Hej alle! Jeg opdagede lige, at engle ikke rigtig kan kæmpe med hvid magi.. Hvor Dæmoner kan angribe med foreksempel necromansi og forbandelser, kan engle kun forsvare. Mit spørgsmål er så, om man så som engel bare må affinde sig med at beskytte eller genskabe? Eller må man godt lave foreksempel et skjold, der lukker en fjende inde uden ny luft, så han eller hun bliver kvalt? Kan man skabe lys, der gør ondt på en vampyr? Kan man velsigne negativt?
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 7:43 am
Jeg har et skjoldt som er hvid magi som jeg godt kan bruge til at kvæle nogen vil jeg værtfald mene hvis man gør det rigtigt men hvid magi kan vel godt skade, bare ikke tutorere jeg tro lyset må du godt men kan ikke sige det det bare hvad jeg tro
Admin skal nok svare men det bare hvad jeg tro hvis det hjælper lidt indtil admin svare
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 7:47 am
Det er super, 100 tak! - Jeg har også et andet problem! Jeg kan ikke få lagt et billede ind, henter det ned fra min pc, og intet sker, det er ret mærkeligt, ved du noget om det?
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 7:48 am
Ja men ved ikke hvad problemet skulle være, forklar hvad du gør
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 7:51 am
Jeg henter et billede fra min pc.. Sætter det ind, trykker udført - og billedet forsvinder x.x
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 7:53 am
YAY! Det hjalp at skifte browser! Tuusind tak, i øvrigt :3
Anna Rose
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 7:53 am
Du har da et billed lige nu Det var så lidt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 8:02 am
til det første du kan prøve med hellig ild eller noget i den stil, eller hvis du for eksempel kan tale med dyr kan du få dem til at angribe
Admin Admin
Tilmeldings dato : 16/03/12 Antal indlæg : 197
Emne: Sv: Hvid magi Fre Jul 06, 2012 11:35 am
Man kan ikke velsigne negativt ^^ det er altid en positiv ting
Varme ligger også under den hvide kategori og det kan nemt bruges til at skade andre. Lysmagier der var til skade kunne også godt arrangeres og selvom ild ikke står på så har vi før accepteret fx ismagi for dæmoner da det ligger op af kulde. Så ild ville også kunne gå igennem ^^
Der ud over skal du være velkommen til at prøve at finde andet slags hvid magi du synes kunne gå ind under, så kan det være vi kan finde ud af noget :3