det lige det var igen?