Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Indretning. //Rekoj//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 8:59 pm

Rekoj kiggede på Eric; "Hvorfor skulle jeg ikke kunne lave det?" Rekoj tog sin taske frem, og begyndte at lægge mange forskellige værktøjer frem på Erics bord, blandt andet hammere, mejsler og skruetrækkere; "Da jeg ikke arbejder for mennesker lige nu, kan jeg sagtens bruge magi. At lave hele rummet som du vil have det vil nok tage en time, og en masse forskellige materialer, så jeg skal lige spørge, om jeg skal købe dem, eller om du selv har nogle liggende. Derudover vil jeg også gerne spørge dig, om hvordan du vil betale for min arbejdskræft?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 10:30 pm

Eric smilte glad "Kan du virkelig gøre det? jeg har ikke materialerne selv men vil gerne betale for dem, og med kontant regnede jeg med jeg skulle betale, jeg har sparet rart meget sammen" Eric gik tænkende over til en bog reol som var inde i hans soveværelse og tog en bog ud, han gik stille tilbage i stuen og bladrede i den "Hvor meget vil jeg ca skylde dig" han så undrende tilbage på ham og smilte, hvis han ikke havde råd ville hans forældre nok donere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jun 24, 2012 9:09 pm

"En almindelig menneskelig håndværker tager omkring de 80-100 dollars i timen. Med min mange års ekspertise, magiske ydeevne, og for design og håndværks arbejde, vil jeg nok bede om 200 dollars for alt designarbejdet, og 300 for alt arbejdet, som vil blive gennemført på rekordtid. Det vil sige, at jeg gerne vil udbede mig 500 dollars for mit arbejde, og så skal der gå yderligere 147 dollars, og 87 cent til materialer." Rekoj smilede til Eric, og fortalte ham ikke helt, at det faktisk var meget billigt, i forhold til hvad det ville have kostet for næsten enhver anden. Siden Eric var elver, og også meget ung, ville Rekoj gerne hjælpe ham lidt. Nu håbede han bare, at Eric havde penge nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Indretning. //Rekoj// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 25, 2012 8:27 am

Eric fik store øjne men nikkede så, kiggede i bogen "Det byrde jeg havde råd til, jeg tag bare noget mere over arbejde så jeg kan tjene det igen" han smilte venligt til ham og lukkede bogen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Indretning. //Rekoj// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Indretning. //Rekoj//   Indretning. //Rekoj// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Indretning. //Rekoj//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hvem er jeg egentlig? //Rekoj//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Byen i trækronerne-
Gå til: