Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Davarnian

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeTors Jul 19, 2012 11:45 pm

Hej alle jeg i gang med og lave et steampunk forum men det ikke helt klar i nu, dog ville jeg lige give en lille historie og så kommer der os snart et link når jeg færdig med de få ting som stadig ikke er klar i nu.


Darvarnians Historie:

året var 2036 da det sket, menneske racen opdaget de først tegn på at de ikke var alene i England og det først vampyr lig blive opdaget og regering sat en nye lov op, denne lov sagde at alle racer som ikke var mennesker skulle udryddes og der begyndt krig mellem mennesker og væsner, der først racer der næsten blive kendt som uddøde var vampyr og kort tid efter begyndt menneske og indkalde folk for test blod fra alle. Den næste racer faldet var varulve og det kun få som var heldig nok til nå ud af landet for alle lufthavn skib og broer blev lukke af, snart var England lukke for besøg fra udlandet og ingen havde mulighed for at forlad landet.
Nat overvågning blive os en del af hverdagen og muligheden for at gå i natten blive os frataget fra folket, borger krig bygget sig op og englen gik med de mennesker som ønsket at England skulle være fri for væsner men nogle få grupper af mennesker gik med de andre væsner for de ville hellere have et England hvor alle kunne være fri ligesom før, folk blive kidnappet og ført i lejer hvor de blev udsat toture andre former for fysisk og psykisk smerte men ingen ville sige noget om hvor væsner havde gemt sig.
Krig tog en hård beslutning og man blev enig om at kaste atom bomber over hele landet for at være sikker på at alle væsner blive drabet i sidste angreb, mange væsners live gik tabt under bombning men få var heldig nok til og overlevet krigen, 10 år sener begyndt en ny magt og tag from i landet.
En dæmon ved navnet Aubrey og hans råd var begyndt og få omtal for de ting de gjord for folk og kun kort tid efter blev kvinden kendt som dronning af England, Aubrey først beslutning var at skifte landets navn og der opkom navnet Davarnian. Den næste ting var at han skabt race lov som gave livet tilbage til de racer der havde overlevet krigen, mange mennesker brød sig ikke helt om loven der kom op men ingen ville stille sig i vejen for Aubrey magt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:11 am

Det lyder meget spændende Wink
Glæder mig til at kunne tjekke den ud når du er færdig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:20 am

Jeg tror jeg har den klar her om et par dag, det bare det at en af mine venner lige er komme med en ny racer og jeg skal lige høre min talk grupper om den skal med eller ej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:24 am

Synes den lyder meget god Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:25 am

Der er en facebook talk gruppe hvis du vil være med den hedder det samme som forum så bare søg hvis du gerne vil møde de andre som er med indtil videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:26 am

Skal jeg huske Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:35 am

det lyder som en nice gruppe Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 5:46 am

I joiner bare hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 3:00 am

Davarnian er ved og være klar dog har jeg bruger for nogle ideer til nogle steder og til en ny racer som jeg ved og skabe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 4:13 am

Lyder i hvert fald ikke helt tosset Smile
Nu ved jeg godt at når der er nogle der går i detaljer, kan det være pisse irriterende og i behøver heller ikke ændre det, men jeg syntes lige i skal vide at en atombombe ikke lige er noget man smider fordi man vil udrydde det halve af et land og ikke det hele. En sådan bombe har store konsekvenser og påvirker livet for alt levende, mennesker, overnaturlige væsner, planter og endda vandet! Der er et fint eksempel med en Japansk by der blev bombet og så er der også de atom kraftværker der sprang i luften for ... ja, nok et to år siden? Jeg vil bare lige påpege det og informere jer om, at hvis det er den historie i ligger ud af, så kan det være folk påpeger det. Det er ikke så vigtigt for mig, indholdet er det der tæller, men der er nogle der føler det er meget vigtigt.
Glæder mig til at se hvad der kommer ud af den atom bombe Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 4:14 am

PLUS! Lille tilføjelse til Cicero: Hvis du mangler hjælp, kan du jo få nogle beta-brugere som det så fint hedder. Jeg ved ikke om du allerede har et par, men ellers kan du jo altid lukke nogle ind og så få feedback fra dem Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 10:59 am

har i overvejde en modstands gruppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 7:57 am

Nej ikke i nu det sådan set mig der stå for det hele men hvis du har en ide vil jeg gerne tag den med ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 8:15 am

ok
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 3:49 am

Send et PM hvis det er Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeTirs Jul 24, 2012 5:44 am

Glæder mig til at se hvad der kommer ud af det (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitimeMan Sep 24, 2012 3:31 am

Jeg kan komme med den nyhed at Davarnian snart er klar men jeg har dog brug for et par hænde som måske kunne have lyst til og komme med nogle ideer til det der endnu ikke er lavet..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Davarnian Empty
IndlægEmne: Sv: Davarnian   Davarnian Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Davarnian
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Reklamer-
Gå til: